Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-19, 12:21   #281
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Om man er åpen for alternativer til konfirmasjon i DNK, så vil jeg anbefale å sjekke frikirkelige menigheter også. De har ofte gode (bedre ) konfirmasjonsopplegg og gjerne i mindre gruppe enn i DNK. Man kan f eks. sjekke om det finnes kirke i nærheten som har Tentro-opplegg for konfirmanter. Ingen av «våre tre» konfirmerer seg i DNK, men i andre kirker.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 28-04-19, 12:36   #282
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Snuppa har bestemt seg for HEF-konfirmasjon.

Jeg lurer fælt på hvordan vi gjør det med lokaler. Jeg hadde tenkt at vi kunne bruke lokalene der svigermor jobber, men nå har hun bestemt seg for å gå av med pensjon et par år før tida. Så da gikk den planen i vasken.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 28-04-19, 12:54   #283
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Her er alternativet den norske kirke, noen andre alternativer finnes ikke. Men de har et veldig bra opplegg her, ikke sånn som når jeg konfirmerte meg med en time eller så i uka med undervisning. Det kommer ungdommer hit som holder konfirmasjonsundervisning noen helger, dans, drama osv. Virker som ungdommene her er fornøyde med opplegget.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 28-04-19, 13:10   #284
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.405
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Her blir det den lokale kirken. Jeg er selv konfirmert der. Hun går på ungdomsklubb der på fredager, speideren er knyttet til den, så for henne blir det naturlig. De starter opp med undervisning i januar og er en uke på leir i juli, østover.

Frikirken her har også bra opplegg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 28-04-19, 13:12   #285
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.405
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Tjorven: Leie lokale? Idrettsklubber har ofte. Bydelshus? Restaurant? Låne kantine på jobb?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 28-04-19, 13:18   #286
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Det blir HEF her også, og vi har det hjemme.
Tjorven: Jeg vet ikke pris, men om vi ikke skulle hatt det hjemme, ville jeg vurdert Abildsø gård.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv  
Gammel 28-04-19, 13:18   #287
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi leie lokaler, og etter mye om og men har vi booket på et hotell. Jeg har vært i konfirnasjon og dåp der, så jeg vet det er ok.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 28-04-19, 13:20   #288
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Her har det vært litt jobb allerde å få ting på plass, ett år før. Jenta vår har blitt alvorlig mobbet og byttet skole. Dermed er også konfirmasjon i lokal kirke uaktuelt,for der er også mobberne. Hun er kristen og ønsker konfirmasjon i kirke. Heldigvis er nabomenigheten helt super og hun skal få gå der.
Lokaler er delvis i boks, mangler svar fra1. Valget men håper å lande det til uka. Vi er mellom 40-50 gjester så vi trenger god plass. Bunaden er klar, må bare ha sko og strømper.
Tapas med innslag av vanlig koldtbord lager jeg selv med hjelp av mamma.
Blir noen Sverigeturer til våren for å handle inn brus og sånt.
Elsker å planlegge så dette er bare kos og moro!

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv  
Gammel 28-04-19, 13:22   #289
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.405
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi leie lokaler, og etter mye om og men har vi booket på et hotell. Jeg har vært i konfirnasjon og dåp der, så jeg vet det er ok.

Så deilig og kanskje lettvint? Min vil så gjerne ha det hjemme, vi blir ikke så mange, så da blir det det. Men bestiller mat. Hjelper at det blir i august. Da er hagen fin, vi kan gå litt ut og inn og jeg har sommeren på meg. Hun vil selv velge litt pynt, så vi bestiller sikkert på nett.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 28-04-19, 13:23   #290
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Her blir det HEF-konfirmasjon på mine to.
Det blir dyrt nok. Storesøstra fikk bunad til sin, så det må vel disse to få også. Bør vel snart bestille. Jeg synes det er litt vanskelig, for jeg aner virkelig ikke hvor lange de blir. Antageligvis kommer de til å vokse noen år fortsatt. De ligner mest på farens side, og der er det mange høye. Han er 192, jeg 171. Jentene er fortsatt noen cm lavere enn meg, men er langtfra ferdig utvokst.

