Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjelp til valg av ytterdør

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-10, 20:51   #21
hera
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 88
hera har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hjelp til valg av ytterdør

Debussy! Virker mer stilren og ikke så dillete som de andre variantene.

hera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 20:52   #22
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til valg av ytterdør

Enig med røkla!

Føyer til at vi har Dooria Delsbo, fulgte med Block Watne-hus, og de har vel vært her fem ganger i vinter for å justere opp og ned i mente, den er skikkelig dårlig! På det verste var det en glippe som man kunne se gjennom mellom dør og karm, iset inn gjennom nøkkelhullet og lista fortsetter.
Mulig vi har vært uheldige, men slik er det nå. De leverte feil farge også, enden på visa var at vi fikk hvit dør, de fikk jo aldri somlet seg til å rette det opp til den sorte vi ønsket oss.


Sist redigert av emm : 02-05-10 kl 20:57.
emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 20:57   #23
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp til valg av ytterdør

Jeg likte faktis Ives veldig godt.

Min hovedinnvending til Debussy (som for øvrig er vakker, jeg er enig):
Vi har vindu i ytterdøren som går helt ned til livet mitt, og det er skikkelig upraktisk. Ja, jeg har ikke fått ut fingeren og mekka gardin til den, men det burde jeg virkelig. Hver gang mannen glemmer å lukke døren til do eller vaskerom, blir det synliggjort for halve nabolaget og jeg hater det.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 21:02   #24
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til valg av ytterdør

Enig med røkla herifra også. Ville ikke valgt dør med ovalt vindu om du ikke har andre innslag med samme type vindu.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 21:16   #25
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til valg av ytterdør

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg likte faktis Ives veldig godt.

Min hovedinnvending til Debussy (som for øvrig er vakker, jeg er enig):
Vi har vindu i ytterdøren som går helt ned til livet mitt, og det er skikkelig upraktisk. Ja, jeg har ikke fått ut fingeren og mekka gardin til den, men det burde jeg virkelig. Hver gang mannen glemmer å lukke døren til do eller vaskerom, blir det synliggjort for halve nabolaget og jeg hater det.

Vi har vinduer helt ned til gulvet i hele huset. Forøvrig uten gardiner eller annen skjerming. Det går så fint så.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 12:24   #26
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til valg av ytterdør

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg likte faktis Ives veldig godt.

Min hovedinnvending til Debussy (som for øvrig er vakker, jeg er enig):
Vi har vindu i ytterdøren som går helt ned til livet mitt, og det er skikkelig upraktisk. Ja, jeg har ikke fått ut fingeren og mekka gardin til den, men det burde jeg virkelig. Hver gang mannen glemmer å lukke døren til do eller vaskerom, blir det synliggjort for halve nabolaget og jeg hater det.

Den ser jeg. Men denne døren har ikke helt klart glass, og vi har et vindfang som ikke gir innsyn til noe som helst foruten en garderobe, så der tror jeg ikke vi vil få større problemer!

Ellers har damene helt klart talt og jeg skal legge inn mange lovord for å få viljen min om Debussy!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 12:35   #27
dolliemor
Aktiv
 
dolliemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 228
dolliemor er litt kul
Standard

Sv: Hjelp til valg av ytterdør

Helt klart Swedoor Debussy.

__________________
Storebror-00, Lillebror-02 og Lillesøster-06
dolliemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 23:35   #28
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Hjelp til valg av ytterdør

Gammel tråd, men nysgjerrig på hvilken dør du endte opp med

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 10:09   #29
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til valg av ytterdør

Vi har ikke kjøpt enda. Det kom litt ymse i veien, og egentlig ble det på sparket bestemt at vi skulle kjøpe tilsvarende den som er der per i dag da mannen min fikk et veldig godt tilbud gjennom jobb. Men så kunne de bare leveres i hvitt, og vips så rakk vi ikke frist for tilbud og ja ... Igrunnen er jeg glad for det, for jeg vil gjerne ha en helt ny og annen dør. samt at det greieste hadde vært om vi kunne få den ferdig lakkert blå. Så nå er vi på scratch igjen da.

Debussy er fortsatt aktuell, men vi må nok titte litt mer og se om det er noe vi kan ha oversett. En skal ikke se bort fra at jeg spør igjen!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 11:41   #30
linne@
har gullhår
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 273
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Sv: Hjelp til valg av ytterdør

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Uten tvil Swedoor Debussy.

signerer.

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 11:48   #31
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Hjelp til valg av ytterdør

Godt dere ikke rakk tilbud om lik dør i hvit da
Stemmer fremdeles for Debussy jeg åsså ja, men lykke til på videre jakt

Ska bytte dør om ikke så mange årene vi også, og da heller jeg også for en model lik Debussy

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no