Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Helårssyklist - utstyr

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-20, 14:04   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Mange gode tips, men jeg tror en del av dere drive med litt mer hardcore sykling enn meg.

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg bruker briller hele året. Kjøpte til middels pris på XXL med tre ulike glass. Beskytter mot vær og vind. Har hørt Northug brillene har sensor og endrer seg automatisk etter lyset. Hadde vært kjekt når det er mørkt om morgenen og sol i ansiktet på vei hjem.

Det snør i helvete før jeg kjøper noe han har navnet sitt knyttet til, gitt. Eller hvilken som helst annen skistjerne, for den saks skyld.

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Litt på siden, men jeg anbefaler vanntett sekk om du skal ha med pc. Sykkelveske funker fint til ekstra klær og annet som tåler å ristes, men harddisken på en pc har godt av den ekstra støt-dempingen som kroppen din bidrar med.

Godt poeng. Tar sekken på ryggen hjem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 14:12   #22
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Mange gode tips, men jeg tror en del av dere drive med litt mer hardcore sykling enn meg.
Det snør i helvete før jeg kjøper noe han har navnet sitt knyttet til, gitt. Eller hvilken som helst annen skistjerne, for den saks skyld.

Liker du ikke guttungen?

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 14:21   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Liker du ikke guttungen?

Ikke sant? Staaaaaakaaaars det bitte lille barnet!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 14:22   #24
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Oakley har ihvertfall briller med glass som er photocromatic. Fungerer bra.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 14:25   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Jeg tror ikke jeg trenger briller med det første altså. Jeg sykler på en bysykkel på sykkelstier.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 14:30   #26
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror ikke jeg trenger briller med det første altså. Jeg sykler på en bysykkel på sykkelstier.

Jeg synes du kunne dresset deg opp i fult tour de finance utstyr

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 14:37   #27
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Jeg skjønner den med guttungen, jeg skal heller ikke ha de brillene, det får bare være at sola er skarp på vei hjem om høsten. Ta alpinbrillene da, du er for forfengelig til å ha evig røde øyne. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 14:41   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Jeg synes du kunne dresset deg opp i fult tour de finance utstyr

Haha, det hadde sett SÅ gøy ut. Bysykkel med oppreist stilling, ikke akkurat superfart, full kondomdrakt og rett høyde på sokkene.

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg skjønner den med guttungen, jeg skal heller ikke ha de brillene, det får bare være at sola er skarp på vei hjem om høsten. Ta alpinbrillene da, du er for forfengelig til å ha evig røde øyne. .

Haha, jeg kan ta kidens snowboardbriller. Eller bare solbriller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 14:58   #29
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror ikke jeg trenger briller med det første altså. Jeg sykler på en bysykkel på sykkelstier.


Jeg tror du tar feil. Om du skal sykle vinteren gjennom i all slags vær så er briller god beskyttelse for både sludd, regndråper og insekter. Man får sånt i øynene på en helt annen måte høst/vår/vinter helt uavhengig av fart og type sykkel. Men det er billig (35 kr biltema) å kjøpe et par om du savner det, så det skader jo ikke å se det an

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 15:14   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Ja, det er sant, jeg har jo vært godværssyklist. Love rå vurdere briller om det gjør vondt i øynene etterhvert. Men IKKE fra Northug.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 16:20   #31
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Hummerhansker og skoovertrekk er mitt tips.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 18:18   #32
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Jeg har kjøpt votter til bruk npr det er kaldere enn 10 minus.
Bruker fjellsko om vinteren. Piggdekk?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 18:54   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Ja, piggdekk må jeg ha.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 20:08   #34
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Innså at jeg måtte ha briller i år jeg og. Spesielt på dager med regn og vind. Kjøpte noen rimelige med to typer glass. Slalombriller når det snør eller sludder.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 22:46   #35
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg kjøpte neongul hjelm og har neongul regntrekk til den nettopp for å være mest mulig synlig. Ikke særlig lekkert, men tenkte at den har jeg alltid på meg uansett vær og bidrar til at jeg blir sett. Har også knallgul regnjakke. På grå regnværsdager er man ekstra usynlig og da er det greit med klær som lyser litt.

Ellers er jo lys det viktigste. Det er ikke bare når det er mørkt det er lurt å bruke lysene.

Jeg kjører bil og synes det er flott når folk kler seg i gult. Mye mer synlig!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-20, 08:43   #36
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Og så MÅ du ha en sånn:
https://www.oslosportslager.no/produ...aske-7648.aspx
Nå er det jo "in"!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-20, 09:14   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-20, 21:31   #38
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Jeg er sånn syklist som du skal være: tantesykkel, og tre km sykkelvei.

Jeg trenger:
- gode votter. Hansker duger ikke, men jeg vurderer sånn hånd-etui til styret.
- finnlandshette i ull
- vide, pustende regnklær. Alltid i sykkelveska og kan tres utenpå klær ved uventet regn.
- på vinteren bruker jeg vid skibukse som går over vanlige klær og goretex-jakke eller dunparkas.
- jeg savner briller eller visir til å holde regn/sludd vekk fra ansiktet

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-20, 22:16   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Hoho, se meg til vinteren på tantesykkel med balaklava og visir. Ninjasyklisten!

Men ja, det er nok sånn syklist jeg er, ja. Hva slags regntøy har du?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-20, 22:29   #40
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Helårssyklist - utstyr

Jeg har en Bergans skalljakke og en HH regnbukse. Buksa er moden for utskiftning og da går jeg nok for en skallbukse.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no