Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kobo - noen som har erfaring med dette lesebrettet?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-12, 08:49   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Kobo - noen som har erfaring med dette lesebrettet?

Det ser jo helt ok ut, og støtter mange formater, og det er fin pris, batteritid på opptil 1 mnd, 4 GB internminne, men kan utvides med opptil 32GB SD-kort - får plass til et par bøker da. Den har wi-fi slik at bøker kan lastes ned direkte.

såh, er dette noe å ha?

  Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 09:35   #2
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kobo - noen som har erfaring med dette lesebrettet?

Får generelt god tilbakemelding, ser jeg. Men Kindle Classic får du fra 85 dollar (inkl porto) på Ebay.com - jeg fikk min i forgårs og er så langt overbevist.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 10:26   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kobo - noen som har erfaring med dette lesebrettet?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Får generelt god tilbakemelding, ser jeg. Men Kindle Classic får du fra 85 dollar (inkl porto) på Ebay.com - jeg fikk min i forgårs og er så langt overbevist.

Og det var alt du betalte? Du fikk ikke toll og tull?

  Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 10:32   #4
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kobo - noen som har erfaring med dette lesebrettet?

Eg bruker Kobo sin bokhandel mykje til å kjøpe bøker til Sonyen min, og er godt nøgd med utval og prisar på ebøker, i alle fall. Sjølve lesebrettet har eg ikkje erfaring med.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-12, 13:07   #5
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kobo - noen som har erfaring med dette lesebrettet?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Og det var alt du betalte? Du fikk ikke toll og tull?

Sendt til en venninnne i USA, videresendt som gave til meg. Ikke noe toll & tull.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no