Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fondvegg

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-08, 18:50   #1
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Fondvegg

Vi har planer om en fondvegg i stua og en i yttergangen. Jeg ser meg helt blind på tapetene. Vi skal ha stua i lillatoner.

Finest på en fondvegg i stua?
Denne


eller denne?


Vi skal ha en hvit seksjon mot veggen, og hvitt bord med Panton stoler som disse rundt:


Har dere evt tips til andre lilla tapeter?

I yttergangen er disse kandidatene aktuelle.






Som dere ser er jeg ganske forvirra! Jeg vet egentlig ikke om jeg vil ha noen av de. Jeg bytter mening fra dag til dag..

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 18:56   #2
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fondvegg

Likte godt den lilla fondveggen jeg. Blir lekkert sammen med hvite møbler til.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 18:57   #3
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fondvegg

Nr 2 var fantastisk!!! En av naboene her har for øvrig lilla Panton-stoler. Ville vært kult hos deg.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 19:12   #4
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Fondvegg

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Nr 2 var fantastisk!!! En av naboene her har for øvrig lilla Panton-stoler. Ville vært kult hos deg.

Å, har de lilla Panton stoler?

Nr 2 er den tapeten vi fant først, og som vi hadde bestemt oss for. Nr 1 kom jeg over forleden.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 11:11   #5
Mamm@80
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 11
Mamm@80 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fondvegg

Det er så stilig med fondvegg i tapet. Trist vi bare har panel..

Mamm@80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 11:13   #6
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fondvegg

Nummer 2!

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 11:23   #7
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fondvegg

Jeg likte fondvegg 1 i stua og fondvegg 2 til gangen.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 11:47   #8
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fondvegg

Jeg ville definitivt valgt den første til stuen. Den andre blir jeg helt svimmel av å se på.
Til gangen synes jeg den som går i gråtoner var finest! Da står du friere mtp aksentfarger. Lykke til med valget

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 13:51   #9
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fondvegg

Tapet nr. 2 var helt fantastisk.

Lilla fondvegg og hvite pantonstoler er nemlig helt fantastisk flott. (..men vi har eikebord til.)

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 13:53   #10
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fondvegg

Nummer 2 i stua, og denne i gangen:

  Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 23:27   #11
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fondvegg

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Jeg likte fondvegg 1 i stua og fondvegg 2 til gangen.

Signerer!

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 00:20   #12
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fondvegg

Det første til stua var kjempefin! Den andre var også fin, men jeg tror kanskje den blir veldig dominerende?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 09:38   #13
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Fondvegg

Jeg syns nr to var fin, og så syns jeg kurvene i tapeten passer godt sammen med stolene. Lykke til med valg!

__________________
Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 13:42   #14
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fondvegg

Den øverste var fin, nr. 2 også! Vi har også lilla fondvegg, grå sofa med lille puter og lilla gulvteppe.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no