Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Brune skinn til å ha i sofaen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-10, 17:45   #1
Stekira
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Brune skinn til å ha i sofaen

Noen som vet hvor man får tak i de? jeg fant noen på Ellos, men de hadde bare rosa og natur og grå. Jeg har så lyst å ha brune! har sett på noen interiørbilder at de fins men HVOR...

Noen tips?

  Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 18:00   #2
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Brune skinn til å ha i sofaen

Hva slags skinn er det du tenker på?

Hør med Skinnlåven eller Roar pels hvis det er dyreskin det er snakk om.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 18:01   #3
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Brune skinn til å ha i sofaen

Saueskinn? Har sett det i katalogen til Living.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 18:03   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brune skinn til å ha i sofaen

Søle kaffe på de naturfargede?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 18:04   #5
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Brune skinn til å ha i sofaen

Brun spælsau:
http://www.roarpels.no/index.php?pag...emart&Itemid=6

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 20:17   #6
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brune skinn til å ha i sofaen

Home & Cottage.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 21:20   #7
Stekira
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Brune skinn til å ha i sofaen

Tusen tak for linker. Jeg tenker gjerne på litt sånn fuskepels greier. Ikke sånn "ring for pris" skinn jeg har ikke stort budsjett hehe.. Jeg har sett for meg bare, at jeg som har hele heimen med shabby chic, så hadde det vært utrolig koselig til vinteren, å kjøpe mørkebrune tunge gardiner, hive oppi noen brune fuskepels skinn dingser, med litt sånn lange hår, og kanskje noen puter i noe brunt skinn eller noe. alså litt villmarks innslag i det lyse myke og shabby chic. Lager litt kontraster, og så VARMER det litt. Jeg så de hadde på europris noen puter i sånn fuskepels greier og på ellos har de i grått og rosa og sånn men ikke i brunt.

HOme and cottage hva er det?

  Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 21:22   #8
Stekira
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Brune skinn til å ha i sofaen

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Saueskinn? Har sett det i katalogen til Living.

Har de nettbutikk? jeg bor i kristiansand tror ikke de har en living i nærheten. hvis du har sett de, husker du prisen?

  Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 21:57   #9
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Brune skinn til å ha i sofaen

Syns ikke det er så dyrt hos Skinnlåven f.eks.
http://www.skinnlaaven.no/shop/prod....ld=0&refcode=p

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 22:00   #10
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Brune skinn til å ha i sofaen

Om du greier å vente litt, så hadde både europris og Rema brune saueskinn av tibetansk sau i fjor. De er himmelsk myke og deilige. Putene du så på Europris er vel av tibetansk sau, tror jeg. Mener de har ligget på 350-400 kroner.
Regner med de får inn igjen til høsten?

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 23:29   #11
Stekira
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Brune skinn til å ha i sofaen

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Syns ikke det er så dyrt hos Skinnlåven f.eks.
http://www.skinnlaaven.no/shop/prod....ld=0&refcode=p

Det har du jammen rett i. Men tenker på helt rene brune skinn. Men det var faktisk ikke ille pris, og det er nok god kvalitet på de skinna der. Og håper på å få de iallfall for ikke mere enn 400 pr stykk max så lenge jeg har litt lyst å ha en 4-5 skinn i sofaen :-)

  Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 23:30   #12
Stekira
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Brune skinn til å ha i sofaen

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Om du greier å vente litt, så hadde både europris og Rema brune saueskinn av tibetansk sau i fjor. De er himmelsk myke og deilige. Putene du så på Europris er vel av tibetansk sau, tror jeg. Mener de har ligget på 350-400 kroner.
Regner med de får inn igjen til høsten?

Oooh yess i will wait! håper de får inn. Virkelig. Det er tibetansk sau som har den orntlige brune fargen jeg er ute etter faktisk! mener du alså at de også hadde de på Rema?? utroolig bra! skal jammen følge med jeg. :-)

  Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 13:28   #13
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Brune skinn til å ha i sofaen

Jeg kjøpte brune skinn på Europris før jul i fjor. Tror de kostet 299,- eller noe.

__________________
Snuppelurene 01 og 05
Lillebror 16/7-08

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no