Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

OneCall?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-12, 11:35   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

OneCall?

Jeg synes Telenor er uforholdsmessig dyre, og ønsker å bytte til noe billigere.

Jeg ringer ikke mye, jeg sender sånn passe med sms, noen mms, og jeg bruker dataroaming til kun nettbank, og kanskje gps en sjelden gang. Trenger jeg nett ut over det, så passer jeg på at jeg har trådløst nett i nærheten.

Er det OneCall som er billigst?
Dere som har OneCall, er dere fornøyde?

  Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 11:38   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OneCall?

Jeg har hatt One Call-abonnement to ganger, på to forskjellige mobiler. Misfornøyd begge gangene. Dekningen kom og gikk, helst gikk, trøbbel med sending av sms... Nå har jeg Chess og er mye mer fornøyd.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 11:40   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OneCall?

Stesnuppa har OneCall-abonnement, og det fungerer utmerket.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 11:40   #4
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OneCall?

Jeg var også misfornøyd med OneCall, prøvd to ganger og opplevd trøbbel med dekning begge ganger. Selv da jeg bodde i en ganske stor by.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 11:42   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: OneCall?

Billigere vil det helt sikkert bli, det tviler jeg ikke på, og jeg også vurderer et abonnement med inkludert bruk. Den folkepakka ser ut til å være noe for meg, og grunnpakka til sønnen min.
Har de noe tilsvarende "fri familie"? Vi som er tilknyttet fri familie kan ringe gratis til hverandre.

  Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 11:42   #6
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: OneCall?

Jeg er fornøyd med OneCall, har ikke hatt noen problemer med dekningen.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 11:44   #7
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: OneCall?

Vi har hatt OneCall i et års tid nå og har ikke i det hele tatt opplevd problemer med dekning. Mannen reiser mye i jobben og kan til tider befinne seg på de merkeligste steder, men dekning har han alltid.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 12:11   #8
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: OneCall?

Jeg har hatt OneCall i årevis og alltid vært veldig fornøyd med det. Jeg har aldri hatt problemer med dem. Jeg byttet imidlertid i sommer, utelukkende fordi de endret prisene og ikke lenger var billigst for mitt bruk. Jeg gikk over til Chess og er fornøyd med dem også. Bruk telepriser.no, så finner du ut hvilket abonnement som er billigst for deg.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 12:13   #9
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.339
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: OneCall?

Jeg har nettopp bestilt Talkmore, vet om mange som er veldig fornøyd. Der ringer man gratis til alle andre Talkmore-kunder.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no