Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Noen med Ford S-Max?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-07, 10:27   #1
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen med Ford S-Max?

Vi står på trappene til å kjøpe en Ford S-Max 1,8 l tds og 125 HK, 7-seter. Er det noen som har en slik og kan fortelle om deres erfaringer? Eller noen som har Ford og kan fortelle om de er fornøyd med Ford?

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 12:29   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen med Ford S-Max?

Søster og svoger har en sånn, og de er veldig fornøyd med sin.

De har vel i utgangspunktet en 7 seter ja, hvor de har tatt ut de to bakerste setene.

Sitter høyt og fint, veldig god kjørestilling, og god og romslig plass i baksetet. Setene kan reguleres frem og tilbake, alt etter om man trenger plass i baksetet, eller i bagasjerommet.

Vi har en mondeo stasjonsvogn, og vi er fornøyd med den. Jeg liker bilen veldig godt,synes den er god å kjøre, jeg får plass til det jeg trenger i den osv.
Mannen er ikke like begeistret, han synes det har vært mye småfeil med bilen, helt siden vi fikk den.
Bl.a banking i motor, lekkasje fra vinduslist, verksted glemte å skifte dieselfilter (og da jeg ble tauet inn på en Falkenbil, påstod de at jeg hadde fylt dårlig diesel , jeg nektet, og ba de sjekke servicehistorikken, bilen hadde akkurat vært inne på service. Da fant de ut at de hadde "glemt" å skifte dieselfilteret...)
Alt dette har vi jo sluppet å betale for, så hans teori, er at skal man eie en Ford, må man kjøpe den ny, bruke den i 3 år, og selge den når garantien går ut, for da kan det bli dyrt å være Fordeier

Vi har bestilt oss en S-max vi også, som vi får i løpet av våren en gang, nå skal det jo komme en liten en til, og med hund i tillegg, fant vi ut at vi får kjøpe større bil nå, og bytte til mindre igjen når vi slipper å dra med vogner og styr.

Vet det er veldig forskjell på Fordforhandlere rundt om, har hvor vi bor, er de veldig gode på salg, og veldig dårlige på ettermarked og service.

Lurer du på noe mer, bare spør, er litt usikker på om jeg har svart på det du lurer på!!


Sist redigert av Gerbera : 24-01-07 kl 18:48.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 21:35   #3
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen med Ford S-Max?

Det ble S-max på oss. Jeg hentet den forrige fredag. Vi valgte en Sea Grey og den var stillig. Foreløpig virker den super og vi har jo fått testet den på is og snø. Gerbera, gled deg.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 21:57   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen med Ford S-Max?

Å så heldige! Vi har også gått og siklet på den. Jeg håper dere får masse glede av den.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 18:48   #5
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen med Ford S-Max?

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Det ble S-max på oss. Jeg hentet den forrige fredag. Vi valgte en Sea Grey og den var stillig. Foreløpig virker den super og vi har jo fått testet den på is og snø. Gerbera, gled deg.

Flott, gleder meg litt til å få vår, men kommer til å savne automatgir....

Grattis med ny bil, kjør pent!

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no