Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-07, 08:36   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Hvordan griper du an dagen?

Her står vi opp alt fra 06.00 til ca 07.30 (når unger våkner)
Rer opp alle senger før jeg går på badet
Steller og kler på meg
Lager frokost til englene
De spiser mens de ser på TV
Steller og kler på barn
Vasker opp etter frokost
Rydder litt fort over leiligheten før vi gjør oss klare til å gå
Går til bhg/skole.

Ofte setter jeg på en vaskemaskin også, hvis vi står opp tidlig. Det varierer hvilket klokkeslett.

Hvordan gjør du det?

  Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 08:39   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Står opp kl 06.15, dusjer. Vekker poden 0630. Smører matpakker og lager frokost. Han ser på TV og spiser mens jeg ordner meg ferdig. Så spiser jeg også mens han leker.
Så kler vi på oss og drar litt før halv åtte.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 08:42   #3
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.832
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Mannen min står opp klokka seks, dusjer og kler seg. Ca. et kvarter etterpå er det min tur på badet. Storesøster vekkes halv sju, hun dusjer og kler seg. Vi tre spiser frokost sammen. Hvis minstemann har våknet får han også mat med oss. Storebroren våkner aldri av seg selv på denne tida.

Ca. klokka sju hjelper jeg storesøster med håret, pusser tennene hennes og pakker sekken sammen med henne. Mannen min vekker guttene og kler dem.

Jeg steller håret, sminker meg pusser tenner og drar ca. kvart over sju, samtidig med at storesøster går til venninna si for å gå til skolen.

Mannen og guttene drar i barnehagen ca. halv åtte der guttene spiser frokost.

Jeg er på jobb litt over halv åtte, mannen klokka åtte.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 08:48   #4
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Mannen står opp 05.50 og steller se, gjør seg klat til å gå på jobb 06.45.
Jeg står opp kl 07.00 steller meg , vekker de to største kvart over sju.
Hjelper de på bade (med det som trengs), lager frokost og nistepakke til de.
Så ser det barne tv mens jeg rydder litt, de går til skolen 08.10.

Så venter jeg til minstemann våkner (de dagene han sover lenge da ),går på badet med han og reiser i barnehagen mellom ni og halv ti.
Har egentlig fine morninger vi , men jeg er jo hjemmeværende da.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 10:46   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.488
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

For tiden er jeg sykmeldt og gravid, så morgenen ser slik ut hos oss:

Jentungen våkner vanligvis mellom halv åtte og åtte en gang. Da henter vi henne inn i senga vår og ligger alle tre og koser og pludrer litt før samboer må opp kl åtte. Da går han og dusjer, mens jeg kler på jenta, smør frokostmatpakke til henne (hun spiser frokost i barnehagen) og gjør henne klar til barnehagen. Da er hun som regel klar samtidig som pappaen (som spiser frokost på jobb), så jeg kobler henne til ryggen hans i MT-en, kysser begge to, og de er ute av døra. Da dusjer jeg selv, spiser frokost foran "god morgen norge", og så begynner min dag.

Hvis jeg ikke går og legger meg igjen da ...

Virkelig behagelige morgener her i huset med andre ord, og jeg nyyyyter det med god samvittighet, fordi jeg vet at fra og med om få uker er situasjonen en helt annen. Først et år med tvillingbabyer, og deretter tre barn som skal gjøres klar til barnehage og to voksne som må skynde seg på jobb.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 10:57   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Re opp senger?! Brette tøy!? Jeg skjønner at jeg må dra meg noe tidligere ut av dyna enn jeg gjør.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 11:23   #7
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Jeg beundrer oppriktig alle som klarer å stå opp før klokken syv om morgenen.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 11:27   #8
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Nå har ikke vi kommet in i ny rytme etter at vi fikk en bil til (tok toget før, men det går ikke nå) Gubben er fortsatt sykemeldt ga benet, selv om det nå er gipsfritt.

