Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva koster full service på sykkel?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-10, 12:11   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Hva koster full service på sykkel?

Justering/stramming av gir, stramming av bremser, oppsmøring etc?

  Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 12:40   #2
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Hva koster full service på sykkel?

Jeg betalte 900 for full våroverhaling.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 12:45   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster full service på sykkel?

Sett at du vasker den grundig selv i forkant så bør det koste langt under 900 kr mener jeg. Men det kommer jo ann på hva de må gjøre for at den skal blir bra da. Men litt olje og justering bør ikke koste så mye.

Husker vi fikk inn sykler som omtrent var dyppet i gjørme, da jeg jobbet i sykkelbutikk. Jeg vet ikke hva de forventet, men en litt smøring og litt justering hjelper ikke når kjedet og gir er full av sand og møkk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 12:50   #4
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Hva koster full service på sykkel?

Var ikke så skitten min da, men det ble og skifta bremseklosser, smurt, justert, ordnet med sete og styre. Varierer sikkert hvor mye det taes i ulike butikker og? Var i en ren sykkelbutikk, men har sett at det er billigere i sportsbutikker, men ofte litt lengre ventetid på å få tilbake.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 13:03   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva koster full service på sykkel?

Opprinnelig lagt inn av Tranquil, her.

Var ikke så skitten min da, men det ble og skifta bremseklosser, smurt, justert, ordnet med sete og styre. Varierer sikkert hvor mye det taes i ulike butikker og? Var i en ren sykkelbutikk, men har sett at det er billigere i sportsbutikker, men ofte litt lengre ventetid på å få tilbake.

Når du har fått fikset så mye, så er det ikke så rart.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 14:47   #6
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva koster full service på sykkel?

Firehundreognoe for min, hos Oslo Sykkelverksted.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 15:29   #7
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva koster full service på sykkel?

Jeg mener det var 500 her.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 00:03   #8
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva koster full service på sykkel?

Jeg pleier å vifte litt med vippene og virke lett hjelpeløs, så blir full service på sykkelen automatisk gjennomført helt gratis

(Men selv jeg skjønner at det er en avsporing fra det egentlige spørsmålet )

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 00:04   #9
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva koster full service på sykkel?

Jeg betalte 400,- pluss deler da jeg hadde min på service for et par uker siden. Det var på Spinn.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no