Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2024

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-16, 16:36   #41
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Jeg skal ha konfirmasjon i 2023, og har ikke begynt en gang enda. Nå ble jeg stressa!

Har forøvrig ikke begynt å planlegge den i 2029 heller. Den i 2018 har jeg bare bestemt lokale til.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 16:50   #42
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Graverte glass og broderte duker er for amatører. Jeg skal ha ballonger med gjestenes navn på:

Nasse er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 16:53   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Takk for tipset, men jeg synes det blir litt rart med sølv fra en kommune der ingen av oldeforeldrene eller besteforeldrene har bodd. Jeg vet at mange ikke bryr seg om det, men for oss - og spesielt konfirmanten - er slike tradisjoner viktige.

Ser den. Hva med å hugge smaragder på minnesund? Jeg vet jo ikke om det er fra riktig fylke, men kanskje dere kan være trendsettere?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 16:58   #44
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ser den. Hva med å hugge smaragder på minnesund? Jeg vet jo ikke om det er fra riktig fylke, men kanskje dere kan være trendsettere?

Ikke helt riktig fylke, men smaragdene har vi allerede tenkt på til bordkortene faktisk.

Broderingskurset tok jeg ifm. barnedåpene (dvs, jeg gikk på det da jeg var 18-19 år da jeg begynte å planlegge evt. barnedåper som kom ca. 15 år senere). Jeg tenkte portrett av hver gjest brodert på linserviettene med Hardangersøm kan være artig vri. Det vil få fram neseborene til onkel Arthur på en veldig realistisk og fin måte.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 16:59   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

I mine "kretser" er det helt vanlig å strikke servietter til alle gjestene. Skal vi satse på at konfirmanten fremdeles liker turkis i 2020 eller velger jeg en annen farge?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 17:04   #46
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.982
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

I mine "kretser" er det helt vanlig å strikke servietter til alle gjestene. Skal vi satse på at konfirmanten fremdeles liker turkis i 2020 eller velger jeg en annen farge?

Du velger hvit, og farger når det nærmer seg, 2019, ca.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 17:07   #47
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Kan jeg henge her selv om vi ikke skal ha konfirmasjon før i 2028? Eller er det 2029? Uansett er det vel på tide å leie lokalet.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 17:30   #48
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Nesten 50 innlegg, og ingen har begynt å planlegge nødvendig oppussing? Tsktsk...

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 17:35   #49
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2024

2025 her. Skjønner det er på høy tid å begynne planlegging - bør jeg lage en egen tråd?

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 17:36   #50
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.553
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Jeg er selvfølgelig ferdig med å planlegge konfirmasjonen i 2025 for lengst og har begynt å planlegge bryllupet hans. Det er litt vanskelig, siden jeg ikke vet om han vil gifte seg, og evt. når og om det er med en mann eller en kvinne, men det er jo viktig å være ute i god tid, så jeg har planlagt en del allerede.

Har funnet alternativ kirke, moské, synagoge, slott, fjellknaus, tinghus og sandstrand. Og selvfølgelig lokaler i nærheten av disse. Siden gjennomsnittsalderen for inngåelse av ekteskap er 37,7 år for menn har jeg booket disse stedene på alle lørdager i sommerhalvåret fra 2040 til og med 2055, og håper virkelig jeg er innafor da. Håper ikke gjennomsnittsaldere for inngåelse av ekteskap endrer seg særlig mye på de årene da...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 17:37   #51
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Her er lokalene faktisk booket til 2024. Sånn litt på siden.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 17:50   #52
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Jeg er jo egentlig seint ute. Niesen min har hatt lokalet til sin konfirmasjon booket siden 2010, og enda er det noen år igjen. Det er jo galskap, det mener de også, men da var det allerede fullbooket til og med året før, så hva gjør man? På bakgrunn av dette har jeg, i fullt alvor, tenkt litt på dette allerede, men ikke noe utover aktuelle lokaler.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 17:50   #53
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg synes generelt at folk overlater for mye til tilfeldighetene når slike store ting skal planlegges. Husk på at dette er ting som folk skal huske for resten av livet! Jeg har bloggeren Pilotfrue som min ledestjerne på dette området.

