Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-07, 20:09   #61
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Nå for tiden har jeg veldig lyst til å reise til Sør-Afrika. En av fordelene ved å reise dit er at dere slipper tidsforskjellen.

Akkurat det jeg skulle skrive jo!

Et vennepar hadde pappapermferie der og nøt hver dag!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 20:35   #62
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.446
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Hvis man skal fly langt, anbefaler jeg nattfly. Vi gruet oss skikkelig för vi skulle fly med gutten vaar (2,5 aar förste gang og 3,5 aar andre gang - Bali/Thailand), men han sov omtrent hele tiden, saa det var verdens minste problem. Alt annet gikk forresten greit, ogsaa. God tur!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 10:26   #63
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Bli med oss på cruise første uken i desember. Før det så kan dere enten være i Florida eller en karibisk øy

Vi har faktisk sett på det. Det er ikke mange som drar fra andre steder enn Florida (ikke aktuelt for oss, tror jeg), men noen få er det. Det kostet minst 30 000 for en uke hvis man skal ha familerom, uten flybilletter. Det synes jeg er helt sinnsvakt dyrt. Vi får leie et stort palass i Brasil for 5-6000.

Hvordan gjør dere det, Pelen? Ellers hadde det vært veldig moro å reise samtidig som dere, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 10:38   #64
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hvordan gjør dere det, Pelen? Ellers hadde det vært veldig moro å reise samtidig som dere, da.

Ja, det hadde jo helt klart vært mer hyggelig og morsomt å reise fra en av øyene og være der en periode før cruiset. Cruisene er som regel rimeligere da (i vært fall om man bestiller i god tid), men flyreisen blir litt dyrere og lenger. Nå når vi bare skal være borte to uker så velger vi å være i Florida og besøke Disneyworld, krokodiller og diverse annet. I tillegg regner vi med at noen nære venner av oss kommer å være i Florida under samme periode.

Vårt cruise koster 16.000 kr for 3 personer inkludert mer eller mindre alt, foruten utflykter og en del alkoholholdig drikke. Hotell og fly har vi ikke bestilt enda.

Brasil høres ut som en drømmeferie - gleder meg til å høre rapport hvis dere drar dit!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 11:02   #65
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Men da har dere ikke familierom, eller? Sånn med separat lite soverom? Jeg ser for meg noen ekstremt kjedelige lange kvelder i mørket og stillheten hvis vi skal sitte på sovesofaen 20 cm fra sovende barn fra kl. 2000 hver kveld.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 11:08   #66
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men da har dere ikke familierom, eller? Sånn med separat lite soverom? Jeg ser for meg noen ekstremt kjedelige lange kvelder i mørket og stillheten hvis vi skal sitte på sovesofaen 20 cm fra sovende barn fra kl. 2000 hver kveld.

Nei, ikke familierom, bare et større rom tilpasset til flere. Herremannen er gladelig oppe sent, gjerne til 23. Ellers så sover han som en stein når han vel har sovnet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 11:33   #67
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

:misunnelig:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 16:08   #68
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Pelen og Scarlett:

Til opplysning har Seadream Yacht Club og EasyCruise, cruise som starter fra St.Maarten. Førstnevnte er svindyrt (og er det tidl. cruiseselskapet til Atle Brynestad, dvs. mindre eksklusive cruisebåter med maks 110 passasjerer).

EasyCruise er 'billigcruise'-varianten av samme eier som eier flyselskapet EasyJet, cruise som koster nesten ingenting.

www.seadreamyachtclub.com
www.easycruise.com

Dessuten er det MANGE cruise som starter i San Juan i Puerto Rico, noen fra Cape Canaveral, Fort Lauderdale i Florida, men flesteparten fra Miami.

www.carnival.com
www.disneycruiseline.com (hi,hi, fant bilde av huset vårt på denne web'en)
www.royalcarribbean.com
www.hollandamerica.com
www.ncl.com (Norwegian Cruiseline)
www.princess.com

Ovennevnte er de jeg har inntrykk er de selskapene cruiseturister er mest fornøyd med.

Ellers vil jeg gjerne gjøre reklame for en norsk side som drives av en kollega av meg. Der er det kjekke oversikt over ALLE cruise, og de kan ordne det meste.

www.cruise.no

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 16:49   #69
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Elin, tusen takk for tips!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 17:26   #70
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Scarlett... De stedene jeg nevner i Brasil ligger sør for Sao Paulo. Jeg husker ikke nøyaktig hvor langt sør for Sao Paulo. Vi reiste med fly den strekningen og det var ikke spesielt langt. Fra Curitiba til Foz do Iguassu tar det en natt med buss. Det var måten jeg reiste på.

