Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger en veske, noen som har lyst til å hjelpe?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-12, 12:53   #1
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Jeg trenger en veske, noen som har lyst til å hjelpe?

He hei alle dere kloke damer og sikkert mange veskedamer

Jeg leter etter en veske da den siste jeg kjøpte for mange mange år siden nå har takket for seg
Så som dere skjønner utenfor stelleveske har jeg aldri vert en veskedame synes de er veldig fine og alt det der har bare ikke brukt dem, men nnser nå at jeg trenger en veske.

Jeg har lyst på en med litt størrelse på og det skall være skinn
Jeg har ikke 5000 og oppover for en veske det har jeg ikke råd til. Så det skall være billigst mulig. Noen tips har ikke sett en eneste en til nå alle har vært i pu skinn noe jeg ikke vill ha.

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 13:10   #2
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger en veske noen som har lyst til å hjelpe?

Jeg har fra tid til annen funnet fine skinnvesker her.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 15:14   #3
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg trenger en veske noen som har lyst til å hjelpe?

Morris pleier å ha OK jobb-vesker i skinn fra 1000-1500 kr. F.eks. denne fra "Vezzano":

Jeg hadde en lignende fra dette merket før, som jeg bruker innimellom, og den har holdt helt fint i flere år.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 16:25   #4
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger en veske noen som har lyst til å hjelpe?

www.endless.com finner du vesker fra mange merker i ulike prisklasser, de sender til Norge og regner ut moms og toll og slik før du betaler. Det du betaler er altså inkludert alt, det kommer ikke noe ekstra. Utvalget er fantastisk, servicen er super og veskene kommer hjem til deg, på døren, i løpet av en snau uke. Vær bare obs på at ikke absolutt alle veskene kan sendes ut av usa, det fremgår av teksten under produktbildene. Jeg anbefaler varmt denne nettbutikken, min absolutte veskefavoritt, og jeg er fullstendig komplett veskegal.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 18:42   #5
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger en veske, noen som har lyst til å hjelpe?

Marc by Marc Jacobs pleier å ha skikkelig fine vesker. Siden du sier 5000. De pleier å koste rundt 4. Men da får du skikkelig vare, dersom du kun skal ha en.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 18:53   #6
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger en veske, noen som har lyst til å hjelpe?

Jeg jobber litt for å prøve å få tak i denne.
Den er ikke så dyr heller, max 1000 kr iallefall.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 18:57   #7
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger en veske, noen som har lyst til å hjelpe?

Å ja. Den lille butikken som har onlyvarer har også knallfine vesker slik som nessie viser.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 20:15   #8
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg trenger en veske, noen som har lyst til å hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg jobber litt for å prøve å få tak i denne.
Den er ikke så dyr heller, max 1000 kr iallefall.

Åh, den var fin... Hvor kan man få tak i noe sånt?

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 22:10   #9
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg trenger en veske, noen som har lyst til å hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg jobber litt for å prøve å få tak i denne.
Den er ikke så dyr heller, max 1000 kr iallefall.

Hører den til høstkolleksjonen?

Ja, det gjør den ser jeg. Trolig kan jeg hjelpe deg å skaffe den om du ikke finner den hos noen de nærmeste ukene.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 07:38   #10
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger en veske, noen som har lyst til å hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Hører den til høstkolleksjonen?

Ja, det gjør den ser jeg. Trolig kan jeg hjelpe deg å skaffe den om du ikke finner den hos noen de nærmeste ukene.


Skal prøve få tak i hun på BAG idag, for å høre.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 08:01   #11
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger en veske, noen som har lyst til å hjelpe?

Jeg elsker veskene fra Nova!

Kikket på vesker i går, men vurderte faktisk å kjøpe en Decadentveske fordi jeg har en litt dyr smak og alle de jeg fant var nesten like dyre.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 10:00   #12
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger en veske, noen som har lyst til å hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Hører den til høstkolleksjonen?

Ja, det gjør den ser jeg. Trolig kan jeg hjelpe deg å skaffe den om du ikke finner den hos noen de nærmeste ukene.

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.


Skal prøve få tak i hun på BAG idag, for å høre.

Fikk tak i hun på BAG i dag, og de bestiller opp vesken til meg

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 10:08   #13
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger en veske, noen som har lyst til å hjelpe?

Den var fin! Vet du hvilke butikker som fører den egentlig? Hva koster den?
(og om jeg skal høre om noen bestiller den, hva heter modellen!)

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 10:13   #14
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger en veske, noen som har lyst til å hjelpe?

Dette fikk jeg til svar da jeg sendte mail til NOVA (Norge).

Dette er vår bestselger, den heter Mustang og fargen Amber. Dette er fra vår vinter klørne on 2012 og akkurat kommet ut i butikkene.

City Bag i Trondheim selger våre vesker... Men jeg har ikke fått vist dem kolleksjonen enda, derfor fins den ikke i deres butikker.

Kan du ikke ta kontakt med City bag.. Vi ksn sende vesken omgående til dem!


Du kan sikkert se på Nova sine hjemmesider, og finner forhandler i ditt distrikt?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 15:10   #15
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Jeg trenger en veske noen som har lyst til å hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

www.endless.com finner du vesker fra mange merker i ulike prisklasser, de sender til Norge og regner ut moms og toll og slik før du betaler. Det du betaler er altså inkludert alt, det kommer ikke noe ekstra. Utvalget er fantastisk, servicen er super og veskene kommer hjem til deg, på døren, i løpet av en snau uke. Vær bare obs på at ikke absolutt alle veskene kan sendes ut av usa, det fremgår av teksten under produktbildene. Jeg anbefaler varmt denne nettbutikken, min absolutte veskefavoritt, og jeg er fullstendig komplett veskegal.

Takk for link - her var det myyyye fint!

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 15:45   #16
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger en veske, noen som har lyst til å hjelpe?

Takk for hjelp, nessie! Da er det bestilt en til meg og!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 15:54   #17
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 956
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Jeg trenger en veske, noen som har lyst til å hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg jobber litt for å prøve å få tak i denne.
Den er ikke så dyr heller, max 1000 kr iallefall.


Den var nydelig! Men kor stor er den ca?

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 21:01   #18
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg trenger en veske, noen som har lyst til å hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Fikk tak i hun på BAG i dag, og de bestiller opp vesken til meg


Så flott. Veldig fin modell, den vil nok bli å se i kolleksjonen vår i høst også.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 21:03   #19
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg trenger en veske, noen som har lyst til å hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Effie, her.

Den var nydelig! Men kor stor er den ca?


Målene er 32*29*7cm.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no