Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

[Hytte] Sørlandsdrømmen fra barndommen er til salgs!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-10, 17:06   #1
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

[Hytte] Sørlandsdrømmen fra barndommen er til salgs!

Jeg har tilbrakt helga på Sørlandet, på familehytta. Den er flott og ligger fint til, men den kan ikke måle seg med barndommens drømmeøy og drømmehusene som er til salgs der nå. Den som bare hadde hatt noen ekstra millioner.
http://www.finn.no/finn/realestate/l...nkode=21831109

http://www.underoy.no/Underoy_brosjyre_web.pdf


Underøy er muligens den fineste øya i Norge, i den mest værsikre delen av skjærgården. Hadde jeg hatt noen ekstra millioner vet jeg hva jeg hadde prioritert.


Sist redigert av Balanse : 09-08-10 kl 17:25.
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 17:08   #2
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Hytte] Sørlandsdrømmen fra barndommen er til salgs!

Jeg legger slevsagt ut denne ikke bare for å fortelle dere om barndomsdrømmer og sånn, men så en av dere kan bla opp, kjøpe et av 9-millionershusene og invitere meg på besøk ofte som takk for tipset.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 18:08   #3
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Hytte] Sørlandsdrømmen fra barndommen er til salgs!

Ja, men det var disse pengene da.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 18:19   #4
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Hytte] Sørlandsdrømmen fra barndommen er til salgs!

Oj! Lekre! men nesten 55.000,- pr kvm var litt over middels dyrt syntes jeg

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 09-08-10 kl 18:26.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 18:24   #5
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Hytte] Sørlandsdrømmen fra barndommen er til salgs!

Det er ikke billig å sitte med tean i tanga, vet dere...
Husene i seg selv er nydelige, men det er beliggenheten som er helt spesiell. Sjekk kartbildet. (Blås det ut litt eller sjekk litt lenger sør på øya for kilometer med uberørte trender, svaberg og skog.)


Sist redigert av Balanse : 09-08-10 kl 18:32.
Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 18:27   #6
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Hytte] Sørlandsdrømmen fra barndommen er til salgs!

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Det er ikke billig å sitte med tean i tanga, vet dere...
Husene i seg selv er nydelige, men det er beliggenheten som er helt spesiell. Sjekk satelittbildet.

Helt fantastisk! Og det er utrolig mange flotte perler på sørlandet - men det var disse pengene da - skulle ønske jeg satt med tean i penga så jeg kunne byttet ut penga med tanga..

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 18:36   #7
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Hytte] Sørlandsdrømmen fra barndommen er til salgs!

Hobdeheia og Skogsøy er også nydelig. Det spesielle på Underøy for meg er den litt "nordnorske" og øde stemningen.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no