Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gode bh-er til hengepupper?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-07, 21:03   #1
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gode bh-er til hengepupper?

Etter å ha ammet to barn og hatt store pupper i utgangspunktet, er puppene nå temmelig slunkne. Hadde huden passet til det inni, ville jeg kanskje vært en A-/B-cup, mens nå må jeg ha C. Før jeg fikk barn brukte jeg D. Rett etter fødsel måtte jeg ha DD/E. Altså, C-cup føles riktig, 75C for å være mer nøyaktig. Det er jo stort sett en kurant størrelse, men jeg sliter med å finne bh-er som holder puppene på plass. Det ser pent og ordentlig ut rett etter jeg har tatt på meg bh-en, men etter å ha gått med den en stund, begynner puppeskinnet å tyte ut. Høres lekkert ut, ikke sant?

Har noen samme problem og kan anbefale noen gode bh-er?

Takk!

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 21:05   #2
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.091
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Gå til en undertøysforetning og få tilpasset en BH der, det er gull verdt!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 21:14   #3
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Gå til en skikkelig BH-forretning og kjøp deg et par gode BH'er i riktig størresle. Jeg fikk nye pupper etter å ha investert noen kroner i skikkelig undertøy! Fra 85 C til 70 FF! Så gjør det, og du vil nok ikke ha hengepupper etterpå!

Bor du i Oslo-området anbefaler jeg LaLina på St.hanshaugen. Fantastisk service!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 21:34   #4
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Hengepupper... Nei det har jeg aldri hørt om

Jeg har et favorittmerke og det er Prima Donna.
Litt stiv pris, men ofte finner jeg det på salg.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-07, 21:40   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Det høres ut som du bruker feil str. Til butikken med deg! :husj:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-07, 23:50   #6
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Takk for svar! Får vel gjøre et forsøk på oppgradering fra Lindex o.l. Har jo en hel haug med bh-er som nær samtlige har kostet under 200 kroner stykket, men når sant skal sies trenger man jo ikke flere enn tre-fire, og da kan de jo koste litt.

Hvor får man kjøpt PrimaDonna i Oslo-området?

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 09:48   #7
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Mine henger ikke noe særlig, men er ikke akkurat små og jeg trenger god støtte osv. Jeg har BH'er av merket Charnos og Freya. Ikke direkte billig :understatement: men etter man har funnet str kan man enkelt kjøpe på Ebay eller andre steder. Jeg brukte altså 85 C før og bruker 70 FF nå. Og jeg fikk nye pupper! Før var det litt utenfor, litt slapt, litt feil. Nå er puppene løftet, alt rundt-om-flesk stappet inn i cup'en, BH'en sitter godt inntil huden mellom puppene, båndet er rett over i ryggen og sitter egentlig av seg selv uten stroppene, så det er ikke stroppene som bærer bysten, det er båndet rundt. Ergo mye mindre belastning for skuldrene, og det kjenner jeg! Mye mindre plaget med stive skuldre enn tidligere.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers

Sist redigert av Harriet Vane : 18-08-07 kl 10:13.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 10:07   #8
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Jeg kan bare helhjertet signere Madam Mim. Charnos og Freya er mine favoritter også, og jeg har kjøpt masse på ebay etter at jeg fant riktig størrelse.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 10:22   #9
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Eg har blitt avhengig av Le Mystere BH'er. Veit ikkje kor du får kjøpt de i Norge, har kjøpt mine på Ebay

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 11:17   #10
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Signerer det med å finne deg en god forretning. Og PRØV bh-erne før du kjøper dem ! Jeg bestilte 6 BH-er i riktig størrelse fra www.figleaves.co.uk, men måtte sende de 5 av dem tilbake fordi de rett og slett ikke sad godt på meg. Nr. 6 (en Charnos) sitter OK, beholdt den bare fordi det er en halterneck og det finner man ikke så ofte i min størrelse (80E).

Merket som sitter best på meg er Abecita. Den samler fint puppene, så de ikke peker ut til sidene. Og nei, jeg ville ikke kjøpe for mange BH-er ad gangen: pupperne endrer seg en del med tiden (som du selv har konstatert...)

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 12:05   #11
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Merket MarieJo passer perfekt til meg. Nå 75D. Tilpasset i undertøysbutikk ja, et must!



På denne modellen kan man bytte stroppene mellom vanlig og halterneck-støtte.



Min undertøysbutikkeinnehavervenninne sier at denne modellen internt i bransjen kalles "Oslo vest-BHen", angivelig fordi den selger mer her i Oslo enn noe annet sted.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 18-08-07 kl 12:11.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 12:06   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.863
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Tilpasset i butikk? Hvordan gjør de det?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 12:13   #13
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Tar målene på, rundt, under puppene etc, ser på fasong, valker, bulker og finner akkurat den modellen som får din silhuett til å se bra ut.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 12:23   #14
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Tar målene på, rundt, under puppene etc, ser på fasong, valker, bulker og finner akkurat den modellen som får din silhuett til å se bra ut.

Det er gull verdt med en dame og et målebånd i prøverommet! de kan sakene sine de damene, altså!

Jeg er veldig fornøyd med denne:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 12:33   #15
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.885
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Fulgte den lille rosa sløyfa rundt halsen med?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 12:48   #16
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.789
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Jeg liker Abecita BHer og Triumf sine t-skjortebher. Tilpassing er et must. Jeg gikk fra (det jeg trodde var) 80 B til 65DD/70D. Nå driver jeg BH-missjonering blant alle venninnene mine.

Det er veldig forskjellig hvilke modeller som sitter bra. Jeg foretrekker de som samler og løfter, samtidig som de ikke gir meg pyramidepupper. De aller fleste Triumf-bher ser helt teite ut på meg, men de som er enkle, uten sømmer, sitter veldig pent.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 12:49   #17
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Fulgte den lille rosa sløyfa rundt halsen med?

Nei, den har jeg laget selv. Stuepikehetten og det lille forklet synes dessverre ikke på bildet.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 12:52   #18
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Merket MarieJo passer perfekt til meg. Nå 75D. Tilpasset i undertøysbutikk ja, et must!



På denne modellen kan man bytte stroppene mellom vanlig og halterneck-støtte.



Min undertøysbutikkeinnehavervenninne sier at denne modellen internt i bransjen kalles "Oslo vest-BHen", angivelig fordi den selger mer her i Oslo enn noe annet sted.

Se, for eksempel, så prøvde jeg denne i riktig størrelse og alt, men den sat bare ikke pent på meg: cup-ene satt liksom alt for langt fra hverandre og puppene "dettet" innover (en god test er å bøye forover foran speilet).

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 12:53   #19
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg liker Abecita BHer og Triumf sine t-skjortebher. Tilpassing er et must. Jeg gikk fra (det jeg trodde var) 80 B til 65DD/70D. Nå driver jeg BH-missjonering blant alle venninnene mine.

Det er veldig forskjellig hvilke modeller som sitter bra. Jeg foretrekker de som samler og løfter, samtidig som de ikke gir meg pyramidepupper. De aller fleste Triumf-bher ser helt teite ut på meg, men de som er enkle, uten sømmer, sitter veldig pent.

Har du også eplefason ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 22:31   #20
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.789
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode bh-er til hengepupper?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Har du også eplefason ?

Ja det har jeg faktisk. Er det sånn at Abecita er laget for oss med eplefasong?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no