Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ser du på "Skam"?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Ser du på "Skam"?
Ja! Jeg følger med i alle "kanaler" for å se om det kommer nye klipp 65 42,76%
Ja, men det holder med å se en episode i uken 24 15,79%
Jeg gjorde det, men har ikke fått med meg den/de siste sesongene 10 6,58%
Jeg har sett en episode, men fallt av 4 2,63%
Nei, men jeg har planer om å få sett den 11 7,24%
Nei, har ikke planer om å se heller 37 24,34%
Annet 1 0,66%
Blomkålsuppe 0 0%
Deltakere: 152. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-17, 19:47   #21
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Så sesong 1 og 2 men har ikke fått sett 3 eller den som går nå. Skal gjøre det når jeg får en dag hvor jeg bare skal ligge helt stille på sofaen.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-17, 19:48   #22
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.749
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Har aldri sett, og er ikke interessert.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-17, 19:53   #23
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Jeg har sett kanskje fem minutter til sammen, og jeg er ikke fristet til å fortsette.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-17, 19:58   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Jeg har sett alle episodene, og følger med nå. Men jeg ser bare klipp, ikke hele episoder. Følger ikke med i noen grad på andre ting som instagram og youtube og sånt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-17, 19:58   #25
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Ingen av alternativene passer.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-17, 20:04   #26
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Jeg vet ikke hvor alle klipp eller hva det nå er legges ut, så "alle kanaler" var liksom en samlebetegnelse for de som fikk med seg biter ulike steder.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-17, 20:05   #27
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Jeg ser på Skam, men jeg snakker ikke om serien med ungdommene hjemme eller på jobb. I "alle kanaler" er vel og overdrive litt, men jeg sjekker den vanlige skam.p3.no nesten daglig. Synes serien er veldig bra, men det skal litt til og toppe den forrige sesongen så jeg er ikke så veldig engasjert nå.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-17, 20:25   #28
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Hvor ble det av alle fra Skam-tråden? Jeg følger med i alle kanaler. Er fascinert over konseptet og utvidelsen av "teksten". Og ja, jeg digger også selve handlingen.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-17, 20:30   #29
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Jeg har ikke sett enda, men har tenkt å se. Bare så mye annet å se også.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-17, 20:36   #30
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Hvor ble det av alle fra Skam-tråden?

Vi er opptatt med å sjekke dei siste oppdateringane.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-17, 20:39   #31
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Jepp, jeg ser. Jeg liker serien, og syns distribusjons-konseptet er superkult.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-17, 20:43   #32
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Jeg ser. Jeg binget tre sesonger i fjor høst og nå følger jeg med på alt. Det tok litt tid å komme inn i det, men når jeg først var hentet var jeg ordentlig hektet. Tredje sesong er noe av det beste jeg har sett noensinne.

Storesøster ser også og selv om vi ikke ser det sammen så diskuterervi klipp og teorier.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-17, 20:46   #33
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Vi er opptatt med å sjekke dei siste oppdateringane.

Stemmer! Denne tråden kom jo midt i klipp og chat.

Og Blå, sesong 3 var helt magisk og er magisk. Synes den sesongen i real time, virkelig sto for en opplevelse utenom det vanlig. Både som konsept, men også pga tema og handling.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-17, 20:47   #34
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.719
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har sett alle episodene, og følger med nå. Men jeg ser bare klipp, ikke hele episoder. Følger ikke med i noen grad på andre ting som instagram og youtube og sånt.

Gjør just det samme.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-17, 20:48   #35
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.337
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Jeg ser, en episode i uken

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-17, 20:49   #36
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Selvfølgelig ser jeg på SKAM. Hver gang det kommer noe nytt. Jeg har til og med meldingstjeneste som forteller meg når jeg skal inn på siden.

Jeg syns de tar for seg temaer som er så grunnleggende viktige at det overrasker meg at voksne mennesker med interesse for ungdom velger serien bort.

Selvfølgelig er det mye ungdomspjatt, men det er mye annen viktig tematikk også. Og den konflikten som ligger i å være 3.(?) generasjon troende muslim i Norge, som er denne sesongens tema, kunne ikke vært mer aktuelt. Forrige sesong fenget meg ikke like mye, ikke fordi jeg ikke syns den var utrolig viktig, men fordi jeg syns den var så forutsigbar. Denne sesongen syns jeg er mye mer åpen, fordi det faktisk ikke er gitt hva Sana virkelig ønsker å være, hva hennes skam er.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-17, 20:53   #37
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Ja, jeg ser. Abonnerer på en tråd på Facebook sånn at jeg får med meg når det kommer nye klipp. Jeg begynte å se i løper av sesong 2, så når sesong 3 var ferdig så jeg alle tre sesongene. Sesong 3 var helt utrolig bra.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-04-17, 20:54   #38
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Eg ser alt. Eg synest det er relevant i forhold til undervisning og skulle og utgangspunkt for samtale med elevane på vg3. Og så synest eg det er god underholdning for min eigen del. Mitt eige barn er så lita enno at ho har inga interesse for det. Mulig det hadde vore annleis om ho var ungdom.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-17, 21:00   #39
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Har sett sesong 1 og 2 (begynte når det var sånn 2 uker igjen av sesong 2 eller noe sånn og så det ganske kompakt) men 3 kom jeg ikke igang med. Har tenkt å se båden den og siste men må komme igang.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-04-17, 21:01   #40
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.803
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Jeg var også lite fristet i fjor pga hypen, men kom i skade for å starte på sesong 3 nå på seinvintern, og ble skikkelig fascinert, av konseptet, handlingen, tematikken og ikke minst skuespillerne, de er etter min mening i særklasse i sesong 3. Sterk opplevelse! Har sett sesong 1 og 2 seinere, men hadde ikke samme opplevelse av disse.

Nå er jeg i gang med sesong 4, ser i alle kanaler denne gangen

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no