Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gardinstenger, liftgardin og persienner

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-08, 20:36   #1
B@mbi
Aktiv
 
B@mbi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 179
B@mbi er litt kul
Standard

Gardinstenger, liftgardin og persienner

Vi har kjøpt rekkehus og trenger gardinoppheng

Hele rekkehuset er nymalt, lys farge og hvite karmer. Ellers er huset ribbet for det meste. Tomt og umøblert. Tar først gardinstengene. Hvite? Sorte? Sølv? Har sorte nå, de må bli her såklart. Trodde først jeg ville ha lyse, men blir det kanskje for hvitt?

Liftgardin til kjøkken jakter jeg og på. FInner ingen pene. Litt mønster, gjerne noe med turkis i. Vinduet har 170cm bredde. Tips om hvor jeg bør lete? (Har ikke symaskin, så egendesign er utelukket). Gjerne noen som har gardinlengder som matcher til verandadøren ved siden av.

Persienner: Trenger til et vindu. Men bredden er hele 220cm. Finnes det? Eller satser man på to stk?

__________________
B@mbi
B@mbi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 23:10   #2
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gardinstenger, liftgardin og persienner

Kjedebutikkene syr liftgardiner til en ikke alt for dyr penge. Tror jeg betalte noe sånt som 5000 kroner for 5 gardiner med oppheng, da var stoffet ganske rimelig - og da får du det jo helt etter mål. Mener det var hos Princess (eller kanskje Kid - vanskelig å huske forskjellen) Var også innom Laura Ashley, der hadde de mye fint, men man kunne gange prisen med 4, det er jeg sikker på. Innmaten var Kirsch uansett den.

mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 23:12   #3
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gardinstenger, liftgardin og persienner

hva med noen sånne gardinstenger:


vanskelig å si for meg hva du liker, og hvilken stil du har. Men dette synes jeg passer i de fleste 'normale' moderne hjem.

mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no