Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du campinglivet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-08, 16:51   #21
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.






Nei.

Er det så morsomt? Latterliggjør du ikke de som liker camping nå?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 16:51   #22
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Jeg synes teoretisk sett det høres fint ut. Men de tre gangene jeg har prøvd har det ikke vært så gøy.
-Glitterheim sammen med mannen. Ett liggeunderlag (for å spare vekt, kjempelurt), null grader, sludd, "tomannstelt" (finnes ikke to så små menn).
- På et svaberg, en 3 åring, en 1 åring, 5 måneder gravid.

Den tredje gangen har jeg visst fortrengt. Men jeg tror enda det kan være gøy.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 17:09   #23
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Jeg liker alt fra å sove under gapahuk i Jotunheimen til deilig hotellferie i en storby. Campingferie fra camping plass til campingplass har jeg ikke vært med på siden jeg var barn.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 17:19   #24
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Er det så morsomt? Latterliggjør du ikke de som liker camping nå?

Med mindre aC ler godt og hjertelig ved tanken på henne og et telt ute i villmarken.


... Sorry aC, men jeg ser liksom ikke helt det for meg jeg heller.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 17:42   #25
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Telt og camping er utrolig billig overnatting og jeg har akkurat kommet hjem fra 5-dagers telttur. Det er fint så lenge det er sol og vanvittig kaldt når det regner.

De pengene vi sparte på campingen ble brukt til fornøyelsespark til ungenes store glede.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 17:43   #26
Ratatosk
Fullverdig medlem
 
Ratatosk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 50
Ratatosk er litt kul
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Camping og telt var supert dengang jeg var liten men nå foretrekker jeg telt eller bedre. En og annen enkeltovernatting på en holme kan jeg overleve nå også, men jeg syns det er knallgodt å komme hjem og pakke ut etterpå..

Ratatosk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 17:43   #27
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Camping i campingvogn er helt greit.
Telt derimot, det fikk ejg mer en nok av når jeg gikk i speideren.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 17:44   #28
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Med mindre aC ler godt og hjertelig ved tanken på henne og et telt ute i villmarken.


... Sorry aC, men jeg ser liksom ikke helt det for meg jeg heller.

Fnis. Mulig det-
Jeg er forresten ikk glad i telt jeg heller. Klaustrofobisk og klamt.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 17:50   #29
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Tja. Jeg liker campingvogn. Men er ikke spesielt glad i telt. Jeg kan klare meg uten det meste, men må ligge godt når jeg skal sove. Forøvrig syns JEG at fast plass på campingen er riktig trivelig. Man blir kjent med naboene, har det hyggelig sammen, både store og små. Helt ålreit, syns jeg. Jeg er derimot ikke så veldig glad i å flytte rundt hele tiden. Så ferie med campingvogn etter bilen, det er ikke helt min greie.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 18:12   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Med mindre aC ler godt og hjertelig ved tanken på henne og et telt ute i villmarken.


... Sorry aC, men jeg ser liksom ikke helt det for meg jeg heller.

Jepp, Inagh skjønte det.

Jeg har ikke noen store problemer med villmarken, det er egentlig mer sånn camping-campingplasser jeg sliter med. Ja, og så må det jo seff være gåavstand til nærmeste BIT.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 18:30   #31
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

En natt er hygglig... ikke noe mer.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 18:56   #32
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Morsomt at du spør, for jeg gjenoppfrisket campinglivet for et par uker siden. Jeg og en kamerat leide en hytte på en campingplass i Bø, og var i Sommarland med ungene.

Det er sikkert 25 år siden sist jeg satte mine ben på en campingplass, og det var som om tiden hadde stått stille! Minigolf, kjempegøyal lekeplass, ja endatil basseng (dét var vel ikke vanlig på 1980-tallet, tror jeg). Begge kveldene grillet vi, drakk øl og hørte på musikk på hytteverandaen, og både voksne og barn hadde en strålende helg.

Campingplassen bar preg av å ha mange "fastboende", med tilbygg og terrasser på campingvognene sine. En måte jeg selv neppe kommer til å campe på, men det lot til at de hadde det helt prima. Det rådet en helt usedvanlig jovial tone på plassen, og de som drev campingplassen var svært hyggelige, blide og hjelpsomme. Jeg reiser gjerne tilbake.

Jeg liker også godt å sove i telt i skogen ved et vann, men da holder det med én natt.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:02   #33
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Får jeg bli med?

Vi skal ikke dit i år.
Men du kan jo ta turen selv? Grenå er stedet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:02   #34
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Jeg elsker campinglivet! Liker både å leie hytte på campingplass og å ligge i telt. De aller beste campingplassene finner man i Danmark. Det er deilig å være norsk i Danmark.

I år skal vi først ligge noen netter på hotell og resten av ferien skal tilbringes på en campingplass vi prøvde i fjor og ble begeistra for, i ei hytte uten vann. Det er utrolig koselige hytter med en liten terasse til. Vi gleder oss veeeldig!

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:03   #35
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Jeg har ikke vært på camping på over 20 år, men jeg husker det som veldig morsomt og jeg ser for meg at vi etter hvert skaffer oss en combicamp og tar noen turer med ungene både på og utenfor campingplasser.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:05   #36
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Jeg elsker det. I Danmark.

Vi har digert telt, en luftmadrass (med batteridrevet pumpe) som er større enn dobbelsenga hjemme, gode campingstoler og et stort bord. Vi holder oss bare til campingplasser med fire eller mer stjerner (til nøds tre om vi vil være i det området). Campingplassen skal ha gode familierom og diger lekeplass. Svømmebasseng og sklier er også gøy. Om plassen har dyr vil jeg helst være litt unna dem (er dere klar over hvor uhyggelig lyd lamaer lager om natten? ).

Vi skal dessverre ikke på campingferie i sommer.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:09   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Nei jeg takler det virkelig ikke. Jo, campingvogn eller hytte og sånt med toalett og dusj går an! Men telt og lignende, der man ikke har tilgang til toalett og dusj, og der man evt. må gå på fellesdusjer og fellestoaletter? NEI TAKK! Ergo har jeg aldri noensinne orket å reise på sånne festivaler der man ligger i telt og drukner i sin egen dritt. *fisefin*

Jeg skulle ønske jeg likte det, for det er jo sikkert knallkjekke ferier for barn og sånt. Men nei, jeg orker ikke. Jeg er for avhengig av en viss standard.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:11   #38
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Iset: Familierommene er små bad som ikke deles med andre (mens du er der).

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:13   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Det høres bedre ut. Jeg takler ikke sånne toaletter og dusjer der man står i kø og venter på at andre skal bli ferdige (sånne typiske camping-felles-greier).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:18   #40
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det høres bedre ut. Jeg takler ikke sånne toaletter og dusjer der man står i kø og venter på at andre skal bli ferdige (sånne typiske camping-felles-greier).

Det fikser ikke jeg heller. Både jeg og mannen er veldig private av oss, og dette med familierom er en av grunnene til at vi er såpass kresne når det kommer til stjerner og standard på campingplassene.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no