Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skryt av deg selv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-21, 13:44   #41
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skryt av deg selv

Jeg er stolt av at jeg har kjempet meg gjennom en langvarig kamp mot en hard depresjon, mange ukers innleggelse og heftig medisinering. Nå er jeg på beina igjen og har kjøpt meg bil og leilighet.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-21, 13:51   #42
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skryt av deg selv

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Jeg er stolt av at jeg har kjempet meg gjennom en langvarig kamp mot en hard depresjon, mange ukers innleggelse og heftig medisinering. Nå er jeg på beina igjen og har kjøpt meg bil og leilighet.

Wow! Deilig.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-21, 21:42   #43
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skryt av deg selv

Wow, Rabbit, så fantastisk!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-21, 22:16   #44
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skryt av deg selv

Unicorn
Rabbit: Så bra jobba.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-21, 09:49   #45
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skryt av deg selv

Jeg gikk opp til Rampestreken og Nesaksla i går. Trodde jeg skulle dø av både manglende kondis og høydeskrekk, men jeg gjorde det!

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-21, 09:51   #46
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skryt av deg selv

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Det jeg er mest fornøyd med for tiden er at jeg har takket nei til alt som er av ekstravakter i sommer Fjoråret tok nesten knekken på meg og når arbeidsgiver ikke kan fikse en skikkelig sommeravtale for oss har jeg gått i min egen lille «streik», og jeg klarer å tenke at det faktisk ikke er mitt ansvar at det er folk på jobb.

Og gratulerer til Filifjonka!

Veldig bra å komme dit at du klarer å si nei. Det begynner jeg å få taket på nå.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-21, 09:51   #47
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skryt av deg selv

Så utrolig mye bra å lese i denne tråden, dere er skikkelige gode!

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-21, 09:52   #48
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skryt av deg selv

Veldig fint og imponerende å lese om alt dere har fått til, Rabbit og Unicorn!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-21, 09:53   #49
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skryt av deg selv

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Jeg gikk opp til Rampestreken og Nesaksla i går. Trodde jeg skulle dø av både manglende kondis og høydeskrekk, men jeg gjorde det!

Du er jammen modig!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-21, 09:55   #50
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skryt av deg selv

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Så utrolig mye bra å lese i denne tråden, dere er skikkelige gode!

Ja, jeg er glad jeg startet den. Jeg var usikker på det nemlig for jeg syntes det var flaut, og tenk om ingen skrev noe og satt å flirte av teite meg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-21, 10:17   #51
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skryt av deg selv

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Ja, jeg er glad jeg startet den. Jeg var usikker på det nemlig for jeg syntes det var flaut, og tenk om ingen skrev noe og satt å flirte av teite meg.

Haha, du er nesten verre enn meg du! Jeg er akkurat likedan, kan jeg poste dette? Nei, det er teit. Kanskje vi burde skryte av alle de gangene vi tør ta litt plass!

Og du er ikke teit! Du er tøff som toget!

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav

Sist redigert av Einhyrningur : 28-06-21 kl 10:40.
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-21, 13:28   #52
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skryt av deg selv

Jeg tar sjelden noe personlig, med mindre noen spesifikt sier at det er personlig, og kanskje ikke da heller. (Det betyr ikke at jeg ikke hører hva folk sier og hvis jeg får kritikk så kan jeg ta det innover meg og forsøke å gjøre noe med det, hvis jeg ser at det er noe rett i det som tas opp. Men jeg bare tar det ikke personlig.)

Jeg klarer også å legge fra meg de tingene som plager meg, når jeg har sånne, og leve i nuet. Det er lite som klarer å få meg til å være tungsindig over lang tid.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no