Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bursdagsaktiviteter for voksne jenter

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-21, 16:24   #1
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Bursdagsaktiviteter for voksne jenter

Min beste venninne og jeg har begynt å skli mer og mer fra hverandre på grunn av baby og korona.
Hun har bursdag på tampen av sommeren, og jeg tenkte kanskje å arrangere en hel dag med aktiviteter for oss to.
Jeg har ikke all verdens med penger å rutte med, men er innstilt på å betale for noen aktiviteter.

Hva hadde du satt pris på å gjøre en slik dag sammen med en venninne?

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 16:38   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagsaktiviteter for voksne jenter

Hva liker dere å gjøre?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 16:56   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdagsaktiviteter for voksne jenter

Lunsj!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 17:02   #4
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bursdagsaktiviteter for voksne jenter

Tur i skogen med piknik? Biltur med lunsj eller middag?

Det kommer litt an på hva hun og du liker å gjøre.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 17:03   #5
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagsaktiviteter for voksne jenter

Jeg hadde blitt superglad for fisketur, men det er kanskje ikke noe jeg deler med folk flest.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 17:05   #6
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagsaktiviteter for voksne jenter

Jeg hadde likt piknik med masse god mat og musserende.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 17:36   #7
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.816
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bursdagsaktiviteter for voksne jenter

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg hadde likt piknik med masse god mat og musserende.

Det hadde jeg også satt veldig pris på.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 17:52   #8
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagsaktiviteter for voksne jenter

Masse skravling og god mat.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 18:27   #9
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.888
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagsaktiviteter for voksne jenter

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg hadde likt piknik med masse god mat og musserende.

Samme her.

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 18:34   #10
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bursdagsaktiviteter for voksne jenter

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Hva liker dere å gjøre?

Jeg er så lite fantasifull, så det er best om forslagene ruller inn uten at dere vet hva vi liker å gjøre!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 18:38   #11
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagsaktiviteter for voksne jenter

Piknikkurv på stranda.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 18:57   #12
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.553
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Bursdagsaktiviteter for voksne jenter

Sopptur med lunsj og bobler i skogen.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 19:32   #13
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bursdagsaktiviteter for voksne jenter

Hyttetur eller telttur, hvis dere har tid til det.
Fjelltur med god mat og drikke i sekken.
Piknik på stranda.
Spa.
Kino.
Pub til pub-runde.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 19:56   #14
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.778
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagsaktiviteter for voksne jenter

Ville likt å gå tur i lett terreng med god niste og termos, gjerne et fint sted hvor jeg ikke har vært men hvor den jeg går med har vært der før og vet hvor vi burde gå, så jeg bare kan tasse med.

Lunsj på et sted med ordentlig god mat, gjerne litt bobler men kan godt være fritt drikke. Afternoon Tea, om noen tilbyr det, er noe som innbyr til kos og skravling, men kan like gjerne være hjemme hos noen og selvlaget. Trenger ikke være tusen ting, men noen ordentlig gode ting som man kan bruke lang tid på.

Aktiviteter som manikyr/ pedikyr, eller komme til noen og lære å lage lefser ville jeg gjerne gjort.

Hamam er superdeilig, men finnes ikke så mange steder. Koster litt, også.

Å dra til frisør og vaske og føhne håret er billigere enn man skulle tro, og litt luksus. Tror jeg har betalt i underkant av 400 for det hos min ellers dyre frisør.

Noe jeg personlig ikke er superopptatt av, er å bade i sjøen, men for de som liker det, finnes det nå flere steder hvor man kan leie «flytende badstu». Det er gjerne et lite hus med badstu og så rett ut i sjøen derfra, hvor man kan ha med litt mat og drikke. Finnes på noen hoteller, event-organisasjoner osv.

Hadde også likt om noen hadde invitert meg på middag, grillings, kakefest eller whatnot med noen av mine venner, som jeg kanskje burde sett litt oftere. Særlig i babytid, hvor det kan bli for lite av det. Det kunne kanskje være en avrunding av dagen deres? Du kunne f.eks. alliert deg med noen som kunne stått for en liten sammenkomst eller hjulpet deg med en liten sammenkomst.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 22:52   #15
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagsaktiviteter for voksne jenter

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Jeg er så lite fantasifull, så det er best om forslagene ruller inn uten at dere vet hva vi liker å gjøre!

Javel da!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-21, 16:18   #16
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagsaktiviteter for voksne jenter

For meg vil det optimale være at man blir kjørt til koselig sentrum, spise lunsj med bobler for å skravle og skravle. Forflytte seg litt, is og mere bobler i park eller fortauskafe. Fått farget bryn og vipper til ferien, for så å spise en bedre middag, og avslutte kvelden med en nightcap.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-21, 17:38   #17
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bursdagsaktiviteter for voksne jenter

Singstar?
Quiz på pub?
Piknik?
Gå tur?
Sitte hjemme i behagelige klær, spise snop/snacks og bare prate?
Bowling?
Danse?
Bade?
Boblebad?
Massasje?
Restaurant?
Lage mat sammen?
Se film/binge en kort serie?
Se på bilder og mimre?

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no