Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

BH-er til langpupp

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-21, 17:39   #1
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

BH-er til langpupp

Jeg har gått fra en G cup til noe jeg tror er en B cup.
Men de er jo ikke akkurat spenstige. Kan faktisk legge dem under armen på begge sider
Jeg synes det er utrolig deilig at de har krympet så mye, men i anstendighetens navn bør de nok pakkes litt inn. Litt av sikkerhetsgrunner også så jeg ikke klemmer dem i et ubevoktet øyeblikk.
Var innom både kap ahl og Cubus i dag. Men det var det virkelig ikke noe å bruke. Spiler (både bøyler og i siden er HELT uaktuelt!!!!!) og padding utgår også.
Jeg er relativt sær på dette området. Men de må ha god støtte og holde på plass (mistet nesten ut en pupp da jeg bøyde meg på butikken, var da jeg innså at de BH-ene jeg kjøpte før jul har blitt for store). Tror jeg må i butikk, men nå åpner vel verden snart så det går an å reise til byen.
Men hvor begynner jeg?!?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-21, 17:54   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: BH-er til langpupp

Har du prøvd sports-bh? Det synes jeg er mest behagelig.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-21, 18:08   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-er til langpupp

SPorts-BH - eller sånn forkneppet kompresjonsbh man bruker etter brystoperasjoner.

Hvis du kjøper en spostbh med litt hold, så kan du bare brette dem inn, så blir de på plass.

Jeg liker denne - den har jeg brukt etter at jeg ble operert for brystkreft.
https://mediconline.no/shapewear/und...yABEgIDkfD_BwE

Den er behagelig og holder alt på plass.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-21, 19:32   #4
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.395
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: BH-er til langpupp

Det som er viktig når du kjøper BH, om det er med eller uten spile, er at du får all hud og sidepupp inn i cupen. Man må dytte og dra litt, men finner du BH som passer så skal den sitte godt. Du er garantert større en B-cup skal du få inn alt i en cup. Og båndet rundt skal være så stramt at det ikke siger opp bak. Gjør den det, har du for stort bånd.

Det er et virvar av modeller der ute. Ikke alle kan ha padding og formstøpt cuper. Gå i en skikkelig BH butikk. Jeg får vondt i skuldrene av typiske sportsbiler, ikke fordi jeg har så tung byste, men de strammer så ubehagelig over skuldrene om de skal komme langt nok ned og under puppen.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-21, 21:32   #5
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-er til langpupp

Jeg syns hm har noen gode sømløse modeller.

Og så har jeg sett reklame for denne, og syns den ser genial ut.

https://shefit.com/

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-21, 07:52   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.673
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-er til langpupp

Jeg har nok villet dratt til en skikkelig undertøysbutikk som kan sine saker - men du er kanskje fortsatt på vei nedover i vekt?

Nå har jeg ikke gått fra stor til mindre pupp, men sånn generelt synes jeg Lindex har mange behagelige modeller. Jeg foretrekker myke modeller uten spile. Likevel vil jeg helst slippe å dra bh’en over hodet.
https://www.lindex.com/no/p/8078641-2471-rosa-myk-bh

Denne modellen ser god ut. Jeg bruker modellen som heter charm - men den har bare halv-cup.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no