Lokale er leid, og datoen er klar.

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 28-04-19, 13:30   #291
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Så deilig og kanskje lettvint? Min vil så gjerne ha det hjemme, vi blir ikke så mange, så da blir det det. Men bestiller mat. Hjelper at det blir i august. Da er hagen fin, vi kan gå litt ut og inn og jeg har sommeren på meg. Hun vil selv velge litt pynt, så vi bestiller sikkert på nett.

Hehe, vi har gått noen festlige runder mtp. lokale. Folk her begynte jo å spørre meg om jeg hadde booket lokale for 3 år siden. For her må man være ute i god tid. Det er jo faktisk ikke tull en gang, fant jeg ut. Så det gikk ca sånn:



2016: Folk sier jeg må booke lokale. Jeg ler litt. Hører rundt, og skjønner at de mener alvor. Jeg booker lokale i kirken her.

Sent 2017: Jeg innser at lokalet i kirken antagelig er for lite og vi vil trenge å komme til dekket bord og ikke måtte ordne mye selv. Jeg avbestiller lokale og bestiller et lokale på et hotell. Det går med nød og neppe, det er allerede lite ledig.

2019: Guttungen har jo engasjert seg i kirke langt unna bostedet og vil konfirmeres der. De har en annen konfirmasjonhelg enn den lokale kirka. Jeg må endre booking av lokalet. Det går jo ikke greit, alt er nå opptatt. Vi må ut av distriktet, so to speak! Til slutt ender vi opp med å få bestilt lokale på et helt annet hotell.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 28-04-19, 15:02   #292
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Nå har til slutt vi også begynt å tenke på konfirmasjon. Ingen info fra noe kirke, det er uansett uaktuelt. Vi har snakket litt om hvorfor man står til konfirmasjon, og lest litt info sammen på human.no. Vi har telt over hvor mange som er aktuelle å be, og landet på at vi eventuelt kan ha det hjemme. Men hun har ikke bestemt seg for om hun vil eller ikke. Hun ser ikke poenget, og jeg prøver definitivt ikke å overtale henne på noe vis. Jeg har bedt henne snakke litt med venninnene og prøve å bestemme seg før påmeldingen åpner i slutten av mai. Jeg har vokst ut av bunaden min, og tenker at hun kan bruke min hvis hun vil. Jeg kommer fra en skikkelig bunadsfamilie, men er lei av hele bunadskjøret, så jeg har tenkt å ikke bruke bunad i noen år, så får vi se om jeg kanskje kjøper meg en om noen år, og om vi får laget en til sånn at begge jentene har. (Og at den ene da bruker min gamle.)

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 28-04-19, 17:41   #293
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.733
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi får låne lokale gjennom jobben til mannen, en helt nydelig kantine med magisk utsikt.
Blir vel rundt 50-60 gjester til sammen med middag og kaffe.
Har også fikset kokk som skal lage toretters middag til oss, dessert blir kakebord.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 28-04-19, 18:01   #294
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Her blir vi rundt 30. Har ikke tenkt på lokaler enda, men finner vel alltids noe.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 28-04-19, 19:51   #295
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Noe av greia vår er at jeg ikke aner hvor mange vi blir. Hvis de nordfra ikke kommer, så kan vi ha det hjemme. Men vi kan jo ikke gjøre regning med at de ikke dukker opp. Selv om de prioriterte bort dåpen til minstemann, slik at de har litt varierende oppmøtehistorikk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 30-04-19, 10:07   #296
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

I dag skal det visst komme folk og informere om konfirmasjon i 8.klasse, både fra kirka og fra HEF. Og jeg har lagt litt mer press på jenta for å få henne til å bestemme seg for hva hun vil, for selv om hun for øyeblikket heller mest mot humanistisk så er hun ganske ubestemt og lite villig til å ta en beslutning eller forholde seg til spørsmålet i det hele tatt. Av hennes tre beste venner tror hun at to kommer til å konfirmere seg humanistisk og den tredje trolig ikke i det hele tatt. Men de har ikke vært veldig opptatt av det, så de har ikke snakket noe særlig om det. Jeg har sagt at hvis hun bestemmer seg for humanistisk så kan det være greit å samordne med de to andre, og prøve å komme på samme kurs. Så da skulle hun snakke med dem om det. Jeg får forhåpentligvis et litt mindre svevende svar i ettermiddag.

