Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Loppetråden høsten 2011

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-11, 23:34   #21
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Var på bokmarkedet på Bakås og plukket med noen bøker og en film.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 17:04   #22
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Jeg fant ei heller i dag det jeg var ute etter, men angret på at jeg ikke kjøpte en stol. Måtte ha skiftet trekk, men den var så herlig å sitte i.. Vel vel, vi får sjå neste gang. Ble en ubrukt alpinhjelm til vesla, og noen barnebøker, i tillegg til....

....dagens kupp: 3 store bæreposer med stoff, til den nette sum av 60 kr! I mange farger og mønstre, flere farger i tynn cord, og - 5 meter gråbrunt møbelstoff!!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-11, 18:11   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.397
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Søndagen ga meg et smørbrødjern fra femtitallet, et gorojern, en figgjotallerken (noen som vet hva mønsteret heter så jeg kan finne koppen?), og en rutete piknikkoffert fra sekstitallet med oransje plastservise og liten kjøleboks.

Noen som vet hva dete figgjomønsteret heter så jeg kan finne koppen?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 21:19   #24
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Tallulah:

Jeg finner ikke navnet på serien, men koppen ser slik ut:



Send bildet til Figgjo, så får du sikkert svar. Tenk å ha ett slikt kveldsmatservise

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 21:41   #25
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Jeg jobber på et leirsted, og vi har loppemarked hver høst, faktisk i morgen og lørdag.
Jeg har vært med og sortert og stelt i stand denne uka. Jeg kjøpte 20 bøker, men det var en del flott gammelt servise der jeg skulle hatt hvis jeg hadde plass og penger.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 21:45   #26
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Figgjo TV-snack set made by Rolf Frøyland who worked at Figgjo from 1945 until 1994. The plate was made in connection to the introduction of television in Norway in the early 60`s. The design was only used on those snack plates.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 21:46   #27
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Jeg elsker loppemarked. Jeg trenger ikke masse ting, for jeg har allerede stasjet hele huset med bruktfunn, men jeg må likevel innom noen loppemarkeder når det er sesong for det.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 21:53   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.397
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Fløyel, jeg fant det jeg også! Veldig kult historie rundt asjetten! Koppen har en ganske klassisk Figjo-fasong, så jeg kan med nød erstatte den med en turkis kopp fra et annet figgjo-servise.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 22:03   #29
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.102
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Okei. Ikke loppis, men kjøpt for 45 kroner hos ASVO.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 6127680039_0916746ccf_z.jpg (52,6 KB, 29 visninger)
__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-11, 23:35   #30
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.787
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Figgjo TV-snack set made by Rolf Frøyland who worked at Figgjo from 1945 until 1994. The plate was made in connection to the introduction of television in Norway in the early 60`s. The design was only used on those snack plates.

Å de var kule! Sånne skulle jeg hatt noen av!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 18:37   #31
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Nesten ubrukt spark for 150 kroner på loppis idag. Slikt MÅ jeg jo bare like!

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 15:29   #32
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Jeg fant nylig denne fra Arabia, bare at den jeg fant manglet lokk:



Og en Figgjo Turi Design bolle som var ganske slitt:



Bildene er lånt fra nett.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 14:52   #33
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Jeg har vært på loppis i dag og fant dette:




Nærbilde av vekten Gunda, som etter å ha blitt skrubbet ren for matfett viste seg å være hvit, ikke gul

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 14:54   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.397
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Så kult Primrose! Vi har den brune blomsterboksen til sprøstekt løk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 14:57   #35
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Så kult Primrose! Vi har den brune blomsterboksen til sprøstekt løk.

Lurt! Jeg var litt usikker på hva jeg egentlig skulle bruke de til og kjøpte bare tre, men nå tenker jeg at de passer fint til krydder som tørket basilikum og oregano. Kanskje jeg må tilbake i morgen og se om de fremdeles har flere.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 14:59   #36
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Åååh, den brune boksen brukte mamma å ha kaffe i da jeg var liten på 80-tallet!

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 18:20   #37
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Kunne tenke meg en tur på loppis men ser at det ikke er noen i nærheten nå. Er et sted her i bergen men var et stykke unna.

Har alltid hatt lyst å gå på loppemarked men har aldri vært på et

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 21:00   #38
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Åh, så fine ting! Jeg tror vi hadde slike bokser da jeg var liten. Jeg skal på loppis i morgen.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 21:07   #39
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Vi hadde mel i store sånne gule bokser
Kaffen var i den brune...

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 21:15   #40
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Loppetråden høsten 2011

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Søndagen ga meg et smørbrødjern fra femtitallet

Et sånt smørbrødjern kjøpte vi nytt på midten av 80-tallet så det er ikke sikkert det er fra femtitallet altså. Lagde kjempegode smørbrød med det!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no