Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Noen som spiller et instrument her?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-08, 15:22   #41
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg spilte fiolin i min barndom. Aldri har fiolin blitt spilt så dårlig så lenge.

Å joda, tror ikke du kan ha vært enda dårligere enn meg. Spilte fra jeg var 9 til jeg var 17. Helt elendig og skal aldri ta i ei fele mer.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 16:04   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Nå savner jeg bassgitaren min.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 16:07   #43
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Jeg kan spille trommer, men har knapt rørt dem de siste fire årene.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 16:25   #44
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Jeg har spilt orgel i min pure ungdom. Så ble jeg 15 og mer interessert i å henge med venner - og ingen har nok gått glipp av noe av den grunn.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 16:41   #45
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Jeg spiller ingenting og har aldri gjort det, men har veldig lyst til å lære å spille piano. Prøver å overtale Vesla til at vi kan begynne sammen.

Jeg er veldig flink til å bære utstyr og gitarer da. Og den perfekte groupie for min ene utvalgte.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 17:07   #46
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Er ein av mange her som har spelt klarinett. Som student lærte eg også litt tverrfløyte og bittelitt piano, men skulle gjerne kunne meir der.

No speler eg ikkje, har ikkje tid og oveskot akkurat no, men det er vel ikkje meir enn 3 år sidan mi siste pause begynte, så det kan godt hende eg begynner igjen ( i så fall på klarinett).

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 17:22   #47
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.406
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Nå for tiden spiller jeg walthorn. Har opp gjennom årene også spilt trombone, tenorsaxofon, kornett, bassgitar og althorn.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 17:44   #48
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.760
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Opprinnelig lagt inn av Mamarazzi, her.

Noen flere??


Spiller du ikke baryton nå?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 18:01   #49
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Er omtrent på linje med IOA.
Begynte med kornett, spilte så trombone, altsax, tenorsax, barytonsax og så vanlig baryton. Har også vært innom tverrfløyte såvidt. Kunne også en gang kompe på gitar til barnesangene i bhg, og de enkleste låter på orgel. Veldig glad i musikk, og har sååå lyst til å lære å spille piano
Jeg håper veldig at et av barna mine vil spille korps etterhvert, og vi har store planer om å kjøpe keyboard snart.

  Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 22:37   #50
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Begynte så bra i skolemusikken på barneskolen. Ønsket inderlig å spille tverrfløyte, men det hadde dem for mange av, dessuten hadde jeg så korte fingre så det var praktisk umulig. De satte meg på Althorn, det hatet jeg! Etter et par år med det gikk jeg over til Walthorn, men likte virkelig ikke det heller, så når jeg fikk på regulering fikk jeg verdens beste unnskyldning for å slutte. Hatet hele hornet! Har ikke spilt siden.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 22:42   #51
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg spiller ingenting og har aldri gjort det, men har veldig lyst til å lære å spille piano. Prøver å overtale Vesla til at vi kan begynne sammen.

Jeg er veldig flink til å bære utstyr og gitarer da. Og den perfekte groupie for min ene utvalgte.

Jeg er ganske flink som backline-crew. Dog ikke som backlinetekniker. :innser mine begrensninger:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 23:41   #52
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Jeg spilte fiolin i 3-4 år, det er noe av det kjedeligste jeg har vært med på.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 23:52   #53
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nå savner jeg bassgitaren min.

Selvfølgelig spiller aC bass ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 07:12   #54
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Jeg spilte piano, blokkfløyte og fiolin som barn/ungdom. Nå har jeg en fiolin som ligger ustemt i kassen, og et flunkende nytt el-piano som jeg har begynt å spille på igjen. Jeg er nokså rusten, men det kommer seg. Det er herlig å spille igjen.

  Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 08:14   #55
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er ganske flink som backline-crew. Dog ikke som backlinetekniker. :innser mine begrensninger:

Jeg er flink til å levere øl på scenen også. Og håndkler. Tekniker ligger nok ikke helt for meg heller. / Egentlig ikke backlinecrew heller, jeg er for klønete og føler meg som en elefant når jeg må tråkke mellom alle de ledningene og whatsnot.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 08:36   #56
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.303
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Jeg spilte klarinett i korpset noen år, og utvidet til altsax også da jeg var seksten eller så. Utrolig morsomt å spille, og vi var med i oslomesterskap og NM og fikk bra plasseringer. Jeg var med i kretskorpset og gikk etterhvert over til et korps med veldig høye ambisjoner. Spilte der og trivdes kjempegodt i et par år, men så kom dette barnet som tok all tid og som ble kjemperedd da jeg øvde. Siden har instrumentene stått og støvet ned, med unntak av litt tuting innimellom.
Jeg spilte litt piano til hjemmebruk også. Kan grep på kornett og waldhorn, men får ikke særlig skjepelig lyd.
Kanskje jeg skal lære meg det skikkelig nå som jeg tross alt har instrumentet i hus? Begge jentene spiller kornett, toern spiller fiolin også. Så jeg kan faktisk litt fiolin også. Sanger i A-dur.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 09:38   #57
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Startet i korps 9 år gml, prøvde div som kornett, althorn, baryton osv, flytttet (skilte foreldre) og nektet å få min egen klasseforstander som instruktør og dermd ble det ikke mer korps på meg.
I ungdomstida fikk jeg endelig sneket meg inn på slagverk/trommer som hovedinstrument (tensing), og har lært meg LITT bass, noe gitar, noe piano og har en alt-sax (ny og nesten ubrukt) i skapet. Har eget trommesett og keyboard, og barna storkoser seg i perioder med det ene og det andre.
Har egentlig lyst å lære mer sax, men tida strekker liksom ikke helt til.
Kanskje danne et FP-band? (Juste, hvor er du???)

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 10:39   #58
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Jeg spilte trombone i skolemusikk korps, i litt over 4 år, har også spilt gitar.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 11:08   #59
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Jeg spilte kornett i skolekorps og voksenkorps, og nå spiller jeg trompet

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 11:52   #60
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som spiller et instrument her?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg er flink til å levere øl på scenen også. Og håndkler. Tekniker ligger nok ikke helt for meg heller. / Egentlig ikke backlinecrew heller, jeg er for klønete og føler meg som en elefant når jeg må tråkke mellom alle de ledningene og whatsnot.

Det var fryktelig festlig å sette opp/ta ned perkusjon- og trommesett på Wonder. Dæven, så mye skjit.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no