Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Kva smartklokke ser eg etter?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-21, 21:39   #1
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Kva smartklokke ser eg etter?

Kriterier
- Kunne "snakke" med mobilen min
- Kunne ta i mot meldinger og telefoner på klokka
- Kunne lagre spillelister¨
- Ha ein ok app, der eg kan sjølv bestemme antall skritt pr dag og slike ting
- Android

Eg er drit lei heile fitbiten min, så eg er på jakt etter noko anna. Polar har eg så vidt vert innom, men likte ikkje appen.

Nokre tankar?

Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-21, 21:42   #2
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva smartklokke ser eg etter?

Samsung?

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-07-21, 21:43   #3
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva smartklokke ser eg etter?

Har sett på samsung, men det er jo så mange der. Har du ein bestemt i tankane?

Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-21, 21:52   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kva smartklokke ser eg etter?

Jeg er fornøyd med min Garmin Vivo-etellerannet. Appen til Fitbit er hakket bedre, men det jeg liker bedre med Garmin er at den ikke viser det like tydelig når jeg ikke har klart målet mitt. Liker også utseendet på klokka betraktelig bedre.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-21, 22:27   #5
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva smartklokke ser eg etter?

Var litt kjapp i sta, hadde noe middag på gang. Selv har jeg Samsung Galaxy watch 3 og liker den veldig godt. (Minus lærreima, den lukter høgg etter mange nok svetteturer, så skal bytte ut den.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-07-21, 22:48   #6
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.315
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kva smartklokke ser eg etter?

Korleis er batteritida på samsung klokkene? Er vant til å måtte lade ca ein gong i veka.

Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-21, 22:50   #7
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva smartklokke ser eg etter?

Jeg lader hver natt. Siden jeg uansett aldri sover med klokke så går det fint for min del.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-07-21, 23:04   #8
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kva smartklokke ser eg etter?

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Korleis er batteritida på samsung klokkene? Er vant til å måtte lade ca ein gong i veka.

Kan klare meg med å lade annenhver dag, men ikke sjeldnere. Synes ellers det høres ut som det passer spesifikasjonenene sine, bortsett fra at jeg ikke selv har testet å spille musikk bare fra klokka.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-21, 14:16   #9
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.650
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kva smartklokke ser eg etter?

Skulle til å si fitbit.. men det hjelper jo ikke her. Har sense og er veldig fornøyd. Har hatt mange og batteriet på fitbit slår alt annet jeg var vært borti.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-21, 17:25   #10
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kva smartklokke ser eg etter?

Jeg kjøpte Huawei Watch GT2 da jeg hadde Huawei P30pro tlf, og jeg er så fornøyd med den klokka at jeg ikke ville bytte den da jeg gikk over til Samsung Galaxy S21 Ultra. Jeg lader klokka ca hver 11.-12 dag og den har en mengde gode egenskaper som jeg er veldig fornøyd med. I tillegg virker den nesten bedre til Samsung tlf enn den gjorde med Huawei, synes jeg.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no