Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-18, 12:54   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Vi skriver 21. desember, og innen søndag må jeg ha hostet opp både jule- og bursdagsgave til mann (46). Hans eneste ønske er en kaffemaskin som er utsolgt fra fabrikken. Mannen spiller tennis, trener litt styrke, er fotballtrener og driver stort sett bare og jobber (han har en stilling med formell påkledning). I fjor kjøpte jeg aktivitetsarmbånd og noe treningsutstyr (som han faktisk hadde ønska seg), hvorav ingenting er brukt. Det er like håpløst hvert år, og dette forsurer faktisk adventstida mi skikkelig, kjenner jeg.

Hjelp!

Har tilgang til Oslo sentrum og Strømmen Storsenter.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 12:57   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Du så ikke mitt forslag om å kjøpe tur til Barcelona for å se kvartfinalen i UEFA-cupen for damer i mars?

Min mann får ørepropper med noisecancelling. Men han var veldig klart i ønsket sitt. De ble innkjøpt i forrigårs på XXL.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 12:57   #3
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Felles konsert/kino/teater opplevelse med mat?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 12:59   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Felles konsert/kino/teater opplevelse med mat?

Takk for godt innspill - men akkurat nå har jeg ikke lyst til å være med ham på noe som helst.

Tjorven: Jo, jeg så det, men vi skal til Portugal på treningsleir og cup måneden etter!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 13:00   #5
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Takk for godt innspill - men akkurat nå har jeg ikke lyst til å være med ham på noe som helst.

Tjorven: Jo, jeg så det, men vi skal til Portugal på treningsleir og cup måneden etter!

Kjøp bare til han da
Helg i London for å se tennis?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 13:00   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Kjøp bare til han da
Helg i London for å se tennis?

God idé - ikke minst grunnprinsippet med å sende ham bort.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 13:02   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Treningsleir i Portugal???? Dere leker ikke fotball, altså.

Mann og datter skal på treningsleir i utlandet de også, men bare til Gøteborg.

Men altså: det jeg kjøpte til min mann var jo ganske ålreit.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 13:02   #8
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Enkelt-enveis-billett til utlandet for å delta på sportsarrangement? Er vi der?

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 13:03   #9
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Treningsleir i Portugal???? Dere leker ikke fotball, altså.

Mann og datter skal på treningsleir i utlandet de også, men bare til Gøteborg.

Men altså: det jeg kjøpte til min mann var jo ganske ålreit.

Vet du om de øreproppene er gode, Tjorven?

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 13:05   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Vet du om de øreproppene er gode, Tjorven?

Ha'kke peiling. Men mannen min hadde akkurat disse på ønskelista si, og han pleier å gjøre en del research.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 13:06   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Treningsleir i Portugal???? Dere leker ikke fotball, altså.

Det er en idé vi har snakket om i et par år - reiser i påsken. Den ene treneren til jentene er portugisisk, og hun har funnet en liten cup i nærheten av hjemtraktene sine.

Kolbotn J2006 reiste i fjor påske med 27 jenter til Kina.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 13:08   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Kolbotn J2006 reiste i fjor påske med 27 jenter til Kina.

Sånt no' gjø'kke vi i by'n.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 13:10   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Gavekort på den kaffemaskina når den kommer på lager igjen?

Jeg skjønner godt problemet ditt altså. Jeg har en mann som er forhandler av elektronikk, så alt av tekniske duppeditter utgår her, han får eller skaffer seg alt det nyeste av det nye før det kommer på markedet, og betaler lite for det. Klær kjøper han når han trenger det, og siden han gjennom jobben er leverandør av teknisk utstyr til et visst trøndersk toppidrettssirkus/-familie/-showbiz/-støtteapparat, får han alt av trenings- og skiutstyr kastet etter seg, og går søndagstur i bymarka på ski som har vunnet verdenscuprenn.

Noen år har vi droppet julegaver til hverandre, og heller bestilt rundvask av huset før jul. Så har vi kjøpt litt mindre gaver til hverandre, "fra ungene", etc. Fra ungene har jeg brukt å gi han sånt som de også har litt glede av. Det har vært skøyter, ekstra lang rattkjelke med plass til flere på, gavekort i svømmehallen, gavekort i klatrepark, bålvaffeljern … I år får han en veldig liten og lett campingstol, til å ha med på fotballcuper etc (han er også trener), og en mappe for planlegging av kamper. Fra ungene altså.

Fra meg får han festivalpass til rockefestival i byen til våren, spleiset med foreldrene hans. Har ikke kjøpt til meg selv eller planlagt at det er noe vi skal gjøre sammen (vurderer å kjøpe meg pass til en av dagene bare), men har avtalt med en av barndomskameratene hans at han kommer oppover og er med. I tillegg får han en turbukse fra Bergans bare fra meg (han har turbukser i bøtter og spann, og shortser også, men da vi var på tur i sommer savnet han en litt lengre shorts/piratbukse, som går nedenfor knærne, så det får han).

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det er en idé vi har snakket om i et par år - reiser i påsken. Den ene treneren til jentene er portugisisk, og hun har funnet en liten cup i nærheten av hjemtraktene sine.

Kolbotn J2006 reiste i fjor påske med 27 jenter til Kina.

Vi reiser på treningsleir til Rindal eller Selbu. Men vet ett av jentelagene til klubben vår reiste til LA et år.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-12-18 kl 13:31.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 13:24   #14
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Send ham på vitenskapsfestival til våren. Morsomt, og du blir kvitt ham noen dager også.
https://www.ntnu.no/bigchallenge/

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 13:39   #15
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Send ham på vitenskapsfestival til våren. Morsomt, og du blir kvitt ham noen dager også.
https://www.ntnu.no/bigchallenge/

Øh! Det står at Snowden skal være taler - formodentlig via nettet?

Ellers så det ut som en utrolig kul festival, Teofelia. JEG fikk lyst til å dra!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 13:56   #16
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Finnes det noe kurs han kunne hatt interesse av?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 13:56   #17
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Turutstyr? Så kan du sende han og ungene på telttur?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 14:14   #18
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Øh! Det står at Snowden skal være taler - formodentlig via nettet?

Ellers så det ut som en utrolig kul festival, Teofelia. JEG fikk lyst til å dra!

Ja. Hans foredrag skal livestreames.

Og jeg tror det blir en helt super festival.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 14:14   #19
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Etter det forslaget eg kom med i fjor, som IKKJE vart godt mottatt, held eg meg passiv i denne tråden. Det har forresten komme ei nydeleg bok om fuglar. Viss han liker bøker og fuglar.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-18, 14:15   #20
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Etter det forslaget eg kom med i fjor, som IKKJE vart godt mottatt, held eg meg passiv i denne tråden. Det har forresten komme ei nydeleg bok om fuglar. Viss han liker bøker og fuglar.

Nå ble jeg ikke nysgjerrig i det hele tatt da.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no