Men rutinen blir vel som følgende:
Vi står opp mellom kvart på 7 og 7.
Går på badet en etter en og de andre tar vel et par trekk av en røyk.

Ungene blir vekket og kler på seg.
Min jobb å finne fram tøy, pakke gymtøy osv. (min intensjon er alltid å ha funnet fram det kveldenfør, men det har blitt med intensjonen til nå)
Mens gubben smører matpakker, spiser ungene frokost og jeg drar på jobb.
Vil vel være der ca 7.45 (men må gjennom sikkerhetskontroll)
Gubben ta med seg ungene og leerer de på skole og i barnehage.
De to eldste sykler vanligvis sommrhalvåret, men med en gang og sykkelsti som ikke er asfaltert så er det tungt å sykel der.
(jeg prøvde og man måtte tråkke som gal i nedoverbakker for å få fart....)

vi har helt klart valgt å sove lenge og ha et stramt program om morgenen, men det fungerer greit her.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 11:48   #9
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Re opp senger?! Brette tøy!? Jeg skjønner at jeg må dra meg noe tidligere ut av dyna enn jeg gjør.

Det er sunt å ikke re opp senga hver dag. Blir visst mindre midd av det.

Det har jeg hørt, det stoler jeg helt og holdent på, og rer derfor aldri opp senga.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 19:53   #10
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Re opp senger?! Brette tøy!? Jeg skjønner at jeg må dra meg noe tidligere ut av dyna enn jeg gjør.

Jeg er A-menneske, så om kvelden får jeg i hvert fall ikke gjort noe.

  Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 08:51   #11
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Mann og barn står opp kl. 0550.
Mann gir barn banan.
Mann dusjer.
Mann og barn vekker meg kl. 0610.
Mann lager frokost og mekker matpakke til barnet (frokost, lunsj og fruktmåltid).
Jeg bytter bleie og tar kjapt morgenstell på barn.
Jeg dusjer.
Jeg sminker, fixer hår og kler meg.
Barn spiser prefrokost (spiser hovedfrokost hos dagmamma).
Jeg spiser frokost kl. 0645.
Vi drar sammen kl. 0710.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 09:01   #12
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Jeg står opp mellom 06.30 og 7. Ut på trappa og ta en røyk mens kaffen blir klar, så en eller to kopper kaffe og avisen. Finner frem klær til Mannen og lillebror, rydder inn i / ut av oppvaskmaskinen, bretter gårdagens fangst fra tørketrommelen, vekker ungene og Mannen 07.30, smører matpakke til storesøster og passer på at hun har med seg det hun trenger til skolen, sloss klærne på lillebror, vekker Mannen en gang til, gir ungene frokost dersom de er sultne, får på meg selv klær og fyker av gårde klokka 08.00.

Jeg synes morgenen er ganske stressende. Spesielt de dagene familen er vanskelig å vekke.

  Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 09:05   #13
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Mannen byrjar på jobb kl 0700 så han er ute av huset før me står opp. Eg står opp 0700 og ordnar meg sjølv. Vekker så ungane og ordner dei. Litt variabelt kven av dei som står opp først og sist. Et frokost alle sammen. Går til skole og barnehage kl 0800.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 09:12   #14
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

0730 Vi står opp. Jeg dusjer, lillemor leker
0800 Spiser frokost, lager matpakker
0845 Vi går til bhagen
0915 Jeg er på jobb

Når det er vinter og jeg ikke kan sykle står vi opp en halvtime før.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 09:50   #15
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

(Nå har vi jo to barn, men jeg har ikke prøvd å pakke den nye familien med avgårde, så jeg svarer på en vanlig arbeidsdag før permisjon)

