Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Noen som har Only Play trenings-bh?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-21, 10:57   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har Only Play trenings-bh?

Jeg synes det er vanskelig å finne treningstopper, altså bh-er, jeg liker, men jeg har en fra Only Play som hadde vært perfekt dersom den ikke var så liten. Jeg lurer derfor på om det er andre som har den og kan si noe om størrelsen, jeg vil ikke bestille ny hvis jeg ikke får helt klarhet i dette.

Min er str M, men den ser helt seriøst som den er str jente 8 år. Jeg bruker vanligvis S eller XS, og denne i M må jeg ha hjelp av mannen til å få på (og av), selv om den er elastisk. Den er av typen som skal tres over hodet. Det er omkretsen som er problemet, ikke cup-en. Når den først er kommet på, er den grei. Mannen mener at den må være feilmerket. Han ler hver gang han ser den.

Noen som har denne?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no