Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du campinglivet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-08, 20:58   #221
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Trodde markisa var skrudd fast i vogna jeg siden det er så mange som kjører rundt med den på? De ved siden av oss på Daftø bare tok ned forteltet siste dagen og dro ut markisa?

Aldri sett det. Dei aller fleste blir tredd inn i sporet til telt og heng der under kjøring ja.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 22:42   #222
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Den som jeg linket til har totalvekt maks 1300 kg, så den skal i teorien gå, om vi pakker omhyggelig. Det er vel på vektkontroller man kan bli tatt? Hørte om en som hadde fått 7000 kr i bot og måtte sette igjen vogna...

Man kan vel også være ille ute OM det skjer noe, ulykke eller noe sånt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 09:46   #223
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Man kan vel også være ille ute OM det skjer noe, ulykke eller noe sånt.

Absolutt. Eg ville hatt ein bil som kan dra totalvekta på vogna.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 19:20   #224
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Ok - jeg har ikke lest hele tråden...

Jeg liker campinglivet - både med vogn og telt. Vi har arvet en gammel 6,5m KIP vogn på rot m/Isabella fortelt. Helt greit. Har laget platting og satt opp partytelt utenfor. Om vi bare kommer til å ha vogna et par år for så å gi oss med å campe på fast sted, eller om vi kommer til å kjøpe ny vogn etterhvert, vet vi ikke ennå. Synes Hobby-modellen med stort bad bak er fin. Dersom vi skulle trekke rundt på vogna, tror jeg at vi ville valgt en mindre vogn enn det vi har nå.

Vi liker å ta en telttur i løpet av sommeren også - da blir det gjerne i Kristiansand .

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 10:04   #225
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Trodde markisa var skrudd fast i vogna jeg siden det er så mange som kjører rundt med den på? De ved siden av oss på Daftø bare tok ned forteltet siste dagen og dro ut markisa?

vi har både markise og fortelt. Markisen, zip, føres inn i samme spor som ett fortelt føres inn i, og låses med en kloss som skrues fast forann og bak markisen. Helt genialt, og det er ferdig oppslått på ett minutt!! Vi har alle veggene til markisen også, og det er kjapt å feste de veggene en vil.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 12:49   #226
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

vi har både markise og fortelt. Markisen, zip, føres inn i samme spor som ett fortelt føres inn i, og låses med en kloss som skrues fast forann og bak markisen. Helt genialt, og det er ferdig oppslått på ett minutt!! Vi har alle veggene til markisen også, og det er kjapt å feste de veggene en vil.

Me har og markise.

Men eg har aldri sett at ein kan ha både markise (med eller uten vegger) og fortelt. Eg kallar ikkje markise med vegger fortelt.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 13:18   #227
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Dere holder på fortsatt altså?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 13:27   #228
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Dere holder på fortsatt altså?

No kjem alle erfaringane og observasjonane.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 14:03   #229
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

No kjem alle erfaringane og observasjonane.

Og jeg har begynt å planlegge 3 ukers ferie med campingvogna neste sommer allerede.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 14:45   #230
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Så dette er den berømte uavsporbare tråden?

Jeg kan virkeligvirkeligvirkelig ikke fordra campingplasser. Ikke charterturer heller. :har bidratt:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 14:50   #231
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Me har og markise.

Men eg har aldri sett at ein kan ha både markise (med eller uten vegger) og fortelt. Eg kallar ikkje markise med vegger fortelt.

forklarte jeg meg slik at du troddde vi hadde markise og fortelt samtidig?? Jeg kan forklare bere altså...

*vi har markise med løse vegger så vi kan bruke så mange vi vil av (max 3): den bruker vi på campingturer.
*vi har fortelt: vinterfortelt, mellomstort. Den bruker vi hele vinteren når vognen står i ro på Oppdal.



__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 15:40   #232
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Mine observasjoner fra campinglivet:
"Alle" har crocs. Og det var ekte crocs, ikke etterligninger fra Rema1000.

Så om camping er harry, så må crocs i hvert fall være harry. :trekker konklusjoner:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 15:44   #233
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

If in doubt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 15:59   #234
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

crocs er ikke harry. Crocs er behagelig

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 16:09   #235
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

forklarte jeg meg slik at du troddde vi hadde markise og fortelt samtidig?? Jeg kan forklare bere altså...

*vi har markise med løse vegger så vi kan bruke så mange vi vil av (max 3): den bruker vi på campingturer.
*vi har fortelt: vinterfortelt, mellomstort. Den bruker vi hele vinteren når vognen står i ro på Oppdal.



Å ja, du forklarte til meg om markise så trodde du mente kombi markise og fortelt siden me har markise sjølv.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 17:00   #236
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

alt oppklart

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 17:37   #237
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Så dette er den berømte uavsporbare tråden?

Jeg kan virkeligvirkeligvirkelig ikke fordra campingplasser. Ikke charterturer heller. :har bidratt:

Hørte forresten på radio at charterturer ikke er harry lenger.
Men danskebåtturer er.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-08, 18:21   #238
KristinS
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 281
KristinS er litt kul
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Vi kjøpte campingvogn i fjor og hele familien digger det. Så neste år lurer vi på å kjøpe større vogn da.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 10:42   #239
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

crocs er ikke harry. Crocs er behagelig

Om ikke crocs er harry, så er ingenting harry.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 11:21   #240
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Ja jeg liker camping i hytte med do og dusj. Denne plassen er fantastisk
www.campdudomaine.com

Selv om de ikke helt har sjønt det med dansk og norsk.....
Sjekk flaggene.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no