Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Roma

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-15, 09:07   #1
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Roma

Siden vi ikke har noen som helst planer for sommerferien, vi har kommet frem til at vi tar det på sparket... så har jeg kommet frem til at jeg vil gjøre noe til høsten. Heldigvis så synes mannen ideen min var god. Så vi planlegger nå en Romatur i høstferien. Vi har vært der før, men da uten barn. Nå reiser vi alle fem. Skal ikke glede meg for mye da siden vi ikke vet ennå om vi får fri...

Er det noe som har overnattingstips? Vi ønsker å bo sentralt og jeg ser for meg å leie en leilighet. mest praktisk når vi er fem stk.
Tar gjerne imot tips om hva vi bør se og annet. Begynner å bli noen år siden vi var der sist.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-15, 19:07   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Roma

Leiligheter hos www.in-italia.dk, www.booking.com for hotelleiligheter, www.airbn.com for privatleie. Anbefaler bydelene Trastevre og Prati for ekte italiensk miljø. Pantheon og Spagna er fine rolige turistområder.


Ny artikkel fra Aftenposten om ting å gjøre i Roma med barn.
http://www.aftenposten.no/reise/13-t...n-501601_1.snd

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no