Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-08, 15:34   #1
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

De som skriver klønete overskrifter?

Jeg irriterer meg sjelden, men det jeg himler litt med øynene over er prikkesytere og brukere som skriver på en sånn måte at det skinner gjennom at du ikke har peiling på hva du snakker om; "håh håh, bare vent til du får tenåringer, eller kresne barn, eller barnebarn" osv. De skriver det ikke i klartekst, men mener det sikkert innerst inne. Det er hvert fall inntrykket jeg sitter igjen med.

Men det aller, aller mest irriterende jeg vet, er brukere som er slemme og sleivete, men som gjør det på en skjult og utspekulert måte. Enten ved å gå rundt grøten eller ved å unnlate å si det de egentlig mener. *grøss*

Vi har vært positive så lenge nå, så nå er det på tide å ta frem litt mørke sider.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 15:35   #2
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Kjerringstikk. Bedrevitere. Nedlatende holdninger.


Ja, jeg har sikkert litt av alt selv.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 15:36   #3
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Eg veit kva safran kjem til å svare.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 15:37   #4
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg veit kva safran kjem til å svare.

Irriterer det deg?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 15:37   #5
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Irriterer meg over at folk peller fra hverandre det folk skriver.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 15:38   #6
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Irriterer det deg?

Kjeften!

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 15:38   #7
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg irriterer meg sjelden, men det jeg himler litt med øynene over er prikkesytere og brukere som skriver på en sånn måte at det skinner gjennom at du ikke har peiling på hva du snakker om; "håh håh, bare vent til du får tenåringer, eller kresne barn, eller barnebarn" osv. De skriver det ikke i klartekst, men mener det sikkert innerst inne. Det er hvert fall inntrykket jeg sitter igjen med.

Men det aller, aller mest irriterende jeg vet, er brukere som er slemme og sleivete, men som gjør det på en skjult og utspekulert måte. Enten ved å gå rundt grøten eller ved å unnlate å si det de egentlig mener. *grøss*


Folk som ikke klarer/gidder å formulere seg selv, men bare svarer med en smiley?

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 15:39   #8
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Kjeften!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 15:44   #9
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Det eneste som har irritert meg her inne er rødprikkere. I løpet av hele min tid på NM, LK, her inne og diverse andre fora med prikkesystem så tror jeg aldri at jeg har prikket noen negativt. Jeg klarer ikke ta det med fatning, men blir ufattelig provosert. Folk oppfatter jo forumspråk forskjellig, og rødprikker blir for meg en ekkel snikete måte å kunne gi noen et stikk under bordet på.

Det blir som når jeg spiller spill med mannen. Jeg synes det er koselig å spille med ham og som regel bare diller jeg rundt på brettet for meg selv, men han er mer aggressiv og når han angriper meg, så går jeg fra trivelig blomstersniffende hippie-spiller til rablende gal hevndemon. Siden jeg er et voksent og anstendig menneske så har jeg unnlatt å prikke tilbake og prøvd å se forbi dem for å se om prikkerne egentlig er hyggelige mennesker, i stedet for å legge dem på ignorer-listen min for evig og alltid.

Men ja, det er faktisk det eneste som irriterer meg her inne. Rett og slett fordi jeg har lyst til å bli skikkkelig skikkelig barnslig og hevngjerrig når jeg mottar en, mens jeg egentlig er for hyggelig og voksen til å gjøre det.

Så det så.

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 15:44   #10
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Nedlatende holdninger kommer langt opp på min liste. Folk som får andre til å føle seg små, og som sparker nedover.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 15:47   #11
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Folk som konstant bruker punktum i overskrifter. Neste gang eksploderer jeg eller no'.

  Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 15:48   #12
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Folk som ikkje torer å stå for det dei meiner.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 15:48   #13
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Folk som konstant bruker punktum i overskrifter. Neste gang eksploderer jeg eller no'.

Såpass!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 15:51   #14
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.


Folk som ikke klarer/gidder å formulere seg selv, men bare svarer med en smiley?

........()

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 15:56   #15
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Fjasere. Fy faen, altså.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 15:58   #16
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Nedlatende holdninger og skjulte stikk er det som jeg syns er mest irriterende. Jeg syns også det er irriterende å lese dialekt og hopper veldig ofte over innlegg som er skrevet på dialekt. Heldigvis er det lite av det her inne!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 15:59   #17
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Fjasere. Fy faen, altså.

Ja, de er sjikkeli irriterende.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 16:01   #18
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Nedlatenhet, og overbruk av smilier.
Jeg kan også bli irritert av farget, liten skrift. Samt mangel på å gidde å i det hele tatt prøve å skrive så rett og ryddig som mulig.
Folk som sier "Jeg blåser i det, dere skjønner jo hva det står", mister jeg rett og slett litt respekt for.
Det er heldigvis lite av det her, da.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 16:33   #19
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Irriterer meg over at folk peller fra hverandre det folk skriver.

Det gjør jeg også.

Jeg irriterer meg fint lite om ting, men det har sikkert noe med at jeg har så mange feil selv.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 16:35   #20
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Dialekt, sms-språk (oxo ), rare skrifttyper, -farger og -størrelser som ikke har et poeng ift. innholdet.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no