Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skittentøyskurv som både er funksjonell og ser grei ut?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-21, 22:46   #21
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skittentøyskurv som både er funksjonell og ser grei ut?

https://www.lunehjem.no/interior/bad...skurv-stripe-m
Holder i årevis, kan vaskes og bæres lett selv om den er full.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-21, 22:54   #22
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.556
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skittentøyskurv som både er funksjonell og ser grei ut?

Vi har samme type som Teflona (kjøpes også på Kid osv). Superfornøyd og lette å bære med seg!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-07-21, 08:59   #23
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skittentøyskurv som både er funksjonell og ser grei ut?

Vi kjøpte noen tilsvarende som Teflona linker til på IKEA. Ungene har hver sin og når de er fulle har de etterhvert lært at de skal inn på vaskerommet og der skal klærne sorteres og legges i trådkurvene vi har der. De er like fine nå som da vi kjøpte dem for to år siden.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-21, 10:18   #24
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skittentøyskurv som både er funksjonell og ser grei ut?

Megaflis har flere forskjellige i stoff i alle fall. Har en smal en på hjul som passer akkurat mellom en kommode og doen. Trenger bare liten på badet. Ikke lov med vått tøy i den og håndkler bruker vi om igjen og jeg tar alle samtidig til vask og bytter ut rett fra knaggen.

Oppe til ungene har vi en fra Jysk i plast og som har lokk. Ikke lov med vått tøy i den heller. Hater vått tøy i skittentøyskurver. Da får de gå ned med det på vaskerommet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-21, 17:08   #25
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skittentøyskurv som både er funksjonell og ser grei ut?

Jeg har denne fra Kid, og den funker utmerket til mitt bruk. Jeg legger aldri vått tøy i skittentøysdunken uansett, skal det ikke vaskes med en gang tørkes det før det legges i kurven.
https://www.kid.no/baderom/skittento...m-ø38cm-natur/

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-21, 23:12   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skittentøyskurv som både er funksjonell og ser grei ut?

Vått tøy i skittentøyet driver ikke vi heller med. Ungene er instruert til å henge det over badekarkanten, og gjør det. Om noen skulle tenke på å glemme seg minner jeg om den kritthvite kjolen til mellomste som hun var så stolt av. Som vi helsigvis fikk kloret og på annet vis behandlet så den ble hvit igjen. Mannens tskjorterer gikk det ikke like bra med. De hadde lagt det i skittentøyet hos svigermor. Som legger våte kluter oppå.

Jordslag.

Men ang kurver henger jeg litt i tråden for tips. Ungene fikk noen billige i stoff som er gått mer eller mindre i oppløsning.

Jeg vurderer sånne i litt myk plast som svigermor harbobilile farger. Men jeg finner dem ikke på nett for å vise så jeg aner ikke hvor jeg skal få tak i dem i så fall. Hennes er nok ikke nye akkurat. (eller like, for den del)

De ser ikke lekre ut på noe vis. Men jeg er forbi det nivået pr nå uansett

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15

Sist redigert av Malama : 23-07-21 kl 11:10.
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-21, 08:53   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skittentøyskurv som både er funksjonell og ser grei ut?

Ikea har slike tøykurver.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-21, 10:07   #28
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skittentøyskurv som både er funksjonell og ser grei ut?

Takk for mange tips!

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

HM home har fine:

https://www2.hm.com/no_no/search-res...nt%C3%B8yskurv

Det var noe sånt jeg var ute etter. I mellomtiden har jeg kjøpt en kurv på Jysk på salg til en hundrings. Det er ikke egentlig en skittentøykurv, og det kan vel diskuteres hvor funkskjonell den er, men enn så lenge ser den grei ut på badet i alle fall. På vaskerommet har vi en slik stor standard plastsak med lokk. Den har vi hatt i mange år, og den fungerer bra.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no