Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Ny Galaxy Y som ikke lader

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-12, 08:36   #1
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ny Galaxy Y som ikke lader

What to to?

Vanlig usb-lader.
En uke gammel..

Prøvd tre ulike ladere, men den reagerer ikke.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 08:39   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny Galaxy Y som ikke lader

Skru av og på telefonen?

Har du gammelt simkort, kan det hende det må skiftes.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 08:43   #3
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny Galaxy Y som ikke lader

Har prøvd å skru av og på, og å lade med tlf avslått. Den reagerer ikke når lader settes inn.

Den har vært i bruk ei uke med gammelt simkort, så det må sikkert ikke byttes slik plutselig, og har vel ikke noe med laderen å gjøre vil jeg tro.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 09:24   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny Galaxy Y som ikke lader

Jeg brukte min telefon med gammelt simkort en god stund med rare småproblemer før den bare gikk over til å lade når den hadde lyst selv. Byttet simkort, vips, problemet løst. Det samme skjedde med mine foreldres telefoner da de byttet fra "vanlig" mobil til smarttelefon.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 11:09   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ny Galaxy Y som ikke lader

Prøv å ta ut batteriet, og sett den inn igjen og forsøk.

  Svar med sitat
Gammel 04-08-12, 13:58   #6
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny Galaxy Y som ikke lader

Er telefonen av eller på når dere prøver å lade nå?

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 09:48   #7
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny Galaxy Y som ikke lader

Den begynte til slutt å lade igjen, etter å ha tatt batteriet ut og inn noen ganger, prøvd å lade avslått påslått. Snodig.

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Jeg brukte min telefon med gammelt simkort en god stund med rare småproblemer før den bare gikk over til å lade når den hadde lyst selv. Byttet simkort, vips, problemet løst. Det samme skjedde med mine foreldres telefoner da de byttet fra "vanlig" mobil til smarttelefon.

Han har hatt smarttlf tidligere, og brukte en lånt smarttlf før han fikk denne. Simkortet hans har også vært brukt i min galaxy uten problemer.
Jeg byttet selv simkort etter en stund med smarttlf, men det var pga drukningsdød..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 09:50   #8
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny Galaxy Y som ikke lader

Da hadde jeg gått tilbake til butikken med den, ja hvis den bare er en uke gammel.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-12, 16:35   #9
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny Galaxy Y som ikke lader

.....

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.

Sist redigert av Pesten : 13-11-12 kl 19:29.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no