Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjole fra Epla.no - lukter røyk!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-12, 00:13   #21
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjole fra Epla.no - lukter røyk!

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Mine foreldre røyker inne (ikke når vi er der), og de røyker kun på stua og kjøkkenet i første etasje. Allikevel lukter det røyk av de rene ubrukte klærne vi har hatt i kofferten i gjesterommet i kjelleren når vi kommer hjem. Røyk sitter i veggene altså!

Men heldigvis så går det alltid bort ved å vaske klærne!

Samme når vi har vært hos svigers.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-12, 00:49   #22
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole fra Epla.no - lukter røyk!

Etter min erfaring går røyklukt vekk med vask, så jeg synes det er i kategorien "Dumt, men mulig å fikse". Jeg handler en del på epla og etsy (og den tyske? som jeg har glemt navnet på? Vel, ikke så mye der tydeligvis) og av og til får man seg noen tråkige overraskelser, men jeg vurderer totalen som positiv.

PS! Kjolen var dødsrå!!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-12, 00:53   #23
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole fra Epla.no - lukter røyk!

Røyklukt går da vanligvis bort i vask.

Kjempefin kjole, forresten!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-12, 09:56   #24
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjole fra Epla.no - lukter røyk!

Stoffet har sikkert ikke ligget der i årevis, så lukta går sikkert bort etter lufting og/eller vask.




Fikk noen gardiner av min, nå avdøde, mor en gang - hun og samboeren hennes røykte inne... Vasket gardinene på 60 grader, fire ganger - men måtte til slutt kaste gardinene da lukta ikke forsvant. Så, røyklukt går virkelig ikke alltid bort altså.


Forresten utrolig flott kjole!

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-12, 10:21   #25
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole fra Epla.no - lukter røyk!

Nei, flere års innrøyket lukt går jo ikke så lett bort. Jeg mente at sånn røyklukt man får i klærne med å være i et røykfullt lokale, vanligvis går greit bort i vask.

Har du fått bort lukten, Nessie?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-12, 10:27   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole fra Epla.no - lukter røyk!

Den hang ut igår, i kjelleren i natt. Så får vi se om det kommer sol idag.
Har ikke fått koblet til vaskemaskina enda, så må avvente litt det og.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-12, 11:16   #27
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole fra Epla.no - lukter røyk!

Jeg hadde blitt utrolig sur over å få en kjole som måtte fjernes røyklukt fra og vaskes før bruk, og syns du burde få avslag i prisen. Elendig reklame for butikken.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-12, 11:50   #28
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjole fra Epla.no - lukter røyk!

Ho er sikkert ikkje klar over kor mykje lukt det blir. Som eks-røyker veit eg at eg ikkje klarte å forstå kor mykje det faktisk stinka av meg, kleda mine og så vidare. For eg kjende det jo ikkje så godt sjølv.

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-12, 11:56   #29
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjole fra Epla.no - lukter røyk!

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg hadde blitt utrolig sur over å få en kjole som måtte fjernes røyklukt fra og vaskes før bruk, og syns du burde få avslag i prisen. Elendig reklame for butikken.

Jeg også. Jeg er så vannvittig allergisk mot røyk, så det hadde vært en enorm nedtur. Når jeg kjøper brukt spør jeg alltid om det kommer fra røykfritt hjem, og jeg kan nesten ikke skjønne at noen som driver med salg av egenprodusert ikke tenker på sånt selv.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-12, 11:56   #30
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjole fra Epla.no - lukter røyk!

Jeg fikk en skjorte etter ei dame som jeg skulle sy tunika av og gi i julegave til tanteungen, den vaska jeg to ganger før lukta ble borte.

Hadde det vært jeg som hadde solgt deg den, så hadde du fått avslag, og en skikkelig beklagelse. Det skal ikke lukte røyk av hjemmesydde klær. Hun skulle vaska kjolen selv, det er ikke din jobb.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no