Mannen og jeg snakket om lokale her, samme kveld som jeg skrev forrige innlegg (fordi jeg tok det opp på et tidspunkt han ikke kunne slippe unna, han er omtrent like interessert i den typen langsiktig planlegging som sin datter). Han er med i bedriftsnettverk sammen med eier av ett av de større hotellene i byen, og sier han trolig kan få god pris der, både på selskap og på hotellrom for tilreisende. Så det vil han sjekke ut før noe annet. Så da har vi en foreløpig plan A.

Bortsett fra tre bonussøskenbarn, som er i 20-årene og stadig på reise eller utveksling i fjerne land, så regner jeg med at de inviterte kommer, med mindre det skjer noe helt spesielt. Slike ting blir sett på som ganske obligatorisk og selvfølgelig å møte på i vår familie, og ingen har spesielt ukurant reiseveg, selv om det er forholdsvis stor avstand. Dersom bonussøskenbarna befinner seg på samme kontinent regner jeg med at de også kommer. Med dem blir vi 29 + en baby som ikke er født enda. Da har jeg ikke regnet inn venner av konfirmanten, jeg vet ikke om det er noen av dem som er aktuelle, eller om de kommer til å konfirmeres samme dag. Uansett er det ganske forutsigbart, og ganske opplagt at vi ikke kan ha det hjemme, så lokale må vi ha.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 30-04-19 kl 10:16.
My er aktiv nå  
Gammel 30-04-19, 12:23   #297
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Snuppa skal i konfirmasjon til en venninne til helgen som kommer, så jeg antar at det skal inviteres noen venninner også i hennes konfirmasjon.

Mannen min er fryktelig delt på det hele. Han innser at jeg kommer til å stresse noe helt absurd med dette, men klarer ikke å engasjere seg overhodet når jeg forsøker å prate med ham om det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 30-04-19, 12:34   #298
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Snuppa skal i konfirmasjon til en venninne til helgen som kommer, så jeg antar at det skal inviteres noen venninner også i hennes konfirmasjon.

Mannen min er fryktelig delt på det hele. Han innser at jeg kommer til å stresse noe helt absurd med dette, men klarer ikke å engasjere seg overhodet når jeg forsøker å prate med ham om det.

Her er det nok også jeg som kommer til å være i forkant og vie det mest tankevirksomhet, men mannen er mest effektiv når det kommer til stykket, og det er klart hva som må ordnes. Men ingen av oss kommer nok til å stresse nevneverdig, vi er liksom ikke skrudd sammen på den måten, noen av oss. Vi har en ganske easy-going familie begge to, det blir som det blir, og det blir hyggelig uansett. Blir det på hotell så blir jo alt ordnet der. Hvis vi leier selskapslokale og ordner selv så har mannen til ei venninne av meg et cateringfirma, som leverer selskapsmat og visstnok skal være veldig bra, og jeg har ei søster som nok vil elske å komme oppover og hjelpe meg med pynting av bord etc litt før, og som er veldig kreativ. Mannen er fra Sunnmøre, og derfra kommer det til å regne kaker. Bunad til konfirmanten er klart, eller blir i alle fall det innen den tid. Så når ting endelig blir avgjort og påmelding er registrert, enten det blir her eller der, så kommer det meste til å gå greit tenker jeg.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 30-04-19, 12:56   #299
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg vil tippe at jeg må stå for alt. Dvs vi skal vel ha det til x, så han må vaske og rydde. Resten blir mitt ansvar vil jeg tro.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 30-04-19, 12:58   #300
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg er på ingen måte easy going, og gruer meg skikkelig. Jeg har ikke noe lyst til dette, men innser at det inngår i foreldrerollen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no