Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Brunkrem

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-21, 14:30   #21
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brunkrem

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Du må ta frem din indre Reodor Felgen og symaskinen har du jo fremme fra før og så syr du en genial polstring til støvlene.

Rosa plysj på støvlene

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-21, 18:35   #22
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brunkrem

Vil berømme den kremen jeg endte opp med å kjøpte altså. Har faktisk fått skryt av flere for fin farge.
Så nå lurer jeg på om man blir naturlig brun selv om man har juksa litt?
Eller vil brunkremfargen hindre naturlig farge?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-21, 18:43   #23
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brunkrem

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Denne og Sofie Elise sin er 99% luktfri.

Vet ingenting om den andre du nevner, men nei - den fra Clarins er overhodet ikke luktfri altså! Den er bra, men lukter mye.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-21, 20:31   #24
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brunkrem

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Vil berømme den kremen jeg endte opp med å kjøpte altså. Har faktisk fått skryt av flere for fin farge.
Så nå lurer jeg på om man blir naturlig brun selv om man har juksa litt?
Eller vil brunkremfargen hindre naturlig farge?

Hvilken kjøpte du igjen?

Ang lukt har jeg brukt den billige fra Dove noen ganger, og den kjemiske lukten ble merkbrt mindre etter hvert. Første gang var verst. Så kanskje når man har litt farge, så blir det mindre reaksjon som danner den ekle lukten?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-21, 20:54   #25
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brunkrem

Den billige fra Dove, som jeg synes er helt grei de gangene jeg bruker slikt, lukter en del samme dag og kanskje litt dagen etterpå, men så blir lukten borte. Jeg får like mye farge i solen selv om jeg har selvbruningskrem under.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-21, 21:07   #26
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brunkrem

Opprinnelig lagt inn av Linella, her.

Jeg har brukt en fra Kicks, Daily Gradual Tan Body Lotion. Synes den lukter vel mye, men den gir jevn og fin farge. Om du tar den på om kvelden skulle det ikke være noe problem med støvler. Den inneholder et stoff som gir farge i det øverste hudlaget, og fargen forsvinner igjen ganske raskt om man slutter å bruke den.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvilken kjøpte du igjen?

Ang lukt har jeg brukt den billige fra Dove noen ganger, og den kjemiske lukten ble merkbrt mindre etter hvert. Første gang var verst. Så kanskje når man har litt farge, så blir det mindre reaksjon som danner den ekle lukten?

Veldig ok å smøre på og gir akkurat passe farge.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-21, 21:07   #27
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brunkrem

Jeg har ikke funnet noe fra Dove i noen butikk her?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-21, 21:18   #28
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brunkrem

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Den billige fra Dove, som jeg synes er helt grei de gangene jeg bruker slikt, lukter en del samme dag og kanskje litt dagen etterpå, men så blir lukten borte. Jeg får like mye farge i solen selv om jeg har selvbruningskrem under.

Jeg har den gradivse som er dagkrem så brukte den hver dag en periode. Så kom jo solen her i Midt.

Husker ikke hvor jeg kjøpte min, den hadde stått i skapet i mange år. Ubrukt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-21, 21:32   #29
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brunkrem

Min venninne Neiat har også lyst på lekre brune legger. Nå har hun blåhvite trestokker nedi skoene. Men når hun tidligere prøve selvbruning endte hun opp som et dårlig Norgeskart der folk trodde hun hadde seriøse pigmentproblemer... Neiat har ikke så lyst til å gjenta den prosessen sier hun.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-21, 06:17   #30
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brunkrem

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Min venninne Neiat har også lyst på lekre brune legger. Nå har hun blåhvite trestokker nedi skoene. Men når hun tidligere prøve selvbruning endte hun opp som et dårlig Norgeskart der folk trodde hun hadde seriøse pigmentproblemer... Neiat har ikke så lyst til å gjenta den prosessen sier hun.

Jeg har aldri problemer med skjolder når jeg bruker nevnte Dove, men jeg vet om dem som blander fuktighetskrem inn i selvbruneren, sånn omtrent halvt om halvt, for et jevnere resultat.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-21, 09:32   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brunkrem

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Den billige fra Dove, som jeg synes er helt grei de gangene jeg bruker slikt, lukter en del samme dag og kanskje litt dagen etterpå, men så blir lukten borte. Jeg får like mye farge i solen selv om jeg har selvbruningskrem under.

Jeg har sterkt redusert luktesans (etter å ha vokst opp i parfymeri), så jeg kan ikke si så mye om ting lukter eller ikke. Jeg har ikke merket noe lukt fra Dove sin krem, men det skal ikke utelukkes at andre har merket ganske mye.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-21, 09:39   #32
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Brunkrem

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Vet ingenting om den andre du nevner, men nei - den fra Clarins er overhodet ikke luktfri altså! Den er bra, men lukter mye.

Da er jeg uenig med deg, eller så har jeg dårlig luktesans, eller så påfører jeg for lite hver gang. Kjenner lukter ved påføring, men så blir den borte. Andre jeg har brukt lukter bruning lenge etterpå.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-21, 09:44   #33
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Brunkrem

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Vil berømme den kremen jeg endte opp med å kjøpte altså. Har faktisk fått skryt av flere for fin farge.
Så nå lurer jeg på om man blir naturlig brun selv om man har juksa litt?
Eller vil brunkremfargen hindre naturlig farge?

Naturlig brunfarge sitter i dypere hudlag, og farge fra selvbruning vil, såvidt jeg kan forstå, ikke være til hinder for utvikling av brunfarge fra solen.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-21, 22:09   #34
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brunkrem

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har sterkt redusert luktesans (etter å ha vokst opp i parfymeri), så jeg kan ikke si så mye om ting lukter eller ikke. Jeg har ikke merket noe lukt fra Dove sin krem, men det skal ikke utelukkes at andre har merket ganske mye.

Det er ikke luten fra produktene jeg reagerer på, men den kjemiske lukten som kommer når ting skjer i huden. Den er forferdelig og setter seg i klærne mine. Men jeg følte at den ble mindre når jeg ble brunere.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 09:46   #35
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brunkrem

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har sterkt redusert luktesans (etter å ha vokst opp i parfymeri), så jeg kan ikke si så mye om ting lukter eller ikke. Jeg har ikke merket noe lukt fra Dove sin krem, men det skal ikke utelukkes at andre har merket ganske mye.

Den lukter såpass at jeg fikk kommentar fra ei ung dame i nettopp et parfymeri om at "Jeg kjenner du har hatt på selvbruner". Jeg ble litt , men syntes egentlig det var morsomt og befriende ærlig av henne. Så det lukter litt, sånn typisk selvbrunerlukt, men det går over. Jeg pleier å ha kremen på kvelden før den skal vises, både på grunn av lukt, men også på grunn av at effekten er best dagen etterpå.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-21, 10:35   #36
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.780
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brunkrem

Har nettopp bestilt en fra Bondi Sands, de fikk et produkt best i test, et eller annet sted. Har en fordom om at Australia er gode på solprodukter.

Brukte selvbruning for noen år siden. Synes den lukta gir seg litt, etterhvert. Det er viktig å skrubbe huden ordentlig før påføring, og gjerne forberede noen dager før med fuktighetskrem, fordi tørre partier trekker mer krem. Men har gjerne brukt produkter med ikke så sterk farge, og heller ført på en gang til, om jeg ikke synes det er nok. Har ikke hatt problemer med skjolder, da. Ville tro produktene nutildags har bedre kvalitet, og nå kan man jo få påføringshansker! Vi brukte hendene!

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no