Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hurtigruta - verdt det?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-17, 10:32   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hurtigruta - verdt det?

I sommer vurderer vi en tur til Ålesund, og om det bare blir Hiawata og meg (mulig Høvdingen skal male taket) tenker vi å fly eller toge opp, også tenkte jeg at det kunne vært hyggelig med en svipptur innom gode venner i Bergen også.

Er hurtigruta verdt det for en mamma på 42 og en sønn på 12? Den forlater havn klokken 01 på natten, men jeg vet ikke når den kommer inn, mulig det er ganske mye tideligere, og bruker rundt 12 timer til Bergen. Det er ganske dyrt, men er det såpass spektakulært at det er verdt det? For en 12-åring? Skjer det noe gøy på båten? Er det morsom restaurant?

Eller burde vi rett og slett fly (er det propellfly?)? Buss orker jeg rett og slett ikke, jeg blir så lett bilsyk. Går det andre, billigere båter?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 11:22   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruta - verdt det?

Virker ikke som Hurtigruta selv syns det er verdt det:

Sitat:

Slapp av i panoramasalongene og ta inn synet av den forglemmelige kysten vår.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 11:22   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruta - verdt det?

Jeg har gjort det en gang, men da med ganske små barn, og det var ganske "næh", særlig siden det meste av turen går om natten. Og det var en av de gamle båtene, jeg tror det har en del å si.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 11:22   #4
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruta - verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Virker ikke som Hurtigruta selv syns det er verdt det:



__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 11:32   #5
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hurtigruta - verdt det?

Jeg synes personlig at Hurtigruten bør spares til man tar med Nord-Norge. DA er det spektakulært da.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 12:09   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruta - verdt det?

Du må være glad i utsikt for å nyte turen. Jeg tror ikke mine unger hadde syntes det var verdt det. (Vel, knerten hadde elsket at han fikk så mye tid på iPaden, for jeg tenker det var sånn det hadde blitt. )

Jeg har bare brukt hurtigruta som transport; på flere forskjellige strekninger. Det er ikke noen fantastisk cruisebåt, og man skal være glad i å se ut.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 12:16   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruta - verdt det?

Hiawata fikk nok litt nok av båter og fjordutsikt i fjor sommer, så det måtte vært en ekstraverdi for at det skal være verdt det. Ser at en av båtene f.eks. har svømmebasseng.

Er det andre båter som går samme strekning, men til billigere penge?

Rent miljømessig skiller kanskje ikke cruisebåt og fly noe særlig?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 12:18   #8
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurtigruta - verdt det?

Ungene mine har veldig lyst til å reise en litt lengre strekning med hurtigruta etter at vi tok den en times tid for å bare gjøre noe annet i høstferien.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 12:37   #9
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruta - verdt det?

Jeg syns jo alle østlendinger bør KJØRE E39 sørover fra Ålesund til Bergen, sånn at til evig tid kan DROPPE å si "og alle de pengene som går til veier på vestlandet, altså, herregud!" Dannelsesreise for Hiawatha.


Og så er tog fra Bergen til Oslo ganske fantastisk (og med det samme jeg er på infrastruktursporet: Mens man kjører turen kan man la seg fascinere både av den fantastiske ingeniørkunsten fra 100 år tilbake OG at det siden ikke har skjedd stort - reisen tar fortsatt like lang tid. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 12:48   #10
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruta - verdt det?

Du får flydd vanlige fly i alle fall. Om du skal ta anna type båt trur eg du må lenger sør, typ Måløy. Det går ikkje hurtigbåt mellom Ålesund og Bergen. Og Stadt`en kan vere tøff sjølv om sommaren.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 12:49   #11
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.024
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hurtigruta - verdt det?

Velkommen til Ålesund.

Det kan da nevnes at innflygingen til Vigra er kåret til verdens vakreste innflyging.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 13:05   #12
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hurtigruta - verdt det?