Her er link til Hotel das Cataratas i Foz do Iguassu. Det er et av de flotteste hotellene der med en helt vanvittig utsikt. De andre hotellene ligger inne i byen og har en annen prisklasse enn dette.

http://www.tropicalhotel.com.br/index.page?HO=portal

Her er link til Honningøya- Ilha do mel:

http://www.ilhadomel.net/

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 17:31   #71
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Jeg ville ikke reist så langt med fly når jeg hadde så små barn.

Jeg ville nok satset på Bulgaria eller Hellas.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 17:49   #72
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg ville ikke reist så langt med fly når jeg hadde så små barn.

Jeg ville nok satset på Bulgaria eller Hellas.

I okt-feb? Det må da være a) for kaldt og b) nesten stengt over alt?

Jeg husker da vi var på seiltur i Hellas i slutten av september, og da sang det på siste verset på de fleste små hoteller og barer.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 17:50   #73
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

I okt-feb? Det må da være a) for kaldt og b) nesten stengt over alt?

Jeg husker da vi var på seiltur i Hellas i slutten av september, og da sang det på siste verset på de fleste små hoteller og barer.

He he.... Jeg leste ikke alt ser jeg.

På den tiden ville jeg nok ikke valgt Bulgaria og Hellas, nei

Kanskje et afrikansk land?

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-07, 08:16   #74
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg husker da vi var på seiltur i Hellas i slutten av september, og da sang det på siste verset på de fleste små hoteller og barer.

Vi var på øyhopping i Hellas t.o.m. 15. oktober et år. Værmessig var det strålende (men vi var kanskje litt heldige), men sesongstengingen var et reelt problem – vi endte på Santorini de siste dagene fordi det begynte å dø helt ut på favorittsmåøyene våre. Men vi fikk en praktfull utsiktsleilighet i Oia for en slikk og ingenting, det var jo fordelen. Fin tur!

Jeg mener at når man skal være borte så lenge som dere skal, kan man tillate seg en ganske lang flytur. Da er det god tid til å ta seg inn etter flyturen i ro og mak, og masse tid igjen til å nyte oppholdet.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 14:38   #75
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Jeg tror min skepsis for flyturen er i ferd med å bli overvunnet. Sannsynligvis havner vi i noe sånt som dette i Nord-Brasil et sted:


Det koster en slikk og ingenting, og det går faktisk noen direkterflights fra Oslo, ser det ut til. Dessuten har jeg overtalt mamma og pappa til å bli med noe av tiden, slik at vi får hjelp på turen ned. :sleip:

Tusen takk for hjelpen, alle sammen. Og gjerne mer tips, vi skal jo reise masse med barn fremover!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 14:39   #76
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Da er vår tur til Thailand kansellert. Jeg har fått meg jobb, av alle ting. Da ble det vanskelig å ta en hel måned fri (begynner å jobbe i juni, vi hadde bestilt tur i juli). Tenk å måtte jobbe fremfor å ha ferie. Pøff.

Nord-Brasil høres glimrende ut. Er det med Dreamtravel?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 16:02   #77
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Ja, vi har bedt om tilbud på fly derfra. Huset fant vi på Finn.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 16:16   #78
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Det høres herlig ut, Scarlett! Lurt å hyre inn assistanse også!

Monsoon, skulle ikke du studere, da?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 19:26   #79
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.


Monsoon, skulle ikke du studere, da?

Jo, men det ble med det ene semesteret. Det er ensomt å studere når man ikke tilhører noe miljø. Fikk plutselig tilbud om noe jeg tror kan være Drømmejobben. Så da gir jeg det et forsøk.

Scarlett; jeg pratet med en som reiste med Dreamtravel med en ettåring. Hun skrøt veldig. Det blir nok en fantastisk tur!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 19:49   #80
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvis du kunne velge hvor som helst og hva som helst ...

Vi skal avgårde i samme tidsrom og med omtrent samme størrelse på barna. Jeg må nok fly alene med barna begge veier pga mannens jobbsituasjon så nattfly er et must. Vi har egentlig bestemt oss for å leie på Mauritius. Altså ikke noen all-inclusiveferie men egen leilighet/bungalow ved en forholdsvis rolig strand. Øya er liten så vi kan ta dagsturer rundt til alle steder. Vi slipper så stor tidsforskjell, ikke at det gjør noe, og det går nattfly. Et must når man reiser langt med små barn synes jeg.

Fikk også lyst på et slikt hus i Brasil når jeg så bildet. Hvor mye koster det å leie et sånt hus?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no