Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-08, 20:33   #221
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg elsker fordømmende folk. Alle andre blir litt for gla'kristne etter min smak.

De som smiler når de krangler? : kjenner noen av dem:

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:34   #222
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Jeg mener for øvrig at irritasjon er et sterkt incentiv til kreativitet og refleksjon. Når jeg er irritert over et eller annet, er det da virkelig alltid fordi jeg har en idé om hvor mye bedre dette kunne vært gjort på en eller annen måte. Rett som det er gjør jeg noe med det også. Jaggu.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:35   #223
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Jeg skrev før punktum i overskriftene. :erkjenner: Og mente at det så best ut. Nå irriterer jeg meg over punktum i overskriftene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:37   #224
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Fiine aC.

  Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:37   #225
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg mener for øvrig at irritasjon er et sterkt incentiv til kreativitet og refleksjon. Når jeg er irritert over et eller annet, er det da virkelig alltid fordi jeg har en idé om hvor mye bedre dette kunne vært gjort på en eller annen måte. Rett som det er gjør jeg noe med det også. Jaggu.

Det er helt sant det du sier. Og derfor mener jeg at det er godt at det finnes sånne som deg.

Selv om jeg noen ganger får litt skrivesperre i frykt for å bli rettet på.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:41   #226
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg skrev før punktum i overskriftene. :erkjenner: Og mente at det så best ut. Nå irriterer jeg meg over punktum i overskriftene.

Vi burde ha en egen skriftetråd.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:42   #227
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Ja, med tilståelser altså - ikke fokus på skrift.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:44   #228
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Punktum i overskriftene gjør vondt i øynene, og jeg har måttet slutte å være på andre forum hvor slike fæle ting skjer ofte, for jeg prøver fortvilet å dobbeltklikke på overskriften for å få bort det stygge punktumet.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:45   #229
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Punktum i overskriftene gjør vondt i øynene, og jeg har måttet slutte å være på andre forum hvor slike fæle ting skjer ofte, for jeg prøver fortvilet å dobbeltklikke på overskriften for å få bort det stygge punktumet.

  Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:51   #230
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Ikke punktum i overskrift. :noterer:
Måtte sjekke introen min, ikke punktum der. Flaks.

Eller, kanskje det er en modde som har fjernet den?

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:52   #231
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Patsy: DET skal du ikke se bort ifra.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 20:53   #232
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Jeg irriterer meg ikke over punktum i overskifter.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:09   #233
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Hva, og hvor mye, jeg irriterer meg kommer helt an på hvor jeg er i syklusen. :deler:

Jeg kan irritere meg over dårlig språk, overskrifter som ikke sier meg noen ting, linker uten kommentarer, ufine kommentarer, liten evne til ydmykhet, jantelovforkjempere og innlegg med overdreven bruk av smilyer.

Det jeg imidlertid irriterer meg mest over er at jeg kan ha et knakande godt innlegg eller argument i hodet, men med en gang jeg ser det på skjermen, ser det bare latterlig og dumt ut. Jeg har ikke tall på hvor mange innlegg jeg har droppet å poste av den grunn ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:53   #234
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Nei. Jeg vil si at man finner ut ganske mye. Selvfølgelig ikke fra ett innlegg, men fra flere. Og ikke fra hvordan de skriver, men fra hvordan de reagerer på andres innlegg.


Det man da finner ut, eller får et bilde av, er vel heller personligheten på nett? Den kan være en liten bit at hvordan personen er (personligheten). Med 'egenskaper' forstår jeg evner man har. Det er kanskje ikke så stor forskjell på hva som ligger i 'egenskaper' og 'personlighet' når alt kommer til alt, men jeg forbinder 'egenskaper' med evner/talenter som man ikke nødvendigvis er bevisst. Så tittelen på dette innlegget er upresist, synes jeg, og tenker at det riktige ville vært f.eks "Hvilke måter å svare på irriterer deg?"


Men om man lærer noe om hvordan andre skriver de sikrer barna sine, har det med ektemannen sin, hvordan de lager mat, nei der er jeg helt enig med det. Så kanskje vi er enige alikevel?

Så sant folk er ærlige kan man lære mye om andre på nett, eller om nettpersonligheten deres. Vi er enige i det! Om det sier noe om egenskapene deres er en annen sak. Dette er pirking fra min side, jeg vet det.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 21:54   #235
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Beklager at det ble feil i siteringen. Jeg er ikke god på det. Håper dere skjønner hva som er meg og hva som er him.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 23:05   #236
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke egenskaper hos andre brukere irriterer deg mest?

Dumme folk som tar dumme valg igjen og igjen irriterer meg. Det er jo ikke miiiin skyld at ting går skeis, neeeida.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no