Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du campinglivet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-08, 19:21   #41
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

fjernt fra min verden...

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:25   #42
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Jeg kan reise på campingplass hvis jeg har hytte med egen dusj og do. Det skal vi neste uke faktisk, men det er vel egentlig ingen campingplass heller, det er en "stugby".

Telt er kjempeherlig, men bare på fjelltur, og da mener jeg skikkelig fjelltur. Det elsker jeg!

Byferie er ikke ferie for meg, det er noe av det verste jeg vet, og jeg er halvdød innen jeg er ute av døra på hotellet. Hotellopphold er noe jeg likevel liker da, men ikke nødvendigvis i byen. Trenger ro rundt meg, mulighet til å koble helt ut.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:40   #43
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Det fikser ikke jeg heller. Både jeg og mannen er veldig private av oss, og dette med familierom er en av grunnene til at vi er såpass kresne når det kommer til stjerner og standard på campingplassene.

Blir ikke det like dyrt som hotell da? Fordelen med camping må vel være at man sparer noen kroner kontra å bo på hotell, eller?

Forøvrig har jeg ikke campet siden jeg var barn, jeg skulle nok ha hatt det helt fint på camping i dag også, men ser for meg at sånne familierom må være en absolutt fordel. Er veldig glad i storbyferie også, og sydenturer og opplevelsesferier og i det store og det hele.
Interrail, uten tilgang på dusj og seng ville jeg ikke ha likt.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:50   #44
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Blir ikke det like dyrt som hotell da? Fordelen med camping må vel være at man sparer noen kroner kontra å bo på hotell, eller?

Nei. Vi betaler vel stort sett under kr. 250,- per natt for oss tre og teltet, og det er mye billigere enn hotell.

For oss har det vært mange fler fordeler enn prisen når det kommer til camping. Vi får en litt annen frihet enn om vi bor på hotell (når vi reiser med unger vel og merke), for vi kan sitte utenfor teltet og spille spill og røyke og drikke vin til langt på natt mens han sover inni teltet. Og vi kan lage mat mens han koser seg på lekeplassen. Og vi er ute hele dagen.

__________________
02 10

Sist redigert av Fluke : 08-07-08 kl 20:01.
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:56   #45
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Ja takk begge deler!
Tror mange som ikke har prøvd campinglivet ville blitt positivt overrasket,
mannen her i huset var ganske negativ til det da vi traff hverandre....men
nå snart 9 år senere har han fått smaken på det også
Det er jo helt supert for barn, ungene våre storkoser seg!

Liker storbyferie, charterferie, hytteferie, båtferie osv...
Hittill i år har det vært Danskebåten, storby og camping, mere camping skal det
bli og så avslutter vi med en real chartertur

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:59   #46
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Vi har båt da, og det blir jo strengt tatt som en flytende campingvogn.

Jeg foretrekker hotell med alt hva det innebærer og kunne fint klart meg uten overnatting i båt, men barna (og husbonden) synes båtlivet er toppers, så da er jeg i mindretall.

(For all del, vi er mye mer på hotell i løpet av sommeren, men vi er også i båt).

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 20:00   #47
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Nei, vi liker best å feriere på hotel eller hytte.

Campingvogn har jeg ligget i en gang og det var i forbindelse med en festival, det var helt ok.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 20:01   #48
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Jeg vet ikke helt om jeg liker campinglivet, men jeg er helt overbevist om at mine barn kommer til å elske det. Vi har tenkt å prøve, for å se om det er noe for oss. Og da tenker vi mest på at det blir bra for barna våre, med masse andre barn å leke med hele tiden.

Ikke i år, så vi får se. Er villig til å gi det en sjanse. Vet om mange som trives med det.

Storbyferie er ikke noe jeg orker å dra med barna på, da må vi ha barnefri.

Charter er jeg heller ikke så stor fan av, prøvde for snart 2 år siden, men det var bare helt ok. (Liker bedre å reise fra sted til sted, ligge på fine hoteller osv, men det er heller ikke noe jeg drar med meg to små barn på, kanskje når de blir litt større).

(Dessuten syns jeg det er überharry med folk som for en hver pris vil unngå det som de selv definerer som harry, tenk hva de faktisk kan gå glipp av).

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 20:06   #49
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Jjeg er helt overbevist om at mine barn kommer til å elske det. Vi har tenkt å prøve, for å se om det er noe for oss. Og da tenker vi mest på at det blir bra for barna våre, med masse andre barn å leke med hele tiden.

Det var grunnen til at mannen her gikk med på det...
Og er barna fornøyd, ja da er jeg det også

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 20:15   #50
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Jepp! Jeg er vokst opp med campinglivet, riktignok i campingvogn, og har i voksen alder kjøpt oss campingvogn. Ingen steder vi kobler bedre av.

Teltlivet? Nei, takk!

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 20:21   #51
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Ja, Liker det meste jeg. Båt, camping, hytte, hotell, storby, charter, øde etc.

Derimot liker jeg ikke telt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 20:25   #52
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Jeg er ikke så veldig fan av å sove i telt, rett og slett fordi jeg har en rygg som ikke liker seg så godt på hardt underlag, og kroppen min liker seg ikke i sovepose. Men campingliv i form av en svært enkel campinghytte og fellesdusj og -toalett synes jeg ikke er så ille. Nå er det sjelden vi ferierer slik, for vi priorterer å reise hjem til familiene våre i stedet, men når ungene blir større kommer vi nok til å stoppe på vei vestover og overnatte en natt eller tre på en campingplass.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 20:29   #53
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Jeg elsker camping!

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 20:43   #54
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Dere som ikke har prøvd campinglivet... Jeg tror dere ville blitt overrasket om dere hadde prøvd det (med åpent sinn).

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 21:04   #55
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Neeh ...

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 21:51   #56
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Jeg vet jeg har likt camping før, men vi har ikke prøvd det etter vi fikk unger. Så i år har vi kjøpt oss campingvogn og skal teste med hele familien. Vi planla først telttur, men etter nærmere tankegang så fristet ikke det så veldig med tre unger. Synes jeg ser oss. Vi rekker ikke å sette opp teltet engang fordi vi må springe etter lillebror. Vi kan ikke akkurat sette han i line festet i teltplugg. Og jeg må nok innrømmet at jeg liker litt mere komfort og mindre styr enn det blir med telt. Blir spennende å se om campinglivet er noe for oss som familie. Vi skal reise litt rundt i Sverige forskjellige steder.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 22:15   #57
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Tja, jeg er vel bygget for minimum fem stjerner, men kan klare en natt eller to i telt på øya.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 09:57   #58
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Vi skal ikke dit i år.
Men du kan jo ta turen selv? Grenå er stedet.

: venter på nøkkel:

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 10:59   #59
Tante Grønn
Alltid motsatt
 
Tante Grønn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 888
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Vi kommer til å prøve campinglivet, når barna blir større. Syns det virker koselig.

__________________
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08-
Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 12:18   #60
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du campinglivet?

Campinglivet gjorde jeg meg ferdig med som barn. Det frister ikke til gjentakelse. Er nok litt for glad i komfort til å trives i telt, og for glad i privatliv til å trives på campingplass. Jeg kan forsåvidt være med på en overnatting eller to i fjellet, men ville nok helst foretrukket turisthytte.

Derimot drar jeg gjerne på tradisjonell sydenferie nå mens Lillevenn er liten. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle kommet til å si at familieresorter med barnedisco o.l. er helt greit....

Storbyferie er også en favoritt, både med og uten barn.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no