Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Området omkring auger når ein brukar mineralpudder?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-19, 12:15   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Området omkring auger når ein brukar mineralpudder?

Eg brukar mineralpudder. Ja, dei få gongene eg sminkar meg. Men det blir ikkje fint omkring augene. Eg har jo linjer der. Og det ser ut til at pudderet gjer desse enda tydeligare. Kva kan eg bruke for at det ikkje skal bli verre enn det er? Om eg lar vere å bruke noko i det området, blir det sjåande noko snålt ut.



BB-krem eller flytande foundation er meir tilgivande, men eg har sensitiv hud der, og det svir. Så derfor begrensar eg bruken.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-19, 12:28   #2
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Området omkring auger når ein brukar mineralpudder?

Kanskje du kan teste en flytende concealer i stedet? Lancome eller Clarins har flytende concealere på tube som gir ganske ok med fukt.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-19, 12:41   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Området omkring auger når ein brukar mineralpudder?

Jeg bruker concealer/touche eclat fra YSL rundt øynene og mineralpudder ellers.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-19, 12:45   #4
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Området omkring auger når ein brukar mineralpudder?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Kanskje du kan teste en flytende concealer i stedet? Lancome eller Clarins har flytende concealere på tube som gir ganske ok med fukt.


Eg brukar serum og fuktighetskrem morgon og kveld. Skal flytande concealer oppå der igjen? Eller byttar eg ut fuktighetskremen?


Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg bruker concealer/touche eclat fra YSL rundt øynene og mineralpudder ellers.




Da legges ikkje mineralpudderet i augeområdet?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-19, 12:46   #5
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Området omkring auger når ein brukar mineralpudder?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Da legges ikkje mineralpudderet i augeområdet?

Jeg gjør ikke det, men skal på ingen måte skryte på meg å være noen sminkeekspert. Jeg legger vel egentlig concealeren helt øverst på kinnet og drar forsiktig oppover og under øyet.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-19, 14:23   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Området omkring auger når ein brukar mineralpudder?

Løspudder? Det brukte jeg for mange herrens år siden da jeg sminket meg litt oftere. Syntes det ble et veldig fint resultat av det.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-19, 16:43   #7
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Området omkring auger når ein brukar mineralpudder?

Jeg bruker øyekrem og dagkrem I ansiktet først. Deretter flytende consealer på tube fra clarins I øyeområdet, og så mineralpudder I resten av ansiktet.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-19, 20:58   #8
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Området omkring auger når ein brukar mineralpudder?

Enig. Jeg ble påvirket av hypen når alle bestilte sånn ID mineralpudder men fikk også fryktelige rynker ved øynene der det er tynn hud så jeg kastet hele skiten.
Synes det funker veldig fint med helt rimelig CC-cream men bruker fuktighetskrem under og tar litt CCcrem sammen når jeg smører ut.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-19, 16:41   #9
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Området omkring auger når ein brukar mineralpudder?

Jeg har mineralpudder og mange linjer rundt øynene. Jeg har en fuktighetskrem underst, consealer eller foundation med farge over der og lett pudder til slutt. Har ikke problemer med at det legger seg i linjene. Nå skal det sies at jeg sminker meg ikke super ofte da...

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-19, 17:09   #10
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Området omkring auger når ein brukar mineralpudder?

Før du kaster mineralsminken kan du prøve med en primer under øynene. Kjøp gjerne en som er beregnet for det området.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no