Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-12, 15:27   #1
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Jepp, her vokser magen, og vanlige bukser strammer på feil sted, selv om de sitter greit ellers. Jeg er uansett mest skjørtedame, men skulle gjerne hatt litt flere skjørt/kjoler enn de jeg har fra forrige runde, da de er en smule slitt (og jeg er litt lei dem). Jeg trenger å føle meg litt fin! Så altså, hvor får en egentlig tak i fine gravidklær nu til dags? Jeg bor i Oslo. Kan forsåvidt prøve nettbutikker, men har litt dårlig erfaring med størrelser og passform fra det jeg har prøvd før. Tips? Om noen har brukt å selge er det også interessant, i L/XL.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 16:01   #2
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Svangerskapet og Den Kule Mage i alle fall. Så også at H&M på Oslo City hadde en god del klær for gravide.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 16:04   #3
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Ja, Svangerskapet kan jeg sjekke ut, har bare sett på nettsiden deres. Den kule mage har jeg ikke funnet noe særlig på før. Jeg har en del fra H&M, men syntes det var så lite der sist jeg var innom, får prøve den på Oslo city og se om det er mer der. Takk tak!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 16:58   #4
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Jeg kjøpte en ladning på www.mamalicious.com!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 17:08   #5
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Ja, jeg googlet litt nå, og ser at Mamalicious har mye fint. Er det ikke toll på mamalicious.com? Ser at blant annet smartkids.no har en del derfra også. Hvordan er de klærne i størrelsen, store eller små? Jeg er vel ca. 46 tenker jeg, muligens 44 i overkroppen.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 17:16   #6
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Jeg fant mitt på HM og Lindex. :enkel: Hadde et par jeans fra lindex som var ypperlige med brøddeigmage etter fødsel også. Slang bare på et belte. Lindex og kappahl (tror jeg) hadde også noen fine skjørt.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 17:18   #7
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Ja, jeg har stort sett fra HM jeg også altså, jeg tenkte bare å utvide horisonten litt. Lindex og KappAhl har visst sluttet med mammaklær, ser det ut til.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 17:34   #8
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Eg har kjøpt det lille dei har på HM, elles har eg bestilt litt frå Ellos. Men eg synest det er vanskeleg med klær. Heldigvis arva eg litt, frå ei venninne også.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 17:38   #9
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Ellos er jo et lite h... Jeg bestilte noe derfra i fjor høst, og ble pepret med kataloger og brosjyrer og mailer og hva har du etterpå. Ikke var klærne noe særlig heller, så jeg tror jeg står over dem. Jeg ble reddet av kjøp fra Harriet Vane sist, men de er altså litt slitte nå, og så blir en jo så lei av å gå i det samme hele veien. Jeg var jo nettopp gravid, lzm.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 17:41   #10
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Ellos er jo et lite h... Jeg bestilte noe derfra i fjor høst, og ble pepret med kataloger og brosjyrer og mailer og hva har du etterpå. Ikke var klærne noe særlig heller, så jeg tror jeg står over dem. Jeg ble reddet av kjøp fra Harriet Vane sist, men de er altså litt slitte nå, og så blir en jo så lei av å gå i det samme hele veien. Jeg var jo nettopp gravid, lzm.

Eg er heller ikkje strålande fornøgd med alt frå Ellos, og sendte mykje tilbake. Men det er ein av dei få plassane eg har funne klede. Og papirsøpla vil eg ikkje snakke om...

Eg har tenkt å ta ein tur på Zizzi, og sjå på litt store kjoler og tunikar. Kan hende det er plass til voksande mage inni dei.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 17:48   #11
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Man drar til London og handler billig fra diverse kjedebutikker.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 17:52   #12
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Man drar til London og handler billig fra diverse kjedebutikker.

I wish! Men Londontur er ikke helt gjennomførbart akkurat nå, gitt.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 17:54   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Det er ikke toll og tull på mamalociousbutikken.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 17:57   #14
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Supert, da skal jeg sjekke det nærmere seinere!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 18:22   #15
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Jeg har allerede hamstret litt fra Mamalicious. Ikke fått pakken enda så kan ikke si noe om størrelser. Men det var mye fint på salg der nå. Til min store skuffelse har PoP sluttet med mammaklær. Fant lite pent på HM, så må se om jeg finner noe fra sist.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 18:45   #16
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Mammabutikken.com har mye til 50% nå. De pleier å ha en del pent. http://www.mammabutikken.com/

Om du er interessert har jeg en sort skjortekjole ( tror det heter det) i str L som jeg likte veldig godt da jeg var gravid.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 19:02   #17
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Jeg kjøpte en del på motherhood.com de er ganske store i størrelse så L vil være mer enn stor nok. Jeg har bukser i XL og de var i største lager til meg som er 48 i bukser.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 19:51   #18
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Har ikke La Redoute noe også?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 11:44   #19
Moia
Feil planet
 
Moia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Innlegg: 505
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Jeg lette også byen +nettet rundt uten å finne mammaklær jeg likte. Endte opp med å kjøpe masse fra motherhood.com. Litt dyrt i frakt, men jeg har aldri hatt mammaklær som har sittet så godt før - så definitivt verd det! Anbefaler å lese gjennom brukernes kommentarer før en bestiller. Jeg er størrelse 44 til vanlig og har kjøpt str XL. Den ene buksa hadde litt mye plass rundt rompa, men de andre har passet veldig fint. Igjen - les kommentarfeltene. Det varierer nok fra ett plagg til et annet.

__________________
'08, '12
Moia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 11:55   #20
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner en egentlig fine gravidklær?

Takk for tips, har sjekket litt rundt nå og skal nok finne litt, pluss at jeg har fått tilbud om litt brukt.

Chanett: Det høres ganske perfekt ut for meg! Er den liten eller stor i størrelsen, tror du?

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no