Hva var temaet for det bryllupet? Karneval?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 17:53   #54
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er selvfølgelig ferdig med å planlegge konfirmasjonen i 2025 for lengst og har begynt å planlegge bryllupet hans. Det er litt vanskelig, siden jeg ikke vet om han vil gifte seg, og evt. når og om det er med en mann eller en kvinne, men det er jo viktig å være ute i god tid, så jeg har planlagt en del allerede.

Har funnet alternativ kirke, moské, synagoge, slott, fjellknaus, tinghus og sandstrand. Og selvfølgelig lokaler i nærheten av disse. Siden gjennomsnittsalderen for inngåelse av ekteskap er 37,7 år for menn har jeg booket disse stedene på alle lørdager i sommerhalvåret fra 2040 til og med 2055, og håper virkelig jeg er innafor da. Håper ikke gjennomsnittsaldere for inngåelse av ekteskap endrer seg særlig mye på de årene da...

Moren min hadde også lagt ganske store bryllupsplaner. Hun ble ganske knust når jeg reiste til utlandet for å få gifte meg i fred og broren min nekter å gifte seg totalt sett.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 17:54   #55
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.553
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Moren min hadde også lagt ganske store bryllupsplaner. Hun ble ganske knust når jeg reiste til utlandet for å få gifte meg i fred og broren min nekter å gifte seg totalt sett.

Av alle ting man kan gjøre mot sin mor, må jo det å gifte seg på den måten være det verste. Du burde skamme deg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 17:56   #56
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Denne bloggen skal jeg definitivt begynne å følge. :håper på juicy detaljer fra bryllupsnatta:

Pilotfrue: Men over til bryllupsnatten og undertøyet. Jeg har store forventninger til bryllupsnatten. Det blir stas å gå til sengs som ektepar for første gang! Det er ingen hemmelighet at vi ikke har spart oss til denne dagen. Hvem gjør egentlig det? Det er vel ikke akkurat normalt å være jomfru i en alder av 25 heller.. Likevel er det viktig for meg å gjøre litt ekstra ut av anledningen

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 17:58   #57
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

noen du glemmer broderingskurset du må gå på i 1,5 år. Du må brodere på dukene og serviettene. Kanskje man kan ha brodere inn navnene på gjestene på serviettene også?


Vi skal ha brodert dopapir (dvs ikke papir, kun egyptisk bomull er godt nok for stumpen på en slik dag). Det matcher selvsagt dokurvene ig øvrig lintøy. Har leid inn en ørliten jøglertrupp som skal holde dokurvene og dele ut det folk trenger, og det de kanskje trenger men ikke er klar over selv (mint? Tampong? Kondom?). Ser så trashy ut å bare ha de på en benk, liksom.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 18:06   #58
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Her har vi full kontroll. Alt er i orden til konfirmasjon 2016, 2019 og 2022. Lokale, mat, klær, sanger, taler og gjesteliste.

Vi har også full kontroll på bryllup 2029, 2032 og 2035. Brudgommer er bestilt. Vi håper de utvikler seg som forventet. Brudekjolene er sydd allered. Så da har vi selvsagt også planene klare for barnedåp 2030, 2033 og 2036. Ikke noe overlapp, akkurat som vi liker det.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 18:10   #59
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Jeg HAR konfirmant i 2024 og er ikke bekymret. Kun han det året i grenda, så huset er ledig.
Det forutsetter selvfølgelig at ingen med barn i den årgangen flytter hit. Og det skal vi sørge for
Året før derimot, er en nøtt. Da har grenda fire jevngamle. Vi jobber med å løse det

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-16, 18:18   #60
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Av alle ting man kan gjøre mot sin mor, må jo det å gifte seg på den måten være det verste. Du burde skamme deg.

Det var to mødre som var svært enige med deg, ja.

Er det rart at vi er de eneste i av alle de søskenene som faktisk er gift?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no