Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spiser familien samlet hver dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-14, 10:14   #20
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser familien samlet hver dag?

Jeg vet ikke helt hva dere ser for dere når jeg sier "gode samtaler rundt et måltid", men det er stort sett ikke så høyverdig at det gjør noe. Det er jo bare vanlig hverdagsprat. Hva som skjer på skolen, de nye barna i klassen, hvor teit dommeren var i forrige fotballkamp, hva har dere lyst til å gjøre i helgen, vi må huske å få meldt på svømmekurset, har du øvd på pianoleksen, har du lekser og er du ferdig med dem, hvilket valgfag fikk du, så fint at du laget middag, tusen takk, småkjekling om hvem som skal ta av bordet, er kompisen tilbake fra å ha vært syk, hvordan gikk det å følge lillebror hjem fra skolen, husk å tømme sekkene og sette på plass skoene før vi kommer hjem, vær så snill, pappa, kan du pliis huske å kjøpe mer yoghurt når du handler, er ris sunt eller usunt, hvem vil være med og løpe en tur, nei, jeg tror ikke det kommer til å begynne å regne, de nye førsteklassingene er ganske kule og vil være med og spille fotball, blir det ikke helg snart, kan vi kjøpe hytte, vær så snill, kan jeg invitere med <kompis> hit på lørdag, han har ikke sett den nye trampolinen vår.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no