Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg en fin hjørnesofa

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-21, 21:52   #21
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.790
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg en fin hjørnesofa

Vi har Ellinor fra Hjellegjerde med armlener på begge ender og uten sånne nakkestøtteting. Vi er superfornøyde fordi tre stk har hvert sitt hjørne og fjerdemann sitter i godstolen, så alle kan sitte henslengt og med beina opp. Ingen av oss kan nemlig kunsten å sitte dannet og ordentlig i en sofa. Puter og fasong har holdt seg veldig bra, er vel 4,5 år siden vi kjøpte den nå. Det er en dyr sofa, men vi fikk den på romjulssalg og sparte ganske så mange lapper. Synes den har vært veldig verd investeringen.

https://www.hjellegjerde.no/produkte...jerde-ellinor/ (vi har den varianten på bildet med gult gulvteppe)

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-21, 22:06   #22
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg en fin hjørnesofa

Har du prøvesittet Karlskrona? Den er veldig fast, så faller nok ikke i smak hos alle.

Jeg skal selv prøvesitte Ikea Vimle etter at jeg sjekket at man kunne hacke bena (liker at sofaen får klaring til gulvet). For meg er det viktig med vaskbart trekk, men det betyr ikke så mye for alle vet jeg (Karlskrona har ikke det vet jeg )

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-21, 23:10   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en fin hjørnesofa

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Har du prøvesittet Karlskrona? Den er veldig fast, så faller nok ikke i smak hos alle.

Jeg skal selv prøvesitte Ikea Vimle etter at jeg sjekket at man kunne hacke bena (liker at sofaen får klaring til gulvet). For meg er det viktig med vaskbart trekk, men det betyr ikke så mye for alle vet jeg (Karlskrona har ikke det vet jeg )

Jeg var veldig opptatt av det da vi kjøpte sofa. Har ikke vasket trekkene en eneste gang

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-21, 23:32   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg en fin hjørnesofa

Herregud, hvorfor leser jeg stadig «bjørnesofa»?

Sånn ellers har jeg ingen tips. Du vil ikke ha min tjue år gamle møkkasofa fra Bolia. Karlskrona var fin! Men Landskrona ser nøyaktig lik ut? Uansett har jeg aldri sittet i en sånn, så jeg vet ikke hvordan den er.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no