Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva slags rekkverk?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-07, 22:55   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Hva slags rekkverk?

***


Sist redigert av MokkMokk : 30-12-09 kl 15:26.
MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 23:37   #2
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva slags rekkverk?

Det var et tøft hus. Jeg har heller ikke greie på sånt, men jeg registrerer at det er mange som har mange smale planker (5-6 cm brede) i rekkverk. Det er ofte tøft. Jeg ville i hvert fall vurdert noe sånt. Det er vel ikke akkurat et stakittgjerdehus.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:53   #3
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags rekkverk?

Stilig hus! Eg er ikkje veldig god på sånt dessverre, men tenker litt praktisk med små ungar: Ikkje rekkverk som egnar seg til å klatre i! T.d. liggande fjøler med litt mellomrom, eller ståande fjøler med utskjæringar ein kan få plass til skotuppen inn i. Kva med eit eller anna med ein del "glas" i (herda, pleksi eller eitt eller anna)?

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 09:58   #4
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Hva slags rekkverk?

For å ikke miste utsikten når man sitter i stuen, kan det være kjekt med glass i stedet for tett rekkverk. http://www.smihuset.no/glassrekkverk.htm
Lønner seg å sjekke litt priser. Vi har fått oppgitt alt fra kr. 4000 pr. meter til 1350 pr. meter.

Det kan være veldig flott med slike rekkverk http://www.smihuset.no/rustfrie.htm, men absolutt ikke barnevennlige da de kan tas for klatrestativ. Men med spilene loddrett, så kan det bli bedre resultat.

Lykke til, vi planlegger også rekkverk.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 11:24   #5
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags rekkverk?

http://www.smihuset.no/glassrekkverk.htm
Synes disse med glass er kjempe fine jeg da, kanskje ikke det
letteste å holde rent?
Er i allfall enig med de andre her at man børe tenke på at barna ikke skal
kunne klare å klatre over

Ellers må jeg bare si at dere har et veldig fint hus!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 11:29   #6
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags rekkverk?

Dropp rekkverket og sett en trampoline under.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 20:56   #7
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags rekkverk?

Kjempe tøfft hus!
Syntes stilen på huset tilsier forslagene som har kommet ovenfor om pleksiglass eller metall rekkverkene.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no