Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-21, 09:41   #1
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Jeg skulle virkelig ønske jeg likte sursild. Det lukter så utrolig godt. Og ser godt ut. Og er sikkert utrolig sunt. Men jeg får det ikke ned. Øver jevnlig da, i håp om at det skal løsne.
Greide å venne meg til å like tomat, og nå synes jeg tomat er godt.
Konjakk er samme. Det lukter så godt og helt riktig etter god mat. Men jeg får ikke til å like det. Heldigvis liker mannen det da, så jeg kan lukte på han

Så hva skulle du ønske du likte?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 09:51   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Tja. Jeg liker det aller, aller meste, og det jeg ikke liker har jeg egentlig ikke noe behov for å like. Jeg liker ikke øl (men får det ned) og jeg liker ikke Thousand Island (sånn at jeg brekker meg), men det er helt ok. Og så liker jeg ikke så veldig godt rødbeter.

Av mat er det kun Thousand Island som er så grusomt at jeg må avstå fra å spise det. Og det skjer uhyre sjelden at jeg får det servert.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 09:55   #3
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg skulle virkelig ønske jeg likte sursild. Det lukter så utrolig godt. Og ser godt ut. Og er sikkert utrolig sunt. Men jeg får det ikke ned. Øver jevnlig da, i håp om at det skal løsne.
Greide å venne meg til å like tomat, og nå synes jeg tomat er godt.
Konjakk er samme. Det lukter så godt og helt riktig etter god mat. Men jeg får ikke til å like det. Heldigvis liker mannen det da, så jeg kan lukte på han

Så hva skulle du ønske du likte?

Prøv å nyte cognac med en cognacpipe. Det gir en mye mindre mengde i munnen, slik at «sterkfølelsen» blir mindre intens og er en stor storsmaksopplevelse Jeg lærte min mann å like cognac med en slik.

https://www.hadeland.com/blogg-1/konjakkpipe

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 09:58   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Jeg skulle ønske jeg likte rødvin.
Jeg kler rødvin og det ser så koselig ut med rødvin. Men jeg får det bare ikke til.
Jeg har smakt utallige varianter og kjenner at noen er bedre enn andre, men ingen er gode.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 10:03   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.555
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Jeg skulle ønske jeg likte alt. Det er virkelig upraktisk å være kresen som voksen og det er nesten ikke måte på hvilke ord det er greit å bruke om meg. Hadde det feks vært mulig å betale penger for en operasjon som gjorde at jeg ikke var kresen, hadde jeg gladelig betalt noen titusen. Øverst på lista over ting jeg virkelig har prøvd, men bare ikke får til, er sopp, paprika, oliven, oster og vin.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 10:06   #6
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.868
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Det er vel egentlig ingenting jeg skulle ønske jeg likte, jeg lever veldig fint med det jeg ikke liker, men det hadde unektelig vært praktisk å like vin (slippe å måtte forklare i ethvert selskap/sammenkomst/middag/anledning hvorfor jeg ikke drikker det).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 10:09   #7
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Siden stangselleri og sukat er det eneste jeg ikke liker, kan jeg jo si de to tingene.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 10:10   #8
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg skulle virkelig ønske jeg likte sursild. Det lukter så utrolig godt. Og ser godt ut. Og er sikkert utrolig sunt. Men jeg får det ikke ned. Øver jevnlig da, i håp om at det skal løsne.
Greide å venne meg til å like tomat, og nå synes jeg tomat er godt.
Konjakk er samme. Det lukter så godt og helt riktig etter god mat. Men jeg får ikke til å like det. Heldigvis liker mannen det da, så jeg kan lukte på han

Så hva skulle du ønske du likte?

Akkurat dette, sursild. Og makrell i tomat. Jeg har fått det for meg at det er et pålegg som man alltid har lyst på selv når man er matlei. Såfremt man orker smaken på det selvsagt.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 10:16   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Sushi! Det ser så delikat ut, reint ut vakkert, men jeg takler det bare ikke. Det står ikke på vilje eller mangel på prøvesmaking, ikke snakk om at det går.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 10:21   #10
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Det hadde vært praktisk å like sopp, ellers er det vel ikke så mye jeg ønsker jeg likte. Oster kanskje?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 10:22   #11
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Jeg skulle ønske jeg kunne lært meg å like oster utover hvit ost, kremost og mozzarella. Det er jo så mange spennende oster, mye lokalprodusert og så masse spennende tilbehør til.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 10:27   #12
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Det hadde vært praktisk å like sopp, ellers er det vel ikke så mye jeg ønsker jeg likte. Oster kanskje?