Jeg har reist den strekningen som barn, husker det som båtsyke og soving. Man er ikke alltid så heldig rundt stadt. Det sagt, så er de fleste av hurtigrutene bedre enn den gang. Flyene fra vigra er vanlige fly, ikke propellfly. Så jeg hadde nok heller valgt å fly ja.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 13:08   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruta - verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns jo alle østlendinger bør KJØRE E39 sørover fra Ålesund til Bergen, sånn at til evig tid kan DROPPE å si "og alle de pengene som går til veier på vestlandet, altså, herregud!" Dannelsesreise for Hiawatha.

Vi fikk den i fjor, da vi kjørte fra Gudvangen til Hardanger via Voss. Og med bare seks år på baken som sjåfør, uten å ha kjørt bil med gir siden jeg tok lappen for seks år siden, så tar jeg ikke den turen i bil.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

J
Og så er tog fra Bergen til Oslo ganske fantastisk (og med det samme jeg er på infrastruktursporet: Mens man kjører turen kan man la seg fascinere både av den fantastiske ingeniørkunsten fra 100 år tilbake OG at det siden ikke har skjedd stort - reisen tar fortsatt like lang tid. )

Ja, fra Bergen og hjem så blir det mest sannsynlig tog.

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Velkommen til Ålesund.

Det kan da nevnes at innflygingen til Vigra er kåret til verdens vakreste innflyging.

Hehe, det er noen år siden sist jeg var i Ålesund, men jeg syns både innflyvningen der og til Bergen er nydelig.

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg har reist den strekningen som barn, husker det som båtsyke og soving. Man er ikke alltid så heldig rundt stadt. Det sagt, så er de fleste av hurtigrutene bedre enn den gang.

Nei, det er et annet aspekt, sjøsyke. Grøss.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 13:10   #14
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hurtigruta - verdt det?

Der er en flyplass til om man vil ta propellfly.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 13:11   #15
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruta - verdt det?

Jeg har tatt Hurtigruten til og fra Molde mange ganger. Det er ganske kjedelig og slett ikke verdt det. Om sommeren går den vel om Geiranger, den turen har jeg aldri tatt.
Jeg hadde heller flydd. Det går store fly til Bergen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 13:11   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruta - verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Der er en flyplass til om man vil ta propellfly.

Nei, jeg unngår det helst.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 13:16   #17
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hurtigruta - verdt det?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg har tatt Hurtigruten til og fra Molde mange ganger. Det er ganske kjedelig og slett ikke verdt det. Om sommeren går den vel om Geiranger, den turen har jeg aldri tatt.
Jeg hadde heller flydd. Det går store fly til Bergen.

Jeg har vært på hurtigruten fra Ålesund-Geiranger-Ålesund i anledning et gullbryllup. Det var egentlig en veldig fin tur med godt lag, fin utsikt og god mat. Men da hadde vi ikke barn og jeg vet egentlig ikke om mine barn hadde syntes at det var en så veldig interessant tur.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 13:17   #18
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hurtigruta - verdt det?

Det er vel ikke den mest spektakulære strekningen hvis man først skal reise mellom to av Hurtigrutas anløpssteder. Skjærgården kan være fantastisk, men man blir fort lei av å se den fra båten, tenker jeg. Når det gjelder runding av Stadt er det vel ikke verst sommerstid, men man kan jo aldri vite. Jeg reiste den strekningen flere ganger i barndommen, men da var det gjerne til eller fra julefeiring. Da er det gjerne litt annet vær, og som nevnt var skipene langt mindre den gang.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 15:22   #19
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.471
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruta - verdt det?

Det skjer intet morsomt ombord på hurtigruta. To av båtene har basseng på toppen, mener jeg, hvis man liker det. Trollfjord og Finnmarken?

Men det er fint å ta hurtigruta i godt vær, hvis man kan sitte ute på dekk på deler av turen. Eller stå ute, foran, når man seiler inn Tromsø (eller Bergen, men det har jeg ikke prøvd).

Ungen mente det var litt danskebåtfølelse da vi tok hurtigruta om natta og hadde lugar.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-17, 15:24   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruta - verdt det?

Hm. Jeg begynner å tvile enda sterkere på at det er verdt det. Vi må være oppe til kl ett på natten, sover mesteparten av turen og det koster over 3000,- Og er vi ekstra uheldig er det uvær og vi blir syke begge to.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no