Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Huset vårt er ute på finn!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-08, 20:28   #181
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Kunne tenke meg å se huset jeg også...
Huset vårt ble lagt ut på Finn på torsdag, så jeg er inne å kikker litt for tiden.

eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-08, 22:56   #182
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Nydelig hus! Jeg elsker gamle hus med sjel

SKal se nærmer på hagebloggen din, siden jeg skal i gang med å skape hage rundt vårt restaureringsprosjekt. Vil ha en hage som passer til huset.

Lykke til med salget, og lykke til i nytt hus!

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 09:26   #183
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Fantastisk nydelig hus og eiendom.
Lykke til med visningen.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 10:16   #184
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Hvordan var visningen i går?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 10:18   #185
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Den var grei - det bøtta ned! Det kom 5-6 par, og vi fikk noen interessenter, men jeg skulle gjerne sett det var flere.
Vi krysser fingrene i dag, for nå stråler sola

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 10:27   #186
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Lykke til i dag også! Og husk at det er ikke antall interessenter som teller, men at de som skriver seg på lista er villig til å by.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 11:34   #187
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Lykke til med visning og salg. Og jeg vil gjerne se om mulig. Er selv på husjakt, men tror nok ditt hus vil gi meg vel lang arbeidsvei. Men det er alltid artig å se.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 11:43   #188
Klatremus
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 144
Klatremus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Nydelig hus og hage!

Klatremus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 14:30   #189
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Perhonen: Vi jobber i Oslo begge to - tidvis på fornebu, og det er ikke lengre enn at man venner seg til det
Nå har det vært visning i dag, og det gikk fint, masse folk og greier, hvertfall!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 14:35   #190
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Nå ble jeg nysgjerrig også.

Flott at det var en vellykket visning. Krysser fingre for deg!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 14:45   #191
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Åh, skulle ønske dette huset lå her. Vi kikker etter noe større.

Kjempeflott hus!!! Skulle ikke tro det ble vanskelig å selge!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 21:38   #192
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Nydelig hus og tomten var bare helt
Jeg ble helt nostalgisk av alt det som man har klart å bevare av gamle ovner og annet. Det er så koselig synes jeg. Men jeg skulle ønske at stedet bare kunne flyttes til det området som vi bor i nå, for vi stortrives! Eidsvoll ble litt for langt den andre veien. Lykke til med salg av hus...

PS! Jeg ble veldig nyskjerrig på hva dere skulle flytte til, når dere kan forlate dette flotte stedet her. Det må da bare være enda lekkrere.....

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 21:41   #193
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Nå ble jeg nysgjerrig også.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 21:42   #194
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

PS! Jeg ble veldig nyskjerrig på hva dere skulle flytte til, når dere kan forlate dette flotte stedet her. Det må da bare være enda lekkrere.....

Nei du, det er et nyere hus men ikke veldig flott eller noe sånt.
Men det er rett oppå skolen der lillegutt skal begynne, og det var det viktigste.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 21:48   #195
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Utrolig flott hus og fantastisk tomt. Skulle gjerne hatt noe slikt i Oslo.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-08, 21:57   #196
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Nå ble jeg også nyskjerrig . Bor visst i samme kommune, og vi flytter til nabokommunen i neste måned

Får jeg en prikk

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 22:56   #197
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Fått noen bud i dag eller? :spent:

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 23:00   #198
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Mnaei, men det har vært noe flere og sett på det :likespent:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 23:11   #199
cccc
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 6
cccc har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Hei igjen!

Venter spent på link til annonsen...

cccc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 23:10   #200
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Huset vårt er ute på finn!

Regner med at vi får et skikkelig HURRA fra deg når huset er solgt?! Nå må snart noen av de som har sett på sende inn et bud... :venter: Lykke til!

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no