En gang i uken, minst to år.. nå går stekt Championg ned.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 10:36   #13
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.629
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Kaffe hadde vært veldig praktisk å like. Jeg trenger ikke å drikke det jevnlig, bare klare å få ned en kopp når en snill gammel tante byr på.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 10:45   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Lutefisk. Fordi det er selskapsmat, det inviteres til rene lutefisklag, og da er det jo superteit å gå, hvis man ikke like det. Fordi det er tradisjonsmat, og jeg vil være en tradisjonsbærer. Fordi de som liker det er så utrolig entusiastiske, så da må det jo være skikkelig godt også, en opplevelse jeg går glipp av, som andre får, og jeg liker ikke å gå glipp av ting. Og ikke minst irriterer det meg fordi jeg er En Som Liker Alt, inkludert alt av sær mat, så det er i strid med mitt image. Nå har jeg kommet så langt at jeg fint kan spise det, og greier å bli mett under et lutefisklag (masse godt tilbehør, godt selskap og mengder med akevitt hjelper), men den store opplevelsen uteblir.

Fancy drinker, fordi det er så stas. På venninneturer til europeiske byer går vi av og til på drit stilige og hippe barer i høye etasjer, og de andre kjøper fantastiske, fargerike drinker som ser så kule ut, og synes det er kjempestas, mens jeg alltid ender opp med et glass vin eller en øl.

Sånn trendy te i fine bokser, kusmi etc, fordi det ser så fristende og koselig ut, lukter så godt, og pakkene er så dekorative. Og chai latte og den slags. Jeg liker stort sett bare svart te uten annen smakstilsetning.

De ytterst få andre tingene jeg ikke liker, stort sett ting med svært intense, syntetiske søtsmaker, som Fun-saft o.l. og energidrikker, og desserter som gele, puddinger og fromasjer, og annet med den type konsistens, føler jeg ikke er noe tap.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-06-21 kl 11:06.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 10:52   #15
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg skulle ønske jeg likte rødvin.
Jeg kler rødvin og det ser så koselig ut med rødvin. Men jeg får det bare ikke til.
Jeg har smakt utallige varianter og kjenner at noen er bedre enn andre, men ingen er gode.

Signerer denne jeg Jeg kan drikke et glass rødvin når jeg får det servert, men skulle ønske at jeg virkelig likte det og gledet meg over smaken. Der er jeg ikke ennå. Det hadde vært praktisk å like svart kaffe også

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 11:00   #16
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Jeg skulle ønske jeg likte chevre og smør. Rett og slett fordi det er veldig upraktisk å ikke like det. Chevre er akkurat som grapefrukt for meg: det smaker oppkast, og jeg må jobbe hardt for ikke å kaste opp hvis det har lurt seg inn i noe mat. Smør klarer jeg å tvinge ned, men det smaker virkelig ikke godt.
Ellers skulle jeg ønske at jeg tålte fisk. Føler meg skikkelig barnslig når jeg må opplyse om at jeg kun kan spise bittesmå mengder -det er liksom standard 5-åring I tillegg er det jo kjempegodt.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 11:19   #17
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Jeg svarte "Alt" på hvilken lukusmat jeg synes er oppskrytt, og jeg må jo da svare "alt" her også. For jeg skulle så gjerne ønske at jeg likte alt og synes det å spise mat var en fin stund.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 11:25   #18
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.404
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Det hadde vært praktisk å like alle typer løk for det finnes biter eller skiver i absolutt alle retter. Gul løk takler jeg i bittesmå biter som smakstilsetter og når den er brukstid, rødløk er bare grusomt og overdøver alle andre smaker der det er tilsatt.
Hvitløk, sjalottløk, purreløk og vårløk går helt fint.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 11:49   #19
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.236
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Jeg skulle ønske jeg klarte å spise sild. Jeg har prøvd og prøvd, men det vokser i munnen til jeg brekker meg.
Sild er sunt, billig og miljøvennlig, og jeg er bedt i sildelag for å feire midtsommer, så jeg skal prøve én gang til ganske snart.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 12:00   #20
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Laks og kaffe hadde vært praktisk og likt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no