Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kronprinsessebryllupet i Sverige

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-10, 08:59   #241
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Akkurat dette ble sendt på fredag, men det var fotballkamp da også.

Vi har to tv'er nettopp slik at jeg kan se på prinsessebryllup på flatskjermen. Mannen og fotballen er forvist til soverommet.

Jeg er glad mannen min ikke bryr seg så mye om fotball.
Vi satt her på lørdag, mannen min, søstern min og jeg. Glodde på bryllupet, fnisa, ble rørt og hadde det ganske koselig.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 09:15   #242
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Jeg fikk ikke sett talen til prins Daniel før nå på opptak, jeg sier bare . Snakk om å vinne prinsessen og hele kongeriket!

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 09:39   #243
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Vi har vuvuzela i stuen. Vi har kjellertue med TV, men der vil visst ingen sitte.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 09:41   #244
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Tanta mi og venninna hennes hadde fest i anledning bryllupet. Det syns jeg høres litt hyggelig ut.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 00:50   #245
Elias
Superaktiv
 
Elias sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 317
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige

Denne tråden er noen dager gammel, men jeg svarer likevel.

Jeg har egentlig ikke interessert meg for det svenske konehuset tidligere, men jeg ble skikkelig imponert over talen til far og sønn Westling. Spesielt Daniels tale. Så ekte og personlig. Og det han sa...størst av alt er kjærligheten, og alle så at han mente det.
En som kan snakke så bra om følelser som han gjorde, det gjør han i alle fall til en svigerfars drøm. Vissheten om at han er en som vil støtte henne og "løfte" henne opp.

Det var snakk om mye kjærlighet i talene. Og for å forstå kjærlighetens mysterium må man ofte ha opplevd og lært kjærligheten.
Men kan den egentlig læres? Hva med den som i en viktig fase i livet opplevde det motsatte, det å ha blitt oversett og overlatt til seg selv, der det ikke var noe tema å snakke om hvor glad man var i hverandre osv...
Den som ikke har opplevd å bli tatt vare på som barn, blitt elsket og blitt fortalt at man er elsket, kan en slik person lære å elske ?

Jeg har noe konkret i livet, noe som har dukket opp i min nære omgangskrets som er akkurat om dette temaet. Mulig jeg lager en egen tråd om det, hvis jeg klarer å formulere det riktig.
Dette er jo en sånn viktig ting som i aller høyeste grad berører de barna vi har.

Joda, den nye prinsen gjorde mektig inntrykk. (sukk...skulle ønske alle håpefulle "sjarmører" hadde samme innstilling).

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no