0600: Voksne står opp. Setter på kaffetrakteren som ble gjort klar om kvelden, steller og kler oss.
0610: Jeg sminker meg, mannen spiser noe ordentlig, jeg spiser et tørt knekkebrød og en yoghurt, vi drikker kaffe og leser nettavser.
0630: Vi vekker Try. Steller og kler på ham, putter en frukt og ferdigsmurt matpakke fra kjøleskapet i sekken hans. Try får et glass juice elle melk, leker litt mens vi finner fram passende yttertøy.
0700: Vi forlater huset, har følge et lite stykke, så går mann og barn til barnehagen, mens jeg går rett til jobb. (Vi jobber samme sted)
0720: Jeg er på plass på jobb litt for tidlig for å drikke en kopp kaffe med nattevaktene og omstille meg for jobb.
0740: Mannen er på plass på jobb litt for seint men har anledning til å drikke kaffe mens han jobber. (Han har litt barnehageflex på sin jobb, det har ikke jeg)

Vi dusjer og finner fram klær, lader kaffetrakteren, pakker barnehagesekk og smører matpakke om kvelden.

De dagene jeg begynner 0830, 1500 eller 2200, er det meg som følger Try. Vi går da litt seinere, men er der til frokost 0830.
Regner med rutinen blir ganske lik når jeg begynner på jobb igjen, og det er to barn som skal i barnehage.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 10:01   #16
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.813
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Vi har fleksitid, slik at den som starter tidlig drar før de andre er stått opp. Den andre står opp litt over 7 og ordner seg. Vekker barna 7.30, ordner de på badet, og går ned på kjøkkenet. Spiser frokost ca 8, og er ute av huset 8.30-8.45. Leverer minstemann i barnehagen, mens de andre går til skolen selv.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 10:24   #17
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Nå er jeg sykemeldt/arb.ledig, så morningene er rolige for meg og trollet.

Mannen står opp kl 06 og hopper på toget 07. Han er på jobb litt over 08.

Meg og trollet står opp når han våkner ca 08-08.30. Han ser da litt tv mens jeg steller meg, lager frokost og smører matpakke. Spiser litt og leker litt før vi setter igang med stell og påkledning. Mellom 09 og 10 reiser vi i barnehagen.

Nå siste uken har vi hatt ekstra kosestund i sengen vår med lesing i bok og sang før vi står opp.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 09:05   #18
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Hvis jeg jobber dagen er dagen sånn:

  • Jeg våkner 0545, dusjer og ordner meg. Spiser frokost i fred og ro. finner fram klær til lillen, legger ho over til vår seng så mannen min vekker ho sakte...ho er ikke en morgenfugl
  • 0630 er prosjekt lillen i gang, kler på henne og pusser tenner. Frokost får ho i bhg
  • 0700 kjøres ho i bhg. Jeg kjører til jobb etterpå, begynner 0730.

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 09:09   #19
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.477
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Vi står opp før seks, avhengig av når ungene våkner. Den som ikke skal levere hiver på seg klær og i seg mat og ramler ut av dørene så fort som bare mulig. Den andre sørger for å få i ungene mat og spise litt selv, stelle seg og ungene, pakke matpakker og sekker og sørge for at alt som skal til barnehagen er pakket i en pose. Alt dette skjer i tilfeldig rekkefølge avhengig av hvem som våkner når og i hvilket humør en er i. Så er vi ute av dørene mellom kvart over syv og kvart på åtte for å rekke barnehage og jobb.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 20:17   #20
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er dine rutiner om morgenen før bhg/skole/jobb?

Vi står opp mellom 6.30 og 6.45.
Jeg hjelper ungene å vaske seg litt og sjekker at de er i gang med å kle på seg.
Jeg hopper i dusjen. Ungene er på badet med meg eller leker.
Jeg lager matpakker og frokost. Ungene leker.
Vi spiser frokost.
Ungene leker evt. litt mer mens jeg finner på noe å gjøre.
Vi går hjemmefra til skolen mellom 7.45 og 7.55.
Jeg er hjemme igjen og kjører på jobb mellom 8.15 og 8.25, sånn ca.

Det som tar mest tid hos oss er matpakkene. Jeg har alltid salat med meg, og ungene vil ofte også ha salat. Jeg gidder aldri å lage dem til på kvelden. Hadde jeg gjort det kunne vi stått opp litt seinere.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no