Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-11, 22:31   #1
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

At garnbutikken "min" snart starter opphørssalg!

Det betyr jo at jeg er nødt til å finne masse prosjekter, og kjøpe garn som jeg har liggende i lange tider fremover, når de starter salget.

Og jeg som akkurat har klart å lage flere restegarnsprosjekter, og har begynt på hekleteppe av halvparten av det som var igjen!






Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:33   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Ja, ja, men da får du jo kjøpt masse nytt garn til nye prosjekter;-)

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:34   #3
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Stakkars deg!





Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:35   #4
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Ja, skikkelig dårlig gjort er det.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:36   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Livet er tøft noen ganger.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:36   #6
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Ja, ja, men da får du jo kjøpt masse nytt garn til nye prosjekter;-)

Det er jo nettopp det jeg MÅ gjøre.

Og jeg som hadde lovet meg selv å ikke kjøpe mer garn før det ble plass i garnkommoden min igjen.... .

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:43   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Som jeg sier. Livet er tøft noen ganger. Problemstillingen med garnkommoden er nok en av de store bøygene, men jeg er ganske sikker på at du skal klare det. Om du bare vil.

Ellers: Life´s a bitch, then you die.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:52   #8
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Kjøp ny kommode for alle pengene du sparer på tilbudsgarnet. :løsningsorientert:

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:56   #9
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Kjøp ny kommode for alle pengene du sparer på tilbudsgarnet. :løsningsorientert:

Har ikke plass til flere kommoder :snufs:

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:58   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Da må du kjøpe så mye at du sparer nok til å bygge på, eller flytte...?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 23:01   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Slike vakumposer, de rommer mye garn har jeg hørt;-)

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 23:28   #12
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Kjøp ny kommode for alle pengene du sparer på tilbudsgarnet. :løsningsorientert:

Ja, du mener jo nå "for alle pengene du har spart når du har kjøpt tilbudsgarnet", sant?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 08:15   #13
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Jepp, nettopp det jeg mente.

Ellers kan jeg anbefale DVD/CD-hyllene til IKEA, de tar jo nesten ikkeno plass og kan settes alle steder det er tjue centimeter ledig vegg. Og så får man så god oversikt og sjansen for at man kjøper garn man allerede har, blir mindre. (Ikke at jeg har gjort noe sånt, altså. )

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 08:17   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Livet er hardt

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 09:32   #15
Fnissa
Aktiv
 
Fnissa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 253
Fnissa er litt kul
Standard

Sv: Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Jepp, nettopp det jeg mente.

Ellers kan jeg anbefale DVD/CD-hyllene til IKEA, de tar jo nesten ikkeno plass og kan settes alle steder det er tjue centimeter ledig vegg. Og så får man så god oversikt og sjansen for at man kjøper garn man allerede har, blir mindre. (Ikke at jeg har gjort noe sånt, altså. )

Wow!! Det var jo helt genialt Tåtti! Kjøpe sånne kanskje.....

Fnissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 09:36   #16
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Og de Bennohyllene kan man finne på gis bort på finn, og da har du jo spart enda mer du kan bruke på garn?

Hilsen garnkjerring med alt nedpakket i plastkasser for tiden...

Observatøren er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 09:54   #17
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Er dette en garnbutikk nær meg tro? Kanskje jeg skal hamstre litt.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 18:35   #18
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Åh Tåtti Jeg må finne et sted til sånne hyller skjønner jeg. Det var jo genial oppbevaring av både garn og små tøybiter egentlig.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 21:32   #19
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Eneste stedet jeg har igjen å lagre på, er under senga mi. Går sikkert fint med garn i sengeskuffer? Evnt lage en, med flere slike hyller oppå ei plate, med hjul på?

Svanen: Er nok det. Butikken som fører garnet til garnstudio.com.. Vet ikke når det begynner, men det er midlertidig stengt pga opphør. Regner med det skjer noe etter ferien... Får strikke og hekle som pokkern for å lage plass frem til da

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 21:36   #20
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det er skikkelig, skikkelig dårlig gjort!

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Eneste stedet jeg har igjen å lagre på, er under senga mi. Går sikkert fint med garn i sengeskuffer? Evnt lage en, med flere slike hyller oppå ei plate, med hjul på?

Svanen: Er nok det. Butikken som fører garnet til garnstudio.com.. Vet ikke når det begynner, men det er midlertidig stengt pga opphør. Regner med det skjer noe etter ferien... Får strikke og hekle som pokkern for å lage plass frem til da

jammen, jammen, det er jo der jeg handler jeg og. Og de er veldig hjelpsomme. Hvem skal jeg handle hos nå da.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no