Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Bolig-/interiørblader

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-08, 07:46   #1
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Bolig-/interiørblader

Jeg har fått den ære å skulle abonnere på de 2-3 største bolig-/interiørbladene i forbindelse med jobb.

Siden jeg er helt blank på området håper jeg noe kan hjelpe meg med hvilke det bør være.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 07:49   #2
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Bolig-/interiørblader

Lev landlig
Rom 1-2-3

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 08:02   #3
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bolig-/interiørblader

Jeg liker veldig godt Bolig pluss.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 08:35   #4
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bolig-/interiørblader

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg har fått den ære å skulle abonnere på de 2-3 største bolig-/interiørbladene i forbindelse med jobb.

Siden jeg er helt blank på området håper jeg noe kan hjelpe meg med hvilke det bør være.

Hvis det er de største bladene som i antall solgte pr opplag bør du sjekke med forlagene. Jeg tror ikke de som er nevnt er størst, selv om de er morsomme blader å lese.
Jeg tipper at Bonytt, Interiørmagasinet og Elle interiør er størst opplagsmessig.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 08:53   #5
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bolig-/interiørblader

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Hvis det er de største bladene som i antall solgte pr opplag bør du sjekke med forlagene. Jeg tror ikke de som er nevnt er størst, selv om de er morsomme blader å lese.
Jeg tipper at Bonytt, Interiørmagasinet og Elle interiør er størst opplagsmessig.

Takk.

De bør i alle fall være store i opplag, men også "viktige", om du skjønner hva det betyr.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 08:55   #6
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bolig-/interiørblader

Ja, jeg skjønner. Hadde tilsvarende i min forrige jobb hvor jeg måtte holde meg orientert innen PC-blader. Ikke ta for gitt at jeg har funnet de som er riktige for dere da, det må vel finnes steder der man kan sjekke opp dette?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 09:09   #7
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bolig-/interiørblader

Interiørmagasinet og BoBedre

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 09:14   #8
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bolig-/interiørblader

Jeg skal ikke det, emm.

Sjekker med forlagene, jeg, tenker jeg.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 09:21   #9
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bolig-/interiørblader

Jeg liker Bolig Pluss best. Bo bedre har vel kanskje større opplag.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 13:56   #10
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bolig-/interiørblader

Jeg vet ikke hva som er størst (opplagsmessig), men personlig foretrekker jeg BoBedre av de større magasinene.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 21:52   #11
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bolig-/interiørblader

Bo Bedre (både norsk og dansk versjon) er bra. Jeg liker også Design Interiør. Av utenlandske liker jeg veldig godt Living Etc (britisk)

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 21:54   #12
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bolig-/interiørblader

Rom 1 2 3 og Bo Bedre.

  Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 21:56   #13
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bolig-/interiørblader

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Hvis det er de største bladene som i antall solgte pr opplag bør du sjekke med forlagene. Jeg tror ikke de som er nevnt er størst, selv om de er morsomme blader å lese.
Jeg tipper at Bonytt, Interiørmagasinet og Elle interiør er størst opplagsmessig.

Disse er mine absolutte favoritter.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 22:02   #14
Millis
Multividunder
 
Millis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 850
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Sv: Bolig-/interiørblader

Jeg liker Bo Bedre og Rom 123.

__________________
Ruskesara -05 Lillebror kom 10.august -09
" I don't need therapy. It's not my fault there's a disaster every time I blink. I want to f***ing move on and leave it behind me"
Millis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-08, 22:06   #15
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bolig-/interiørblader

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Bo Bedre (både norsk og dansk versjon) er bra. Jeg liker også Design Interiør. Av utenlandske liker jeg veldig godt Living Etc (britisk)

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no