Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tupperware

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-08, 10:55   #21
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tupperware

Boksåpneren er knallbra.
Ellers bruker jeg vel mest den store bakebollen, mål og miks, servofix,salatbollen med rist i og sånne små bokser til oppbevaring av f.eks pålegg.
Jeg har også de gamle modulettene (tror det var det de het, vet ikke om de finnes lenger) i kjøkkenskuffen til mel, sukker osv.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 11:12   #22
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.673
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tupperware

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Den bruker ikke jeg heller. Er mange år siden jeg solgte selv, men hadde selskap her for en stund siden og fikk denne i vertinnegave. Prøvde å bruke den en gang og satt den så bakerst i skapet.

Bra det ikke bare meg som ikke klarer å bruke den.

Men den er sikkert grei utenfor hjemmet som jeg sa. Hadde bestemor forsatt reist med båten skulle hun fått den av meg (døde for 2 år siden så bestefar solgte båten).

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 14:19   #23
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tupperware

Løkkutteren er genial, og blir brukt mange ganger i uken. Så er jeg veldig glad i matboksene, disse små boksene som minsten kan ha med seg i barnehagen, den store bakebollen og påleggsbeholderen som jeg kan bygge på. Har ikke kjøpt noe ennå som jeg ikke har fått bruk for. Kunne tenke meg boksåpneren

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 14:28   #24
Hønemor!
Superaktiv
 
Hønemor! sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 430
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tupperware

Det jeg er mest fornøyd med er den store bakebollen, boksåpneren og elegancebollen, den ser bra ut så man kan ha den på bordet pluss at den er veldig fin til potetgull, holder seg sprøtt i ukesvis.

__________________
EK 13.05.08
Hønemor! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 16:08   #25
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tupperware

Opprinnelig lagt inn av Hønemor!, her.

Det jeg er mest fornøyd med er den store bakebollen, boksåpneren og elegancebollen, den ser bra ut så man kan ha den på bordet pluss at den er veldig fin til potetgull, holder seg sprøtt i ukesvis.

Nå lurer jeg veldig på hvor mange det er som klarer å spare en pose potetgull i ukesvis. :avsporing:

Jeg bruker stor bakebolle mye.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 17:10   #26
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Tupperware

Ja, dette var ikke lett for meg som konsulent å svare på Men når noen spør hva jeg anser som MÅ-HA-PRODUKTER så svarer jeg:

Crisper selett, Ultra+ gryte, Quick chef og mini quickchef, kombikjøl, frysebeholderne, bokseåpneren og bakeproduktene

Jeg har vanskeligheter med å begrense meg

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 17:14   #27
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Tupperware

Osteklokken til hvitosten (plass til 500g ost)
Beholderen til hvetemelet
Matboksene

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 17:35   #28
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tupperware

Jeg har kun en slikkepott som jeg har arvet etter mamma, den store bakebollen og bakeunderlaget. Bruker det ofte.
Sjelden jeg hører om party mer men for dere som bor i OSlo så står de av og til på Bryn senteret. Jeg tar alltid med meg en katalog for jeg blir så forvirret av å stå der og titte men angrer alltid når jeg kommer hjem, at jeg ikke kjøpte noe...

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 17:39   #29
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Tupperware

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har kun en slikkepott som jeg har arvet etter mamma, den store bakebollen og bakeunderlaget. Bruker det ofte.
Sjelden jeg hører om party mer men for dere som bor i OSlo så står de av og til på Bryn senteret. Jeg tar alltid med meg en katalog for jeg blir så forvirret av å stå der og titte men angrer alltid når jeg kommer hjem, at jeg ikke kjøpte noe...

Hvor bor du? Synes jeg er på partyer over hele østlandet jeg, og mange sier det er SÅ mye partyer om dagen...

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 17:48   #30
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Tupperware

Og påleggsbokser, de er kjekke.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 20:06   #31
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tupperware

Servofixen min bruker jeg veldig ofte.
Rotskrelleren like så.
Videre bruker jeg den store bakebollen og kjevlet.
Har også masse smarte oppbevaringsbokser for tørrvarer o. a, og de gjør det utrolig oversiktlig og ryddig i skapet.

  Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 21:15   #32
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.449
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tupperware

Det bakeunderlaget maa man selvsagt ogsaa ha i hus.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 21:40   #33
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tupperware

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Lökkutteren er genial!!!

Jeg synes den er helt ubrukelig og skulle advare mot den.

Stekeklypa må du holde deg unna. Min gikk i stykker med én gang. Jeg klaget og fikk ny og den gikk også i stykker. Nå har jeg en billig en fra Meny og den er mye bedre.

Jeg bruker salatbollen med rist masse og det to-litersmålet som har lokk der man kan piske krem og annet uten at det spruter. Det som en eller annen kallte Jello-ring bruker jeg masse til desserter og slikt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 22:10   #34
Hønemor!
Superaktiv
 
Hønemor! sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 430
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tupperware

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Nå lurer jeg veldig på hvor mange det er som klarer å spare en pose potetgull i ukesvis. :avsporing:

Jeg bruker stor bakebolle mye.

Fordi jeg ble gravid og mistet helt lysten på innholdet og så ble den bare stående

__________________
EK 13.05.08
Hønemor! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 22:32   #35
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.673
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tupperware

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Quick chef og mini quickchef,

Hvorfor er disse så unnværlig?

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 23:03   #36
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Tupperware

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Hvorfor er disse så unnværlig?

Jeg lager all mat fra bunnen av og bruker mange ingredienser som jeg kutter i smått, da bruker jeg quick chefen til alt og det går jo så fort og blir SÅ utrolig smått og fint kuttet Mini bruker jeg feks til omelett der jeg ikke skal ha så mye av mange ting.

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 23:04   #37
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Tupperware

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Stekeklypa må du holde deg unna. Min gikk i stykker med én gang. Jeg klaget og fikk ny og den gikk også i stykker. Nå har jeg en billig en fra Meny og den er mye bedre.

Den finnes heller ikke lenger Er en grunn til det!

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 00:55   #38
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tupperware

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Den finnes heller ikke lenger Er en grunn til det!

Jeg skulle ha hatt penger igjen. Den var helt elendig, men det er godt å høre at den er vekk.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 01:13   #39
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tupperware

Nå gleder jeg meg til partyet.
(Jeg ender nok opp med å kjøpe en del "stæsj" til døtre og barnebarn. )
Tusen takk for innspill.
Jeg skal fortelle hva jeg kjøpte, om jeg kjøper noe. OG fortelle m jeg er enig/uenig med dere.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 07:51   #40
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Tupperware

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg skulle ha hatt penger igjen. Den var helt elendig, men det er godt å høre at den er vekk.

Enig, uproft av den forhandleren du har vært borti!

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
tupperware


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no