Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-21, 12:04   #21
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Sushi! Det ser så delikat ut, reint ut vakkert, men jeg takler det bare ikke. Det står ikke på vilje eller mangel på prøvesmaking, ikke snakk om at det går.

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Kaffe hadde vært veldig praktisk å like. Jeg trenger ikke å drikke det jevnlig, bare klare å få ned en kopp når en snill gammel tante byr på.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Lutefisk. Fordi det er selskapsmat, det inviteres til rene lutefisklag, og da er det jo superteit å gå, hvis man ikke like det. Fordi det er tradisjonsmat, og jeg vil være en tradisjonsbærer.(...).

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg skulle ønske jeg likte rødvin.
Jeg kler rødvin og det ser så koselig ut med rødvin. Men jeg får det bare ikke til.
Jeg har smakt utallige varianter og kjenner at noen er bedre enn andre, men ingen er gode.

Signerer og føyer til agurk. Utrolig upraktisk å ikke like agurk. Folk har virkelig agurk på alt. Prøv å kjøp en baguette, en salat eller en wrap uten agurk. Komplett umulig.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 12:11   #22
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Alt går i grisen og jeg skulle egentlig ønske at det var litt flere ting jeg følte at jeg godt kunne stå over.

Skulle gjerne syntes at øl var godt. I den grad det er mat, da...

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.

Sist redigert av Syrinx : 19-06-21 kl 12:21.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 12:30   #23
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Tomat og agurk. Jeg liker agurksalat og bifftomater, men ellers kan jeg dy meg. Det er litt upraktisk, i alle fall mtp at man helst bør ha så mye grønnsaker på brødskiva.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 12:30   #24
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Jeg liker det meste og kommer ikke på noe spesielt. Men inntil jeg ble introdusert for frappucino i fjor sommer ønsket jeg at jeg likte kaffe for da hadde det vært mer å velge mellom på kaffebarer.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 12:43   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Jeg er virkelig altetende, men er ikke glad i verken sild eller makrell. Det hadde det jo vært praktisk å like. (Det går ned hvis jeg får det servert, men jeg liker det ikke.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 12:47   #26
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

I tillegg til forrige post jeg skrev, så må jeg egentlig nevne fisk spesielt. Det er ganske vanskelig å ikke klare å spise, og enda verre å ikke kunne lukte det uten å måtte brekke meg.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 12:49   #27
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Jeg skulle ønske jeg likte fiskelever.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 12:56   #28
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Skulle ønske jeg likte yoghurt, det hadde vært å praktisk som lunsj/on the go, og med alle de smakene..
Og så er det utrolig dårlig. Søren

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 12:59   #29
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Jeg liker praktisk talt alt, bortsett fra øl og banan. Øl hadde det vært ganske praktisk å like (og jeg har virkelig prøvd!), men banan synes jeg er så ekkelt at jeg ikke har det minste lyst på noen forsoning.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 13:01   #30
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Skulle ønske jeg likte yoghurt, det hadde vært å praktisk som lunsj/on the go, og med alle de smakene..
Og så er det utrolig dårlig. Søren

Enig. Øl og sild klarer jeg heller ikke.

Men mye av luksusmaten er nydelig. Lutefisk, sushi og smalahåve, nam!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 13:04   #31
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Alt går i grisen og jeg skulle egentlig ønske at det var litt flere ting jeg følte at jeg godt kunne stå over.

Skulle gjerne syntes at øl var godt. I den grad det er mat, da...

samme her. Skulle ønske det var flere ting jeg ikke likte. Det eneste jeg virkelig ikke makter å spise er vel stort sett sild, ål og blodpudding, og jeg ser ikke helt poenget med å øve meg på å like det. Litt misunnelig på dem som ikke liker fete sauser, smør og usunn mat. Men man blir vel aldri fornøyd med tingenes tilstand. Ler enda av minnet av venninna mi og meg med hver vår rettetang - hun for å rette ut krøllene, jeg for å krølle mine spikerkrøller. Jadda.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 13:07   #32
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Jeg ønsker ikke at det var flere ting jeg ikke likte. Det har vært min fremste koronaskrekk, faktisk, at smakssansen min skulle bli ødelagt. Tenk så trist og kjedelig det ville blitt!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 13:07   #33
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Vin. Det er sosialt hemmende å ikke like øl og vin.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 13:11   #34
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg ønsker ikke at det var flere ting jeg ikke likte. Det har vært min fremste koronaskrekk, faktisk, at smakssansen min skulle bli ødelagt. Tenk så trist og kjedelig det ville blitt!

Ja skrekk og gru! Smakssans vil jeg ikke miste nei! Men pittelitt mer fintfølende kunne jo smaksløkene vært - jeg liker jo til og med burger fra McDonald’s.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 13:11   #35
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Skulle ønske jeg likte yoghurt, det hadde vært å praktisk som lunsj/on the go, og med alle de smakene..
Og så er det utrolig dårlig. Søren

Jeg liker heller ikke yoghurt. Men nå har det kommet en revolusjon! Yogurtmousse fra Q-meierinene. Jeg har kun smakt den med pasjonsfrukt, men den er nydelig! Lyst til å smake den med lime også. Smaker ikke yogurt, men dessert.

Og så liker jeg litt den sesong-yoghurten fra Yoplait 0% med bingebærlimonade.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 13:13   #36
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Toffskij, hva med dette?

https://www.macheesmo.com/guinness-banana-bread/

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 13:19   #37
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Jeg liker ikke oster som lukter tåfis eller annet ekkelt, og er ikke veldig begeistret for chevre og blåmuggost. Er heller ikke så glad i kjøtt- eller fiskepålegg, og spiser stort sett milde oster og paprika/agurk/tomat som pålegg. Jeg spiser heller ikke majones og remuladegreier, men kan egentlig ikke si jeg har noe sterkt ønske om å like de tingene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 13:23   #38
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg ønsker ikke at det var flere ting jeg ikke likte. Det har vært min fremste koronaskrekk, faktisk, at smakssansen min skulle bli ødelagt. Tenk så trist og kjedelig det ville blitt!

Som en venninne sa en gang. Å miste smaksansen er som å miste sin beste venn.

Jeg er selvsagt glad for at jeg liker så mye/det meste og at jeg opplever så oppriktig stor glede over gode smaker og matopplevelser. Men det kunne gjerne vært flere ting jeg kjente at jeg kunne stå over uten at det føltes som et tap.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 13:30   #39
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Sushi! Det ser så delikat ut, reint ut vakkert, men jeg takler det bare ikke. Det står ikke på vilje eller mangel på prøvesmaking, ikke snakk om at det går.

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg skulle ønske jeg kunne lært meg å like oster utover hvit ost, kremost og mozzarella. Det er jo så mange spennende oster, mye lokalprodusert og så masse spennende tilbehør til.

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Kaffe hadde vært veldig praktisk å like. Jeg trenger ikke å drikke det jevnlig, bare klare å få ned en kopp når en snill gammel tante byr på.

Kan skrive under på alle disse.

Det som hemmer meg mest og irriterer meg mest er at jeg ikke liker reker og andre skalldyr. Jeg skulle virkelig ønske at jeg likte det. Jeg prøver og prøver, men det smaker like vondt hver gang.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-21, 13:43   #40
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnåff: hvilken mat skulle du ønske du likte?

Øl. Det hadde gjort konseptet «gå ut og ta en øl» vesentlig enklere. Jeg spiser det meste annet om jeg må, så sant det er godt lagd.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no