Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Candy crush og ekstra service

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-21, 21:06   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Candy crush og ekstra service

Når jeg har brukt mine fem liv, så kan jeg se en reklamesnutt og får et nytt liv.
Mannen får ikke det på sin. Noen som vet hvordan man får det? Altså reklamesnutt og liv? Jeg aner ikke hvordan jeg har fått det, men har hatt det i flere år. Jeg får også snurre hjul etter endt omgang og kan da inne godis eller ekstra trekk.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-21, 22:28   #2
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.501
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Candy crush og ekstra service

Har han nett/mobildata påslått for spelet? Viss ikkje får han sikkert ikkje sjå reklame.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-21, 22:36   #3
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candy crush og ekstra service

Opprinnelig lagt inn av Gri, her.

Har han nett/mobildata påslått for spelet? Viss ikkje får han sikkert ikkje sjå reklame.

Ja, i har det samme på ipad`ene og jeg har sjekket trinn for trinn,men finner ikke forskjeller på hans og min innstilling…..

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-21, 08:19   #4
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Candy crush og ekstra service

Det varierer hva jeg får lov til. Noen ganger får jeg lov å se reklame etter hvert spill og for å få ekstra liv, andre ganger ikke. Virker som det er litt periodevis.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-21, 08:23   #5
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candy crush og ekstra service

Opprinnelig lagt inn av mammaugla, her.

Det varierer hva jeg får lov til. Noen ganger får jeg lov å se reklame etter hvert spill og for å få ekstra liv, andre ganger ikke. Virker som det er litt periodevis.

Dette. Tror det gjelder flere av King spillene.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-06-21, 11:24   #6
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Candy crush og ekstra service

Tips: skru klokka frem, få liv, skru klokka tilbake.

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-21, 11:54   #7
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Candy crush og ekstra service

Jeg tror også dette handler om hvor man er i spillet.
På noen brett i perioder får man dette, mens på andre får man ikke.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-21, 14:03   #8
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Candy crush og ekstra service

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Tips: skru klokka frem, få liv, skru klokka tilbake.

Men ikke gjør det om du bruker fitbitklokke. Dvs da må du slå av Bluetooth først, ellers blir det krøll med klokka.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no