Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

I serien hvor vanskelig er det å

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-21, 06:24   #61
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I serien hvor vanskelig er det å

I dag lå det en snap fra en bekjent og ventet på meg. Den viste vedkommende i en sykehusseng med intravenøsstativet ved siden av senga. Huggormbitt.

Selv liker jeg slanger, har holdt såvel hoggorm - i min ville og fryktløse ungdom - og pytonslange. Er likevel livredd for at hunden skal bli bitt, og foretrekker turer i fjellet framfor lavlandet i nærområdet.

Og når jeg leser tråden så kan jeg bare sukke høyt og tilfreds over at jeg har valgt å bo alene.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 08:41   #62
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I serien hvor vanskelig er det å

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Og når jeg leser tråden så kan jeg bare sukke høyt og tilfreds over at jeg har valgt å bo alene.

Mens jeg savner ungene så jeg blør innvendig. Også tenåringen som alltid kler av seg i stua og stiller seg helt uforstående til at det er et problem at hun lar klærne ligge der.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 09:12   #63
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I serien hvor vanskelig er det å

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Mens jeg savner ungene så jeg blør innvendig. Også tenåringen som alltid kler av seg i stua og stiller seg helt uforstående til at det er et problem at hun lar klærne ligge der.

Åh!

Nå er jo mine unger voksne, så det er vel ikke naturlig å ha et brennende ønske om å bo sammen med dem. Det som er positivt er at de rotete og slurvete ego-trolla nå oppfører seg eksemplarisk når de er på besøk. Noe har virket.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 09:13   #64
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I serien hvor vanskelig er det å

(de to eldste mine er 22 og 20, men bor hjemme ...)

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-21, 17:16   #65
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: I serien hvor vanskelig er det å

Det jeg lurer på er hvor vanskelig det skal være å skjønne at dokosten ikke er en pyntegjenstand jeg har kjøpt til badet fordi den er fin. Det er en bruksgjenstand og intet ville glede meg mer enn at den ble slitt ut.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no